Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Jokainen hyvätapainen ihminen käyttää valkoisia valheita kun on toisten kanssa tekemisissä. Niitä kutsutaan käytöstavoiksi.
Ilkeät valheet on aivan eri asia.
VALHE ON AINA VALHE.
Nyt Mia huutaa ja kiroilee.
Laurako haaveilee päällikköydestä taas herkkujen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Nyt Mia huutaa ja kiroilee.
Yllätys...😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Mia huutaa ja kiroilee.
Yllätys...😅
Eikö vielä ole "tuulettanut" taloa pieruillaan?
Toivottavasti päälliköksi saadaan ihan kuka vaan muu kuin Laura tai Heidi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latoperse-Laura aamupuuhissa.
Milena kertoi että hän on satakiloinen jenkkifutari, on massaa
Mitä sitten?
Jos santeri tuomola voittaa niin tuotanto
Niin tuotanto suosii häntä ja nappea.
Tuotannon lellikit.
Jos reeo finaalissa.
Äänestän häntä voittoon.
Siinä asiaäijä. Hetero.1
Mia huusi ja kiroili, koska Miikka pelästytti sen.
Vierailija kirjoitti:
Laura on päässyt liian helpolla, kaksi immuniteettia. Toivottavasti ei ole valehäädetty.
Laura voitti kilpailun Milenan kanssa ja äänestettiin päälliköksi ja toisen kerran voitti taas. So what....
Tuula päälliköksi. Draamaa ja päätöksiä luvassa. Nabbe pääsee sviittiin kainaloon.
Jotenkin musta tuntuu, et Milenasta tulee uusi päällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Jos santeri tuomola voittaa niin tuotanto
Niin tuotanto suosii häntä ja nappea.
Tuotannon lellikit.
Jos reeo finaalissa.
Äänestän häntä voittoon.
Siinä asiaäijä. Hetero.1
Santeri luiskaan seuraavaksi
Reeo näyttää päivä päivältä väsyneemmältä. Sympatiseeraan kyllä, kun itse melkein saman ikäinen. En kyllä jaksas talossa. Ihme kun Tuula painaa.
Vierailija kirjoitti:
Anni olis voinu eilen kertoo Millalle äänestyksen alkuasetelman, et Milla oli kärkikahinoissa Lauran kanssa. Milla kun oli niin hämmästynyt, et ylipäätään saanut ääniä. En ymmärrä miks jätettiin mainitsematta. Ehkä siks, et tuotanto kusettaa katsojia?
Tuotanto kusettaa! 😡 Minulta ei lähde enää latin latia äänestyksiin, saa nelonen hoitaa äänestyksensä ihan niinkuin on päättänyt. Huijausta!
Vierailija kirjoitti:
Joku saanut traumat Sofiasta.
Vähemmästäki. 🤢
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Valehteleva ihminen ei ole luotettava.
Ja ihmistä, joka ei arjessa osaa kertoa valkoisia valheita pidetään vittumaisena mulkkuna.
Lörö aivasti kaurapuurot Milenan syliin. Läppämasiinan aamuläppä.
Jos ajatellaan esittelyvideoita, niin kyllä Heidistä voi sanoa että on hyvin rehellinen, välillä jopa tyhmän rehellinen. Sanoisitko kuitenkaan että Laura on oikea vitsinsuoltaja, oikea läppämasiina? Niinpä.