Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
No on. Komea ja raamikas mies. Mutta ei kyllä yhtään nappaa. Lapselliset sössötykset, sipsutus, kiukunpuuskat, mökötys ja draama. Vaikka ulkonäkö on hot, niin ei yhtään sytytä.
Kumma ristiriita muuutenkin luonteessa ja ulkoisessa habituksessa, kaikki hänen tatuointinsa, mm. kaulakoru ja tatuoitu ase lanteilla. Niistä tulee mieleen joku jengiläinen. Ja sitten millainen hän on muuten.
Huono suomi, joka ei parane. Ihmeelliset kiukunpuuskat salamana taivaalta.
Voiko olla joku näytelmä koko mies?
Puuteroi naamansa naisten mukana puuteripöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..
Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella.
Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.
Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.
Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.
Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi.
Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.
Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.
Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.
Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.
Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.
Hyvä listaus. Olen eri mieltä vain parissa kohdassa.
1. Onneksi eläintenkiduttaja-Aleksi lähti. Oli myös ihme feikkaaja ja piti yllä roolia.
2. Miassa ärsyttää Kumman Kaa-jutut.
2. Salla ei vaikuta itsekeskeiseltä, vaan siltä että on vähän hukassa, kun ei tiedä kehen voisi luottaa.
3. Heidi ei ole mielenkiintoinen. Hän on itserakas, kiero ja kateellinen muille naisille sekä haluaa kaiken miesten huomion itseensä. Kirjoitan tarkemman analyysin tästä, kun jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Miksi kaiken pitää aina mukamas olla noin seksististä? Että Reeon kaltainen mies ei voisi tulla hyvin juttuun Sofian kanssa ilman, että siinä olisi jotain tollasta... itse näen aitoa ystävyyttä, tulevat hyvin juttuun keskenään. Välillä oikeasti inhottaa tuollaiset kommentit. Reeolla sentään vaimo ja lapsetkin kotona odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla liven jälkeen Merve ja Mia makasi lattialla selällään ja sipattelivat. Ei kyllä olis kuullu mitään mut mulla oli nappikuulokkeet niin kuulin kun puhuivat että häätöön ääniä suunnittelivat ensin H eli Heidille sitten S eli Sallalle ja sit Mia sanoi että N eli Nappe ja nappe vielä istui vieressä mut sipisivät niin hiljaa ettei nappe kuullu.
Miten ne ei tajua laittaa Miikkaa häätöön! Tippuisi aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Pelaamaan tonne ollaan lähdettykin. Sinua vain harmittaa kun Reeon jengi osaa pelata fiksusti toisin kuin toinen läyhärjengi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Juu Heidi tuon oli suunnitellut. Hän haluaa Sofian pois. En jaksa nyt selittää miksi, mutta minulla on oma teoriani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Pelaamaan tonne ollaan lähdettykin. Sinua vain harmittaa kun Reeon jengi osaa pelata fiksusti toisin kuin toinen läyhärjengi.
Tämä 😂 Laura ja kumppanit eivät vaan osaa ja se näkyy. Läyhätä kyllä osaa mut ei ne pisteitä osaa fiksusti antaa kyllä... eli ei ihme et viime häädössäkin peräti 3 heidän porukasta(Merve tosin pelasti ittensä).
Onko teillä niin ettette yöllä kuule kunnolla mitä esim Salla, Reeo ja Heidi supisi. Mikki oli paikoillaan, akut vaihdettu. Miksi isoveli ei käskytä kuiskaus kiellosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Juu Heidi tuon oli suunnitellut. Hän haluaa Sofian pois. En jaksa nyt selittää miksi, mutta minulla on oma teoriani.
Kerro vaan miksi. Alussa vaikutti hyvinkin tykästyneeltä Sofiaan.
Laura se taas lässyttää ja juonii.
Naama norsunvitulla kiesus mikä ämmä.
Millu tykkää kakkajutuista.
Outoja on on...
