Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eikö Nabbe nyt loukkaannu verisesti kun Reeo ja Miikka Millan
muistelu teellä kehuivat Millan peliliikettä saada Kirsi sohvalle. Nabbehan kantoi Karvanille kaunaa tästä loppuun asti kun Kirsi joutui sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Just...asukkaat häätävät yhden tällä viikolla. Aika sopivasti Heidilel nakitettiin kaikenlaisia päätöksiä tällä viikolla, joiden avulla kaikkien vihat saatiin hänen päälleen. Liekö tarkoituksella junailtu juuri tälle viikolle?
Twisti siskoseni twisti 😂
Mia, joka törkeästi näytti Heidille keskaria selän takana sai vielä jäädä. Mikä vääryys!
Reoon jengin kannattajat. Tämä oli taas hyvä muistutus miten tärkeätä on päästä ensimmäisenä turvaan. Laurallekin olisi voinut käydä Millat. Ei riitä hänen suosionsa , kun kovia tulee vastaan.
Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:
"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."
Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)
Milla olisi kyllä sellainen julkkis josta tykkäisin. Fiksun oloinen.
Käärmeet kirjoitti:
Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:
"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)
Jännästi sitä pahaa sanottavaa on riittänyt selän takana puhuttavaksi 3 viikon ajaksi, mutta sitten kun pitäisi toisten kuullen jotain sanoa, ei mitään pahaa sanottavaa olekaan.
En näe Lauraa ja Merveä Reeon uhrina koska Tarinaakaan ei pidetty Krisun uhrina.
Tuotanto seuraa häädössä lopputilannetta aina ja jos alkaa näyttää pahalta ohjelman ja tuotannon kannalta, sieltä paukuttaa tuotanto "muutamat" äänet mukaan. Näinhän tää on mennyt aina.
Salla on hyvännäköinen trans-nainen
Käärmeet kirjoitti:
Lauran ja Merven teehetkimuistelu
kovin saman suuntaiset Millasta:
"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)
No vaikeaa sanoa mitään ihmisestä, joka ei anna yhtään mitään. Milla oli kuin julkkisten kanssa yhdessä TV-ohjelmassa; tuijotti vain kaikkia ihaillen.
Huikea viikko tulossa kyllä, huominen iltanuotio Kurosen kanssa kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta.
Käärmeet kirjoitti:
Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:
"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)
Selän takana jaksoivat jauhaa pahaa Millasta. BB:n pitäisi laittaa muistutus asukkaille mitä he kumpikin ovat puhuneet ilkeästi heidän jengilleen Millasta.
Vierailija kirjoitti:
Salla on hyvännäköinen trans-nainen
Onko Sallakin muka trans?
Lauran äidin twiitti herätti selvästi ihmiset äänestämään Lauran turvaan. Äidit 🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.
Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(
Laura pelastui, jippii! Ja vielä ensimmäisenä turvaan huikealla ääni enemmistöllä! Näin sitä pitää!
Siis kuinka monta transnaista tuolla on?
Vierailija kirjoitti:
yks lysti tämä milla. kukaan ei muista enää huomenna. saipahan sen oman 15 minuutin julkisuudessa.
Samaa mieltä. Ilmeisesti tuotanto tykkää, kun on läyhäjengi törkyisine juttuineen. Ehkä huumorit kolahtaa tuotannon porukan ja läyhäjengin välillä. Paljonhan tuo pieru-Millu on saanut vuoropuhelua BB:n kanssa viime viikollakin, kertonee jotain.