Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan loogista et Heidi haluaisi Soffen pois. Soffehan on antanut Heidille häätöpisteitä lähes kokoajan silloin kun Heidiä on voinu äänestää. Muutenkin Soffen puhetyylistä huomaa ettei tykkää Heidistä. En siis ymmärrä miksi Heidi ei saisi antaa Soffelle pisteitä kun Soffekin antaa Heidille.... make sense.
Ei nyt tarvii taas verisesti loukkaantua Heidin puolesta ja väännellä muiden sanoja.
Häh? Siis näkeehän sen nyt sokea Erkkikin, että nää kaksi tulee aika huonosti keskenään toimeen. Ei tässä ketään loukattu ole tai vääristelty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Juu Heidi tuon oli suunnitellut. Hän haluaa Sofian pois. En jaksa nyt selittää miksi, mutta minulla on oma teoriani.
Kerro vaan miksi. Alussa vaikutti hyvinkin tykästyneeltä Sofiaan.
Oiskohan niin, että kaiken ryöpyn, mitä päällikyys tarjosi Heidille, tuotanto tuli ns tunnontuskiin ja vinkkasi Heidille. Eihän tämä nuori nainen kaikkia kuvioita itse suinkaan suunnitellut.
Sofian patsastelu ja ylimielisyys on mennyt täysin överiksi, johan tuohon kyllästyy aidan seipäätkin. Eilen livautti, että aikoo istua sohvalla vasta viimeisellä viikolla, sehän oli suoraan sopparista. Sofia ei taida tietää, että BB voi muuttaa aina sääntöjään.
Sofia makasi makkarissa seepra mekossa ja söi banaania katsoen kameraan filmataanko. Söi banaania kuin sexi ammattilainen. Ällötti.
Mukavin talossa on Reeo. Ilkeimmät Merve ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää miten eri ihmiset "fanittavat" asukkaita. :) Kertokaa vaikka oma ikä, ammatti ja lyhyt kuvaus luonteesta. Sekä suosikkinne ja inhokkinne.
Suosikit : Reeo, Heidi ja salla. Inhokit : nabaz, tuula ja sofia + milena.
Merve laittanut taas mopin päähänsä
en tajuu miksi ei pidä luonnollisena paljon södempi..
Vierailija kirjoitti:
Merve laittanut taas mopin päähänsä
en tajuu miksi ei pidä luonnollisena paljon södempi..
En tykkää Mervestä muutenkaan, puhuu kuin laiskiainen,hiukset kuin vanhalla ukolla, kamalat huulitäytteet, kroppa kyllä kaunis naisellinen. Mutta ehkä ärsytykseni häntä kohtaan johtuu siitä että on avoimesti sanonut vihaavansa Heidiä,ehkä on kateellinen. Mutta Heidi on mukava nainen,enkä siedä ketään joka häntä haukkuu.
Millu se vaan jotenkin pääsee iltanuotiolle uskokaa pois..
Tuotanto pani palkit kaakkoon kahdessa minuutissa eilen
eikä nuuskaa oteta pois Miikka hermona muutenkin kun ei röökiä ua sitten
vielä näpertely kisa ei voi voittaa...
Tuula ilkeä noita haluaa niiin kovasti nähdä mitä hänestä sanottu. Kuka luopio kehdannut antaa äänet hänelle. Ja saa ikuiset vihat niskaansa. Kukaan ei varmasti valitse Tuulaa, jos ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa on.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä niin ettette yöllä kuule kunnolla mitä esim Salla, Reeo ja Heidi supisi. Mikki oli paikoillaan, akut vaihdettu. Miksi isoveli ei käskytä kuiskaus kiellosta.
Tää.on jatkuvaa eikä edes kuulutuksisäa kuiskauskiellosta tule 🤬 Salla on pahin kuiskailija eikä mitään rankkua ole saanut.