Ihan loogista et Heidi haluaisi Soffen pois. Soffehan on antanut Heidille häätöpisteitä lähes kokoajan silloin kun Heidiä on voinu äänestää. Muutenkin Soffen puhetyylistä huomaa ettei tykkää Heidistä. En siis ymmärrä miksi Heidi ei saisi antaa Soffelle pisteitä kun Soffekin antaa Heidille.... make sense.
Nappea taitaa ottaa päähän kun ei pääse osallistumaan kisaan. Ei pääse esittämään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi yleisö äänesti Miikkaa.. minusta hän käyttäytyy erittäin kateellisesti ja on vikissyt Lauran 'vapaamatkustusta' jo liikaa, aikuinen mies, ryhdistäydy jo. Hän itse vapaamatkustaa Reeon selän takana kaiken aikaa. Pitäisi nähdä, miten hänen kävisi ilma Reeoa. Koosteissa ei näy hänen ja Reeon 'huumorintajua', josta talossa olevat puhuvat, vai tarkoittavatko he mustaa huumoria ..
Tuula on pilkannut jo useampaan kertaan Jumalaa/uskovia omilla eleillään, siksi hän voisi jo lähteä kotiin, talo on muutenkin liian raskas hänelle, monien itkujen perusteella.
Reeo puhuu naisista ja naisille (yhdessä Miikkan kanssa) aika alentuvaan sävyyn ja nimittelee rumasti. Yleisön suosiota en ymmärrä hänen kohdalla ollenkaan. Vaikka hän osaakin häätää ihmisiä ulos, ei se riitä BB voittoon, siihen täytyy olla mieleenpainuvampi persoona.
Nabaz on värikäs hahmo, ainoa noista, joka huvittaa minua. En ehkä jaksaisi tosielämässä hänen seuraa, mutta TV:ssä hän on viihdyttäjä ja parhaiten silloin, kun hän toimii tahattomasti. Vihainen kärpänen oli mainio ja monta muutakin huvittavaa tilannetta häneltä.
Sofia voisi olla voittajasuosikki, mutta hänen ammattinsa takia en häntä äänestä. En halua kannustaa siihen nuoria naisia äänestämällä häntä. Hän myös tienaa jo tarpeeksi, eikä tarvitse tätä voittosummaa, ehkä hän vain mainostaa ammattiaan talossa.
Milenan käytös on sellainen, joka jostain syystä jättää ainakin minut katsojana kylmäksi.
Mia on hauskaa katseltavaa ja savon murretta on kiva kuulla. Ehkä talossa hänen äänekkyys voi olla raskasta, mutta hän ei vaikuta niin kierolta kuin jotkut muut, ainakin katsojaa kohden näyttää aika aidolta. Minua harmitti, kun Aleksi häädettiin, mutta toisaalta Mia kääntyi ulospäin kommunikoimaan muiden kanssa enemmän.
Merve ja Laura osoittavat, että naisetkin voivat olla ystäviä, eikä kaikessa aina kateellisia toisilleen, mutta heidän pelitaktiikkansa voisi olla parempi. Miksi naiset (Laura, Merve, Mia), jota pelkäävät Reeon peliä, eivät anna hänelle 2 häätöpistettä silloin kun voisi antaa ? Yhden pisteen korkeintaan. He pelaavat liikaa tunteella, eivätkä muodosta kunnollista yhteistä suunnitelmaa.
Salla on mysteeri ehkä liikaa, katsoja haluaa nähdä selviä suhde-ja pelikuvioita. Hän vaikuttaa itsekeskeiseltä, siksikään en katsojana oikein lämpene. Tai sitten se johtuu siitä, ettei hän ole valinnut ryhmää, johon haluaisi liittyä.
Nuorin asukas (unohdin nimen..) on ollut mielenkiintoinen, mutta ei voittajasuosikki. Nuori ikä on vaikuttanut hänen peliinsä hyvällä ja huonolla tavalla, mutta se on ymmärrettävää.
