Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49301/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tuula käytti hampaita , kai on valistettu kun impantit on (3 oliko) , rahalla selviää, eiköhän oo hammaslääkäriin menossa, FFP2 kasvoille ja hammaslääkärillä pois ja takaisin FFP2. 

Vierailija
49302/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on tainnut elää aika suljettua elämää ilman pahoja vastoinkäymisiä. Tässä se saa näkyy. Salla ei ehkä ole maailman viisaimpia ihmisiä, mutta elämänkokemus ja ikäero Heidiin näkyy nyt tässä. Salla suhtautuu tapahtuneeseen kuin aikuinen järjellä ilman naiivia tunteidenpurkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49303/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten

Eiks ne ole ruuvattu kiinni, voi ruuvi katketa.

Tai olla löysällä.

Vierailija
49304/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

Vierailija
49305/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.

Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.

  ei Tuula kehtaa olla ilman kolmea hammasta, onhan se rumaa kun hampaita lähtenyt noin ylipäätään. Ikävää tietenkin Tuulalle jos ei takaisin pääse. 

Vierailija
49306/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49307/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja Milenasta päällikkö. Tämäpä hienoa.

Vierailija
49308/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi uhosi yöllä että hänen voitettava. Menikö spasmat sekaisin nyt kun Rooma jengi vaarassa jäädä samansuuruiseksi kuin Ateena. Tappion karvas malja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49309/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

  nyt kaivattaisiin Reeoa lohduttamaan, Salla siellä lohduttaa. Heidillä paineita ja hikkaa tulee useasti. Stressi kai. 

Vierailija
49310/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Sofialla on varmaan hampaissa kuoret ja Mervelläkin kun näyttää noilla olevan niin hyvältä näyttävät hampaat. Kas kun nuo kuoret eivät sitten irronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49311/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta aidosti huolestunut ton Heidin voinnista, nytkin itkee ja parkuu ja eristäytyy. Liian kovaan peliin joutunut aikuisten naisten ja viiskymppisen äijän käsittelyssä, kaikki vaan manipuloi.

Tuotanto hoi, laittakaa psykologille!!

Siellä se Laurakin itkua tuhersi viikonloppuna kun katsoi toisten tanssia. Pitäiskö mennä sykologille!!

Vierailija
49312/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko silloin aika lähteä helevattuun jos hampaat putoo suusta? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49313/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena sit muistaa olla kaikille tasavertainen ja reilu 😉 ei oma etu edellä niin kuin moitti Heidiä siitä.

Vierailija
49314/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49315/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä Milenan päällikkönä, hienoa. En nyt niin kamalasti oo välittänyt  mutta tottakaki Milena päällikkönä voi olla mielenkiintoinen. 

Vierailija
49316/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko silloin aika lähteä helevattuun jos hampaat putoo suusta? 😁

Näähh, miksi ei sitten vain teleporttaa ulos talosta?

Vierailija
49317/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon jengi laittaa Milenan tilalle häätöpisteisiinsä Mian tai Lauran. Heidi jännittää menettääkö Tuulan antamat häätöäänet Lauran jengille.

Vierailija
49318/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.

    näin on, vielä Milenan piti voittaa.  Reeo ja Heidi suunnitteli yöllä Milenaa häätöön myös Merveä. Valehäätö. Vilahteli aamupvällä Sofiakin nimi. 

Vierailija
49319/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.

Salla on kova luu Heidiin verrattuna.

Vierailija
49320/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.

Ketju on lukittu.