Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49121/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista jälleen kerran todeta, että jopa y - la udalla on älykkäämpää keskustelua kuin täällä. 

Toi pakkomielteinen Sofian vihaaja pilaa paljon ja siihen päälle vielä muiden ulkonäköjen ruotimiset tai suoranaiset valehtelut siitä mitä joku asukas teki (Heidi tai Reeo yleensä, koska heillä on pakkomielteisiä faneja jotka keksivät tarinoita).

Ketä meistä mahdar tarkotta, meitä ruttopojan vihaajaa on täällä aika monta.

Huom, väänsin rattopojasta ruttopojan, koska Santeri on ylpeillyt lukuisilla seksitaudeillaan.

Monikohan on saanut samalta pöntöltä jo apinarokon ja hivin.

Santerin nsama on täynnä paiseita, jos hänet onnistuu näkemään enben kilon laasteja turvassa. Huono merkki. Myös mathias oli paiseinen.

Eiköhän ne ole ihan finnejä, mitä löytyy suurimman osan naamasta, etenkin Miikan.

Luuletko etten näe finnin ja paiseen eroa.

Tuon paiseet ovat isoja noin kahden sentin levyisiä ja laattamaisia, niillä ei ole "nänniä", kuten finnillä.

(Mathiaksen naamassa oli samanlaisia) .

Paiseiden välissä on ihohuokoseksi tosi suuria reikiä.

Vierailija
49122/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on aika tylsä asukas. Haahuilee vaan talossa sininen turkki päällä ja kovat meikit naamassa. Valittaa heti, jos joutuu ulos tms. Asukkaat vissiin tykkää, kun eivät anna pisteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49123/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaski näyttelijä

Lapsen asteelle jäänyt raavaan miehen kokoinen pelottava olio. Joka käänteessä alkaa vääntämään itkua kuin parivuotias,  jos ei saa tikkaria. Menee  äidin piparipurkille  pihistämään namia, itkee ja polkee jalkaa kuin lapsukaiset kaupan kassalla, kun sanotaan ei. Näitähän näkee, mutta harvemmin noin isokokoisena harmaahapsena.

Vierailija
49124/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Törkeätä kielenkäyttöä. Minkähänlainen lattaperse on itselläsi?

Lattapersse-Loora

Vierailija
49125/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.

Kyllä minua ainakin etoo katsella tuota miestä naisten mekossa. Mekko päällä ja munat haarojen välissä. Siinä on täysi tollo. 

No ei kukaan nainen pukeudu tollasiin vetimiin ainakaan Suomessa.

Ihan helvetin noloja pörrörättejä ja sentin kangaspaloja tää horopoika käyttää. Ei ne sen "hameet" ees mahtuis naisen päälle.

Santerin työasuja.

Vierailija
49126/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sai päällikköyden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49127/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on aika tylsä asukas. Haahuilee vaan talossa sininen turkki päällä ja kovat meikit naamassa. Valittaa heti, jos joutuu ulos tms. Asukkaat vissiin tykkää, kun eivät anna pisteitä. 

Tuotanto tykkää ja se näköjään riittää, outo veto jopa BB:n taholta, maksaako Sofialle  kunnolla ettei jää miinukselle. Kertoi tienaavansa 120 t kuussa.

Vierailija
49128/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa 24/7 ja ei maksa paljon mitään, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49129/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.

Kyllä minua ainakin etoo katsella tuota miestä naisten mekossa. Mekko päällä ja munat haarojen välissä. Siinä on täysi tollo. 

No ei kukaan nainen pukeudu tollasiin vetimiin ainakaan Suomessa.

Ihan helvetin noloja pörrörättejä ja sentin kangaspaloja tää horopoika käyttää. Ei ne sen "hameet" ees mahtuis naisen päälle.

Santerin työasuja.

Santeri on mies, ei asut ole naiselle tarkoitettukaan.

Vierailija
49130/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe köyttäytyy kyllä kuin uhmaikäinen kauoan kassalla koko ajan. Rqivoaa itkee manipuloi ja muuut saa rauhoitella kun nappisilmä on niin söpö. Tollaisiako ne on kun hokaa et suomalaiset lällyjä sanomaan mitään vastaan. Miikka yrittää jotain damoin Reeo. Nabbq hämmentä et ku ma ei ummarra ja han huva ei paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49131/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabasta tulee fiilis että tekee jotain raivon vallassa pienestäkin ja on sitten taytta ummarrusta vailla. Kahvit kaatui kurin.

Tuula tarjoutui toisen kerran talossa oloaikanaan et hän voi keittää. Johon nabbe tuula pliis älä.

Vierailija
49132/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sai päällikköyden?

Ei olla ennustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49133/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa toi miten Reeo taas sanelee miten kukin antaa pisteitä. Heidi, Nabaz ja Tuula ei ole edes keskustelussa mukana, mut Reeo päättänyt kuka antaa mitäkin

Vierailija
49134/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49135/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Mia huutaa ja kiroilee.

Yllätys...😅

Eikö vielä ole "tuulettanut" taloa pieruillaan?

Empiirisen tutkimukseni perusteella sanon, että piereskely antaa viiden pisteen vihjeen jotta kaapelia on tulossa. Siis mars toilettiin isolle.

Muuten, miksi muut sietävät piereskelyä jota asianomainen ei edes osaa hävetä?

Vierailija
49136/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista asukkaista varmaan joku on tuotannon palkkaama manipuloija. 

Vierailija
49137/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voittaa nyt kuka muu tahansa päällikkökisan ku Reeon kopla.

Vierailija
49138/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestäisi tota Reeon jatkuvaa manipulointia. Tekisin varmaan just päinvastoin ihan vaa ku vituttas moinen.

Vierailija
49139/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä makuuhaava naamassa, anteeksi ei mikään naurun asia. Talo täynnä purkkia ja purnukkaa, eikö moinen tule heti hoitaa asiallisesti.

Vierailija
49140/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun Laura tai Merve voittaisi päällikkyyden. Alkaisi Heidikin vapista ja änkyttää.

Ketju on lukittu.