Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49081/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Vierailija
49082/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt yksi ja sama ihmisoletettu, joka päivästä toiseen jankkaa tätä Santeri-asiaa täällä?

Ei, meitä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49083/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko päällikkökisa jo.

Vierailija
49084/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saanut traumat Sofiasta.

Vähemmästäki. 🤢

Pitäisiköhän sinun puhua terapeutillesi tuosta trans-kiimastasi, jota kovasti yrität vaimentaa mutta huonolla menestyksellä, koska asia vaatii sinua spämmäämään tänne?

Vierailija
49085/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun joitakin kiinnostaa jalkovälit täällä sätissä

Vierailija
49086/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikkaa vituttaa röökittömyys taas, jees hyvältä näyttää! Menee skabat varmasti päin persettä sen takia. Saa taas kitisemisen aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49087/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksilökisa ja jos Milena voittaisi niin Reeon jengin pitäisi uudet äänestyspelimerkit. Sofia ja Merve ja kolmas joku muu kuin Milena.

Vierailija
49088/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49089/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kyllä hauskinta kun Tuula saisi nähdä kuka on nimennyt häntä ja miksi. Verisesti loukkaantuminen ja kilarit tiedossa. :D Mihinköhän aikaan skaba pidetään?

Vierailija
49090/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49091/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.

Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D

Vierailija
49092/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

Laura on kaunis nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49093/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.

Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.

Vai kakinaama.

Se, ettei kestä valehtelua tai ei pidä valehtelusta ei tarkoita sitä, ettei valehtelisi.

Vierailija
49094/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂

Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49095/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.

Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D

Mutta Nabaz on kuitenkin homo ja siksi naiset hämmentyvät, jos sanoo noin naiselle? Toki, jos olisin mies ja homo, saisin  varmasti kiksejä hänestä, on toki omalla tavallaan komea.

Vierailija
49096/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂

Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.

Niin. Sofia on "liikaa nainen", oikeat naiset ovat maskuliinisempia. :D

Vierailija
49097/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

Laura on kaunis nimi.

Noi 80-90-luvun massalaurat pilasi nimeni..minä synnyin 70-luvun alussa ja olin kouluni ainoa Laura.

Nyt saa melkein hävetä näiden ilmapäälaurojen takia nimeään. Bb on ollut viimeinen niitti Laura-nimen alasajolle.

Eri

Vierailija
49098/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka hautoo jo kostoa BB:lle.

Vierailija
49099/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.

Ja osaa puhua naisille kivasti. Eilen illalla kutsui Sallaa haniksi. Se oli jotenkin söpöä. Salla vaan hämmentyi, kuten hämmentyi siitä Nabazin Magic Mike-tanssista silloin bileissä :D

Mutta Nabaz on kuitenkin homo ja siksi naiset hämmentyvät, jos sanoo noin naiselle? Toki, jos olisin mies ja homo, saisin  varmasti kiksejä hänestä, on toki omalla tavallaan komea.

Mikä lie. Menninkäinen.

Vierailija
49100/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

No missä naiset muka käyttäytyy kuin tää ukkeli? 😂

Ihan homomaista käytöstä on, ei naismaista. Samoin santerin maneerit.

Niin. Sofia on "liikaa nainen", oikeat naiset ovat maskuliinisempia. :D

Sofiassa ei ole mitään naismaista.

Sofia on enemmänkin barbien tai jonkun kauhunuken irvikuva.

Ketju on lukittu.