Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt yksi ja sama ihmisoletettu, joka päivästä toiseen jankkaa tätä Santeri-asiaa täällä?
Ei, meitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joku saanut traumat Sofiasta.
Vähemmästäki. 🤢
Pitäisiköhän sinun puhua terapeutillesi tuosta trans-kiimastasi, jota kovasti yrität vaimentaa mutta huonolla menestyksellä, koska asia vaatii sinua spämmäämään tänne?
hauskaa kun joitakin kiinnostaa jalkovälit täällä sätissä
Miikkaa vituttaa röökittömyys taas, jees hyvältä näyttää! Menee skabat varmasti päin persettä sen takia. Saa taas kitisemisen aihetta.
Jos yksilökisa ja jos Milena voittaisi niin Reeon jengin pitäisi uudet äänestyspelimerkit. Sofia ja Merve ja kolmas joku muu kuin Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....
Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.
Se ois kyllä hauskinta kun Tuula saisi nähdä kuka on nimennyt häntä ja miksi. Verisesti loukkaantuminen ja kilarit tiedossa. :D Mihinköhän aikaan skaba pidetään?
Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....
Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.
Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D
Vierailija kirjoitti:
Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!
Laura on kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
Vai kakinaama.
Se, ettei kestä valehtelua tai ei pidä valehtelusta ei tarkoita sitä, ettei valehtelisi.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂
Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....
Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.
Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D
Mutta Nabaz on kuitenkin homo ja siksi naiset hämmentyvät, jos sanoo noin naiselle? Toki, jos olisin mies ja homo, saisin varmasti kiksejä hänestä, on toki omalla tavallaan komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂
Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.
Niin. Sofia on "liikaa nainen", oikeat naiset ovat maskuliinisempia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!
Laura on kaunis nimi.
Noi 80-90-luvun massalaurat pilasi nimeni..minä synnyin 70-luvun alussa ja olin kouluni ainoa Laura.
Nyt saa melkein hävetä näiden ilmapäälaurojen takia nimeään. Bb on ollut viimeinen niitti Laura-nimen alasajolle.
Eri
Miikka hautoo jo kostoa BB:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....
Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.
Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D
Mutta Nabaz on kuitenkin homo ja siksi naiset hämmentyvät, jos sanoo noin naiselle? Toki, jos olisin mies ja homo, saisin varmasti kiksejä hänestä, on toki omalla tavallaan komea.
Mikä lie. Menninkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂
Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.
Niin. Sofia on "liikaa nainen", oikeat naiset ovat maskuliinisempia. :D
Sofiassa ei ole mitään naismaista.
Sofia on enemmänkin barbien tai jonkun kauhunuken irvikuva.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....