Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49001/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut eilen palstalla äänestyksen aikaan. Voisiko joku kertoa, miksi Milla oli niin kauan johdossa? Kuka häntä äänestää ja miksi? Samanlainen joojoo-tyyppi kuin Aleksi, mutta täysin huomaamaton. 

Vierailija
49002/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.

Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49003/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.

Vierailija
49004/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihme! Tuula leipomassa aamupalasämpylöitä ja keittämässä kahvia ja puuroa..

Vierailija
49005/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Sofia tietää tilanteet, ovela.

Santeri saisi mennä sinne Britaniaan tekemään omia ja muitten vehkeitten hieromisia.

Mitä se talossa tekee, kun tulotkin on pitkälti toistakymmentä tuhatta kuukaudessa. 

Vierailija
49006/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.

Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.

Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49007/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliliikkeet kirjoitti:

Jos Heidi ei voita tänään päällikkökisaa, hänet satavarmasti valehäädetään loppuviikosta.

Siitä hän saisi valtavan edun loppukautta varten.

Heidin ja Reeon viimeöinen keskustelu oli taas loistava ja molemmat pelaavat todella hyvin. Heidi näkee myös, että Sofiakin olisi hyvä testauttaa penkillä. Reeo hieman aliarvioi Soffea, eikä halua "suututtaa".

Mutta molemmat YMMÄRTÄVÄT että tämä on VAIN peliä.

Peliä voi pelata hyvin myös vähän mukavammalla tavalla. Aina välillä kuunnellut Reeon ja Heidin öiset juttelut ja viimeöinen oli ilkeämpi kuin aiemmat. Yrittivät peittää katkeruuttaan strategiansa epäonnistumisesta ryhmänsä omakehuun. Reeosta ollut selvä mielipide

jo kauan👎 ja nyt Heidikin menetti pisteet, tuli sen verran myrkyllistä tavaraa suusta.

Vierailija
49008/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.

Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.

Tainsitten näki tupun mairean esityksen läpi. Jos on kehuttu kauniiksi jk paikassaz miksi sitä kiittelisi ji paikassa kun on luonnon suoma lahja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49009/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ihme! Tuula leipomassa aamupalasämpylöitä ja keittämässä kahvia ja puuroa..

Mikäs mummolle tuli? Luulin ettei osaa edes keittää kahvia:D

Vierailija
49010/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.

Toivottavasti Reeo ja muutkin huomaavat tuon oksettavan santerin kieroilun. 

Santeri saisi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Tosi kuvottava ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49011/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on kuin Suomi pienoiskoossa. Ilkeät ja valehtelevat juoruakat menestyy ja miehistä hankkiudutaan eroon. Ihan iljettää olla nainen kun naiset ovat nykyään tuollaisia.

Parina viime kautena on kitisty, kun vain naisia äänestetään ulos. Pikemminkin vauva-palsta on Suomi pienoiskoossa. Ei kelpaa mikään. 

Vierailija
49012/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, jos siellä olisi joku muu kuin reoo nabe tekemässä aamupalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49013/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Talon suurin kieroilija. Ulos talosta, eikä sen olisi pitänyt tulla taloon ollenkaan. 

Vierailija
49014/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.

Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.

Sofia tietää tilanteet, ovela.

Santeri saisi mennä sinne Britaniaan tekemään omia ja muitten vehkeitten hieromisia.

Mitä se talossa tekee, kun tulotkin on pitkälti toistakymmentä tuhatta kuukaudessa. 

Ei kai tuonne kukaan pelkästään rahan takia mene, haloo nyt! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49015/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on ihme! Tuula leipomassa aamupalasämpylöitä ja keittämässä kahvia ja puuroa..

Mikäs mummolle tuli? Luulin ettei osaa edes keittää kahvia:D

Taisi oloa toiveajattelua. Sarkasmia.

Vierailija
49016/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on oikealta nimeltään Santeri. Se on mies. Tosi tyhmä sellainen. 

-Veeti 13 v-

Vierailija
49017/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.

Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.

Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.

mulla on hyvä itsetunto mutten tykkää jos kehutaan.

Vierailija
49018/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivipaperisakset kirjoitti:

Juttelivat viime yönä myös Selviytyjistä, Reeo ja Heidi.

Siitä kuinka Paulin olisi pitänyt voittaa. Niin samaa mieltä. Tässä on mun finaalikaksikko. Molemmilla sydän paikallaan.

Sydän paikallaan, Reeolla? No ei todellakaan. Heittäisi Heidinkin luiskaan ihan koska tahansa. 

Jos olisit kuunnellut 24/7 enemmän, ymmärtäisit paremmin mistä puhutaan

Vierailija
49019/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

kyllähän santeri vaan pelaa rajua peliään. Jotkut vaan on senverran sinisilmäisiä, että eivät sitä tajua. 

Vierailija
49020/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkille Merve, Mia, Milena ja läppämasiina. Ihanne olisi jos kaikki heitettäisiin kerralla ulos.

Ketju on lukittu.