Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi on tainnut elää aika suljettua elämää ilman pahoja vastoinkäymisiä. Tässä se saa näkyy. Salla ei ehkä ole maailman viisaimpia ihmisiä, mutta elämänkokemus ja ikäero Heidiin näkyy nyt tässä. Salla suhtautuu tapahtuneeseen kuin aikuinen järjellä ilman naiivia tunteidenpurkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten
Eiks ne ole ruuvattu kiinni, voi ruuvi katketa.
Tai olla löysällä.
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.
Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.
ei Tuula kehtaa olla ilman kolmea hammasta, onhan se rumaa kun hampaita lähtenyt noin ylipäätään. Ikävää tietenkin Tuulalle jos ei takaisin pääse.
Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.
Koulukiusaaja Milenasta päällikkö. Tämäpä hienoa.
Heidi uhosi yöllä että hänen voitettava. Menikö spasmat sekaisin nyt kun Rooma jengi vaarassa jäädä samansuuruiseksi kuin Ateena. Tappion karvas malja.
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
nyt kaivattaisiin Reeoa lohduttamaan, Salla siellä lohduttaa. Heidillä paineita ja hikkaa tulee useasti. Stressi kai.
Ainakin Sofialla on varmaan hampaissa kuoret ja Mervelläkin kun näyttää noilla olevan niin hyvältä näyttävät hampaat. Kas kun nuo kuoret eivät sitten irronneet.
Vierailija kirjoitti:
Kohta aidosti huolestunut ton Heidin voinnista, nytkin itkee ja parkuu ja eristäytyy. Liian kovaan peliin joutunut aikuisten naisten ja viiskymppisen äijän käsittelyssä, kaikki vaan manipuloi.
Tuotanto hoi, laittakaa psykologille!!
Siellä se Laurakin itkua tuhersi viikonloppuna kun katsoi toisten tanssia. Pitäiskö mennä sykologille!!
Olisiko silloin aika lähteä helevattuun jos hampaat putoo suusta? 😁
Milena sit muistaa olla kaikille tasavertainen ja reilu 😉 ei oma etu edellä niin kuin moitti Heidiä siitä.
Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.
Haluan nähdä Milenan päällikkönä, hienoa. En nyt niin kamalasti oo välittänyt mutta tottakaki Milena päällikkönä voi olla mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko silloin aika lähteä helevattuun jos hampaat putoo suusta? 😁
Näähh, miksi ei sitten vain teleporttaa ulos talosta?
Reeon jengi laittaa Milenan tilalle häätöpisteisiinsä Mian tai Lauran. Heidi jännittää menettääkö Tuulan antamat häätöäänet Lauran jengille.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.
näin on, vielä Milenan piti voittaa. Reeo ja Heidi suunnitteli yöllä Milenaa häätöön myös Merveä. Valehäätö. Vilahteli aamupvällä Sofiakin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.
Salla on kova luu Heidiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.
Miksi Tuula käytti hampaita , kai on valistettu kun impantit on (3 oliko) , rahalla selviää, eiköhän oo hammaslääkäriin menossa, FFP2 kasvoille ja hammaslääkärillä pois ja takaisin FFP2.