Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48961/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Vierailija
48962/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Se on automaattisesti hinta päällikön virasta. Mutta se on vain hyvä, että Heidikin pääsee mittaamaan yleisönsuosionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48963/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateena äänestää valehäädössä Heidiä tai Reeoa. Mutta se ei riitä jos Rooman 6 asukasta äänestävät kaikki samaa. Toki sitten sunnuntain häätöön kerkeävät äänestää Ateena Reeoa, Sallaa tai Heidiä. Riippuu nyt kuka päällikkö.

Vierailija
48964/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään jännittävä kilpailu kuka on päällikkö. Reeo haluaa kertoi yöllä Heidille.

Kertoa mitä?

Reeo haluaa päälliköksi.

Vierailija
48965/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Se on automaattisesti hinta päällikön virasta. Mutta se on vain hyvä, että Heidikin pääsee mittaamaan yleisönsuosionsa.

Olisivat äänestäneet häntä anyway, joten mitä väliä? KK:sta eli tästä läyhääjäjengin "kaninkolosta" sopivat jo ennen Heidin päälliköksi tulemistakin.

Vierailija
48966/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään jännittävä kilpailu kuka on päällikkö. Reeo haluaa kertoi yöllä Heidille.

Kertoa mitä?

Reeo haluaa päälliköksi.

Kukapa ei haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48967/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Heidi häädetään valehäädössä, jolloin siis saa immuniteetin varsinaisenn äänestykseen. Onko näin?

Vierailija
48968/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Heidi ei voita tänään päällikkökisaa, hänet satavarmasti valehäädetään loppuviikosta.

Siitä hän saisi valtavan edun loppukautta varten.

Heidin ja Reeon viimeöinen keskustelu oli taas loistava ja molemmat pelaavat todella hyvin. Heidi näkee myös, että Sofiakin olisi hyvä testauttaa penkillä. Reeo hieman aliarvioi Soffea, eikä halua "suututtaa".

Mutta molemmat YMMÄRTÄVÄT että tämä on VAIN peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48969/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Heidi häädetään valehäädössä, jolloin siis saa immuniteetin varsinaisenn äänestykseen. Onko näin?

Toivottavasti.

Vierailija
48970/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään jännittävä kilpailu kuka on päällikkö. Reeo haluaa kertoi yöllä Heidille.

Kertoa mitä?

Reeo haluaa päälliköksi.

Kaikki haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48971/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Se on automaattisesti hinta päällikön virasta. Mutta se on vain hyvä, että Heidikin pääsee mittaamaan yleisönsuosionsa.

Lauran koplan suunnitelmilla ei ole mitään tekemistä Heidin päällikkyyden kanssa 😂 toki valittavat siitäkin, mutta sopivat Heidin äänestämisestä jo paljon aikaisemmin jo. Kukaan ei toivonut häntä siksi edes päälliköksi, mutta toisin kävi.

Vierailija
48972/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä äänestää saletisti Laura, Merve, Milena, Mia ja Sofia. Ellei voita päällikkö- tai nimeämiskilpailua. Heidi on ihan satavarmana muuten häädössä.

Se on automaattisesti hinta päällikön virasta. Mutta se on vain hyvä, että Heidikin pääsee mittaamaan yleisönsuosionsa.

Valehäätöön se pääsee ja saa siitä immuuniteetin mikäli "tippuu" ja samalla saa tietää ketkä puukottavat selkään. HYVÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48973/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nuotiolla näytetään. Ikivanhojako nimeämisiä vai läyhäämis puukotusta. Heidin puukotusta Mervelle olisi hyvä näyttää Mervelle. Milenan Reeolle. Tuulan puukko Lauralle. Miikan puukko Nialle, Lauralle. Sallan ja Heidin puukot Soffelle. Reeon puukot Nervelle ja Lauralle ym. On kyllä jännää. Saavatkohan kertoa muille nuotiolla näkemästään. Toivottavasti ei.

Vierailija
48974/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on kuin Suomi pienoiskoossa. Ilkeät ja valehtelevat juoruakat menestyy ja miehistä hankkiudutaan eroon. Ihan iljettää olla nainen kun naiset ovat nykyään tuollaisia.

Niinpä. Nykyisin vallalla oleva woke ja uusliberalismi tämän tekevät. Nainen saa sanoa ja tehdä mitä vain, mies vikisee hiljaa vieressä ja tyytyy kohtaloonsa.

Tästä hyvä esimerkki Selviytyjät, jossa taannoin Karoliina Tuominen sai aikaan yhden miehen maalittamisen ja työpaikan menetyksen, kun tämä sattui lausmaan juoruilevasta naislaumasta poikkiteloisen kommentin (sinänsä viattoman "missilauma").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48975/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nuotiolla näytetään. Ikivanhojako nimeämisiä vai läyhäämis puukotusta. Heidin puukotusta Mervelle olisi hyvä näyttää Mervelle. Milenan Reeolle. Tuulan puukko Lauralle. Miikan puukko Nialle, Lauralle. Sallan ja Heidin puukot Soffelle. Reeon puukot Nervelle ja Lauralle ym. On kyllä jännää. Saavatkohan kertoa muille nuotiolla näkemästään. Toivottavasti ei.

Mitä ihmeen puukkoja? Jokainen tuolla joutuu antamaan äänet ja jokainen ne antaa. En ymmärrä miten voi suuttua siitä :D kannattaako bb:seen lähteä, jos tätäkään ei edes sisäistä, että kuuluu pelin henkeen...

Vierailija
48976/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valehäädetty ulos talosta oääse vaan salahuoneeseen joutuu. Sehän ois outoa jos näkisi talon tapahtumia netin, puhelimen kautta. En usko.

Vierailija
48977/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelivat viime yönä myös Selviytyjistä, Reeo ja Heidi.

Siitä kuinka Paulin olisi pitänyt voittaa. Niin samaa mieltä. Tässä on mun finaalikaksikko. Molemmilla sydän paikallaan.

Vierailija
48978/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nuotiolla näytetään. Ikivanhojako nimeämisiä vai läyhäämis puukotusta. Heidin puukotusta Mervelle olisi hyvä näyttää Mervelle. Milenan Reeolle. Tuulan puukko Lauralle. Miikan puukko Nialle, Lauralle. Sallan ja Heidin puukot Soffelle. Reeon puukot Nervelle ja Lauralle ym. On kyllä jännää. Saavatkohan kertoa muille nuotiolla näkemästään. Toivottavasti ei.

Mitä ihmeen puukkoja? Jokainen tuolla joutuu antamaan äänet ja jokainen ne antaa. En ymmärrä miten voi suuttua siitä :D kannattaako bb:seen lähteä, jos tätäkään ei edes sisäistä, että kuuluu pelin henkeen...

Selkään puukotuksiahan kaikki nuotiolla haluavat nähdä. Kuka ns bb kamu puukottaa eli nimeää ja puhuu pahaa.

Vierailija
48979/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.

Vierailija
48980/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se valehäädetty ulos talosta oääse vaan salahuoneeseen joutuu. Sehän ois outoa jos näkisi talon tapahtumia netin, puhelimen kautta. En usko.

Muiden maiden bb:ssä valehäädetty juurikin näkee salahuoneesta käsin talon tapahtumia, ei ihan 24/7 mutta näkee.

Ketju on lukittu.