Uskon, että Nabaz voittaa tämän vuoden BigBrotherin.
Mikä ylistyslaulu Nabazille joka teeskentelee kaikessa ja varastaa.
Kaikki potaskaa, jokaisella toki oikeus mielipiteeseensä. Mistäs tempasit Tuulan Jumalan pilkan, taannoin kertoi iltarukouksistaan, monet yhtyivät samaan, että heilläkin on iltarukous mukana elämässä.
Vaikka fanittaa valehtelijaa ei pitäisi itse siihen sortua.
Olisi mielenkiintoista tietää miten eri ihmiset "fanittavat" asukkaita. :) Kertokaa vaikka oma ikä, ammatti ja lyhyt kuvaus luonteesta. Sekä suosikkinne ja inhokkinne.
Toivoisin päälliköksi Tuulaa 😆 olisi varmaan hyvin hyvin viihdyttävää seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loogista et Heidi haluaisi Soffen pois. Soffehan on antanut Heidille häätöpisteitä lähes kokoajan silloin kun Heidiä on voinu äänestää. Muutenkin Soffen puhetyylistä huomaa ettei tykkää Heidistä. En siis ymmärrä miksi Heidi ei saisi antaa Soffelle pisteitä kun Soffekin antaa Heidille.... make sense.
Ei nyt tarvii taas verisesti loukkaantua Heidin puolesta ja väännellä muiden sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä niin ettette yöllä kuule kunnolla mitä esim Salla, Reeo ja Heidi supisi. Mikki oli paikoillaan, akut vaihdettu. Miksi isoveli ei käskytä kuiskaus kiellosta.
Mä kuuntelen kuulokkeilla. Esim. Merven sössötyksestä ei useinkaan saa mitään selvää. Samoin Salla. Noh, ksikki tuolla peittelee mikrofoonia tai hakkaa noita juomapulloja mikin lähellä.
Mutta kuulokkeilla onnistuu joten kuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.
Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.
Se meni näin. Salla ja Heidi juttelivat nimeämisistä Millan lähdettyä. Kun muut nukkuun Heidi kertoi Reeolle miten suunnitellut ja Reeo sanoi hän laskenut päässään samat henkilöt paitsi Sofiaa ei ois vielä. Molemmat laski 6, 6, 6 pistettä kaikille, 3 häätöön. Molemmat laski ettei Tuula ja Nabbe Sofiaa äänestä mut he voi ja Mervelle kaikki 1p ja Nabbe ylipuhua. Kyllä Reeo ja Heidi molemmat laskelmoivia pelureitten pelureita.
Pelaamaan tonne ollaan lähdettykin. Sinua vain harmittaa kun Reeon jengi osaa pelata fiksusti toisin kuin toinen läyhärjengi.
Tämä 😂 Laura ja kumppanit eivät vaan osaa ja se näkyy. Läyhätä kyllä osaa mut ei ne pisteitä osaa fiksusti antaa kyllä... eli ei ihme et viime häädössäkin peräti 3 heidän porukasta(Merve tosin pelasti ittensä).
Pitää ottaa huomioon että Roomalla oli 6p enemmän ääniä jaossa. Ja 2 ehdokasta plus Merven pelastus 2 jäsentä pienemmällä porukalla ihan ok suoritus. Nyt Reeon porukka saa 3 häätöön, Kauran porukka 2 riippuen päästääkö tuotanto neljällä viidellä äänellä häätöön. Ja yksi voi pelastua päälikkyydellä ja ja valehäädöllä.
Eilen illalla liven jälkeen Merve ja Mia makasi lattialla selällään ja sipattelivat. Ei kyllä olis kuullu mitään mut mulla oli nappikuulokkeet niin kuulin kun puhuivat että häätöön ääniä suunnittelivat ensin H eli Heidille sitten S eli Sallalle ja sit Mia sanoi että N eli Nappe ja nappe vielä istui vieressä mut sipisivät niin hiljaa ettei nappe kuullu.