Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten
Milena voitti! Mahtavaa. Tuulalla tippui hampaat, nyt tekarit äkkiä
ei ssuatana, implantit irtosi vai???=
Tuula repi niitä köysiä hampaillaan että hampaat putos... Huh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Soffe niin saakelisti tienaa niin miks se käy vaatteensa kirppareilta niin kuin on sanonut.
Eiköhän tuossa iässä hänen alallaan tienestit ole jo tienattu ja aika ajanut ohi. Piti tulla BB taloon hankkimaan uusia tyhmiä imettäviä, siksi mainosvideo.
Totta. Suomen kansa on vain niin tyhmä ja helposti vietävissä, kun Soffe vilauttelee ja esittää olevansa nainen. Ehkä jotkut peräkammarin miehet näkevät hänet naisena? Kun Soffelle tulee ikää 40 niin miehiset piirteet tulevat vain entistä vahvemmin esille, ellei jopa aikaisemmin.
Alkaa olla jo kuluneen näköinen ja kaljuuntuva, kelpaa talossa Nabakselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Soffe niin saakelisti tienaa niin miks se käy vaatteensa kirppareilta niin kuin on sanonut.
Eiköhän tuossa iässä hänen alallaan tienestit ole jo tienattu ja aika ajanut ohi. Piti tulla BB taloon hankkimaan uusia tyhmiä imettäviä, siksi mainosvideo.
Totta. Suomen kansa on vain niin tyhmä ja helposti vietävissä, kun Soffe vilauttelee ja esittää olevansa nainen. Ehkä jotkut peräkammarin miehet näkevät hänet naisena? Kun Soffelle tulee ikää 40 niin miehiset piirteet tulevat vain entistä vahvemmin esille, ellei jopa aikaisemmin.
Hämmästyttävää, miten pihalla sinä olet.
Heidi itkee ja vikisee Tuulan perään vaikka ei edes tykkää Tuulasta. Kaikki on vaan pelipelipelipeli hänelle. Fake snake.
Hah hauska nähdä että millä verukkeella Milena jättää pois Mian iltanuotiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi-rant
Osa 4.
Lisähuomiot:
1. Miikasta Heidin ei tarvitse sanoa mitään pahaa, koska Miikka ei ole yhdenkään naisen lumoissa, vaan hengaa lähinnä Reeon ja Nabben kanssa.
2. Alkukaudesta Heidille läheisin oli Rusu, jälleen yksi mies. Lähentyivät Reeon kanssa kunnolla vasta Rusun lähdön jälkeen. Koska hei, pitäähän käsikynkässä olla aina joku mies.
3. Heidi ei ole yrittänyt rekrytoida yhtään naista Roomaan. Mieluiten olisi kahdestaan Reeon kanssa.
4. Heidi on puhunut pahaa kaikista talon naisista, paitsi ehkä kylmänkankeasta tapetti-Laurasta. Miehistä hän on puhunut hyvin vähän pahaa.
5. Heidi hakee huomiota miehiltä, etenkin Reeolta, lässyttämällä "Mä oon niin ihana ja söpö, enkös olekin" ja keimailemalla. Heidi myös kirjaimellisesti seuraa talon miehiä. Kulkee heidän perässään ja tuijottaa heitä, vaikka ei keksisi mitään sanottavaa. Jos miehet juttelevat jonkun toisen naisen kanssa, Heidi seisoo takavasemmalla nyrpistelemässä naamaansa.
6. Hänen ilmeistään muutenkin näkee vihan asukkaiden enemmistöä kohtaan. Kun kaikki keskustelevat porukalla, Heidi tuijottaa ihmisiä joista ei pidä sellaisella ilmeellä kuin olisi haistanut jonkun ulostetta.
7. Turha myöskään väittää, että talon naiset syrjivät Heidiä. Kaikki ovat yrittäneet heittää jotain huulta hänen kanssaan, mutta Heidi ei oikein lähde mukaan. Heittää satunnaisesti kömpelöitä ja loukkaavia kommentteja muista. Ja heti taloon tultuaan tunki itsensä miesten seuraan ja alkoi hiomaan liittoa.