Mummu tuntuu taas puolestaan tänä aamuna käyvän ylikierroksilla. Ollaan niin makeilevaa ja innostunutta. Tuliko eilen vähän mietittävää, kun sanoi että Laura lentää ulos kuin leppäkeihäs ja nyt ei ihan niin käynytkään? Että odottaako keskipenkki ensi viikolla pitkästä aikaa mummua? Ja pitää esittää taas niin prhanasti?
Tuula ei pysy lepardipöksyissään. On niin into piukeena. Ei tajua et hänenkin laukomat totuudet kuulee joku. Mut toki hänen totuudet ON totuuksia.
Pieru on taas tänään kertonut paskomisistasan seikkaperäisesti. Siinä hänen antinsa taloon. Tuota haisevaa äänestäneet ovat yhtä vatipäitä kuin pieru itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Miksi kaiken pitää aina mukamas olla noin seksististä? Että Reeon kaltainen mies ei voisi tulla hyvin juttuun Sofian kanssa ilman, että siinä olisi jotain tollasta... itse näen aitoa ystävyyttä, tulevat hyvin juttuun keskenään. Välillä oikeasti inhottaa tuollaiset kommentit. Reeolla sentään vaimo ja lapsetkin kotona odottamassa.
Voi voi, mies on onneksi vielä mies, vaikka Suomessakin osin jo ku*hittu, tai yritetty. Edesmennyt isäni autonsa ratissa jäi 80-vuotiaana tököttämään liikennevaloihin, kun uhkea nainen purjehti pylly keikkuen edessämme tien yli Huomautimme papalle, että takanaolevista autoista jo piipataan, pappa rauraa käkätti, että pakkohan tuota oli jäädä katsomaan. Äitimme pikkasen närkästyi, mutta ei se vuosikymmeniä kestänyttä avioliittoa pilannut, päinvastoin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
No on. Komea ja raamikas mies. Mutta ei kyllä yhtään nappaa. Lapselliset sössötykset, sipsutus, kiukunpuuskat, mökötys ja draama. Vaikka ulkonäkö on hot, niin ei yhtään sytytä.
Kumma ristiriita muuutenkin luonteessa ja ulkoisessa habituksessa, kaikki hänen tatuointinsa, mm. kaulakoru ja tatuoitu ase lanteilla. Niistä tulee mieleen joku jengiläinen. Ja sitten millainen hän on muuten.
Huono suomi, joka ei parane. Ihmeelliset kiukunpuuskat salamana taivaalta.
Voiko olla joku näytelmä koko mies?
Heh. Et ole tainnut vierailla koskaan homoklubeilla? Myös siellä nuo kaikki ovat kovaa huutoa, ei ne ole pelkästään joidenkin 'jengiläisten' juttuja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..
Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella.
Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.
Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.
Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.
Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi.
Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.
Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.
Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.
Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.
Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.
Jopa oli taas tuutintäydeltä soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia makasi makkarissa seepra mekossa ja söi banaania katsoen kameraan filmataanko. Söi banaania kuin sexi ammattilainen. Ällötti.
Sanotaan, että valta turmelee ja mielestäni pitää täysin paikkansa.
Kun Sofian kaltainen reppana on saanut BB-talossa "vallan" hänellä aika pian överiksi. Pyörittää ainakin osaa tuotannosta, ehkä osalle alkaa riittää. Tuskin he noin roisisti itseään myyvää sentään taloon palkkasivat, oletettua joka kaiken aikaa mainostaa, myy itseään.
Joka tilanteessa marssii viimesenä, että varmasti luiseva luu huomataan.
Väärä ötökkä Nabbelle. Kiukkuinen ampiainenhan se olis pitänyt olla. Perskärpänen asu sopisi monelle naiselle tuolla. Milenalle varsinkin.
Tarvitsen ensin lisää kahvia, koska pitää kirjoittaa niin juurta jaksaen selkeä juttu, että pölhöimmätkin kommentoijat täällä ymmärtää... :D Muuten tulee taas vaan vihaa niskaan.