8. Itse en pidä erityisemmin Laurasta, mutta arvostan hänen vahvaa ja luotettavaa liittoaan muiden naisten kanssa. Heidille oli paikka auki liitossa, mutta ei halunnut liittyä, vaan mieluummin jatkoi venkslausta miesten hajanaisessa "Roomassa".Hyviä huomioita sulla : )
Ensin spämmäät harhaista tekstiä vauhdilla joltain muulta sivulta tänne, sitten vastailet itsellesi.
On saatu uusi hullu palstalle: ranthullu.
Milena on yks ylimielisin ja ilkein asukas tuolla. Hahah katotaanpa kuinka reilu joukkuepelaaja tämä päällikkö nyt sitten on. Ostaako munia kaikille. Too late, näyttänyt jo veemäisen luonteensa.
Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten
EI implantit tollein irtoa, sillä on todennäköisesti huonosti tehdyt laminaatit.
Nyt turpa kiinni Heidi. Et edes itkenyt juuri yhtään parhaan kaverisi Millan lähdettyä ja nyt itket vuolaasti Tuulan vuoksi! Lopeta esittäminen!
Heidi muka itkee , et jos Tuula ei tuu enää takas. Itkee ku hävis päällikkyyden ja vielä Milenalle. Jollainhan tavalla noi kyyneleet on selitettävä.
Hyvät primaari- ja pitkäaikaistulokset saattavat houkutella implantin asentamiseen silloinkin, kun onnistumismahdollisuudet ovat huonot. Ennustetta huonontavat tekijät voidaan jakaa paikallisiin ja yleisiin. Leukojen ja hampaiden purentasuhteiden vuoksi hammasimplanttiin saattaa kohdistua liikaa purentakuormitusta. Luun vähäinen määrä (laajentunut poskiontelo ja surkastunut hammaskaaren luuharjanne) ja heikko laatu (sädehoito, kortisoni) voivat johtaa implantoinnin primaariseen epäonnistumiseen (taulukko 1) tai implantin varhaiseen purentakuormituksesta johtuvaan irtoamiseen. Irtoamiselle altistanevat hampaattomuus varsinkin yläleuassa. Hampaattomassa leuassa tapahtuu hammaskuoppaharjanteen syöpymistä, jolloin joudutaan käyttämään lyhyempiä implantteja tai luusiirteitä. Yläleuan luu ei ole laadultaan yhtä suotuisaa implantoinnille kuin alaleuan luu.
- saas nähdä pääseekö Tuula takaisin ?
Merve tullaan näkemässä päällikön huoneessa makoilemassa. Nyt Milenalle peliin valintoja niin kun oli Heidillä. Nähdään onko hän joukkuepelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Reeo voittaa582
Reeo kakkoseksi, Heidi voittoon. 💪💞
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi hammasimplantit lähtee pois . Eikö ne oo kaikki erikseen kiinnitetty jos niitä on useita vieretysten
Eiks ne ole ruuvattu kiinni, voi ruuvi katketa.
Vierailija kirjoitti:
Heidi itkee ja vikisee Tuulan perään vaikka ei edes tykkää Tuulasta. Kaikki on vaan pelipelipelipeli hänelle. Fake snake.
harmittaa niin vietävästi kun Milena voitti ja Milena näkee että Heidi antanut ääniä Milenalle. Tuullalla 3 impanttia , kai edessä ja onko jo menossa hammaslääkäriin. Miten Tuulan hampaat lähtenyt, eikö ole hyvin hoitanut.
Jes, suositut ja coolit tytöt Milena, Merve, Laura ja Millu pääsee iltanotskille katsomaan ketkä luuserit on heitä nimenneet. Toivottavasti sanovat suorat sanat notskin jälkeen niille. Ihan sairaan makeeta.