Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48841/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.

Samaa mieltä. Ilmeisesti tuotanto tykkää, kun on läyhäjengi törkyisine juttuineen. Ehkä huumorit kolahtaa tuotannon porukan ja läyhäjengin välillä. Paljonhan tuo pieru-Millu on saanut vuoropuhelua BB:n kanssa viime viikollakin, kertonee jotain.

Vierailija
48842/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Nabbe nyt loukkaannu verisesti kun Reeo ja Miikka Millan

muistelu teellä kehuivat Millan peliliikettä saada Kirsi sohvalle. Nabbehan kantoi Karvanille kaunaa tästä loppuun asti kun Kirsi joutui sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48843/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just...asukkaat häätävät yhden tällä viikolla. Aika sopivasti Heidilel nakitettiin kaikenlaisia päätöksiä tällä viikolla, joiden avulla kaikkien vihat saatiin hänen päälleen. Liekö tarkoituksella junailtu juuri tälle viikolle?

Twisti siskoseni twisti 😂

Vierailija
48844/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia, joka törkeästi näytti Heidille keskaria selän takana sai vielä jäädä. Mikä vääryys!

Vierailija
48845/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reoon jengin kannattajat. Tämä oli taas hyvä muistutus miten tärkeätä on päästä ensimmäisenä turvaan. Laurallekin olisi voinut käydä Millat. Ei riitä hänen suosionsa , kun kovia tulee vastaan.

Vierailija
48846/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:

"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."

Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48847/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla olisi kyllä sellainen julkkis josta tykkäisin. Fiksun oloinen.

Vierailija
48848/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet kirjoitti:

Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:

"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."

Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)

Jännästi sitä pahaa sanottavaa on riittänyt selän takana puhuttavaksi 3 viikon ajaksi, mutta sitten kun pitäisi toisten kuullen jotain sanoa, ei mitään pahaa sanottavaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48849/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe Lauraa ja Merveä Reeon uhrina koska Tarinaakaan ei pidetty Krisun uhrina.

Vierailija
48850/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto seuraa häädössä lopputilannetta aina ja jos alkaa näyttää pahalta ohjelman ja tuotannon kannalta, sieltä paukuttaa tuotanto "muutamat" äänet mukaan. Näinhän tää on mennyt aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48851/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on hyvännäköinen trans-nainen

Vierailija
48852/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet kirjoitti:

Lauran ja Merven teehetkimuistelu

kovin saman suuntaiset Millasta:

"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."

Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)

No vaikeaa sanoa mitään ihmisestä, joka ei anna yhtään mitään. Milla oli kuin julkkisten kanssa yhdessä TV-ohjelmassa; tuijotti vain kaikkia ihaillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48853/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea viikko tulossa kyllä, huominen iltanuotio Kurosen kanssa kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta.

Vierailija
48854/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet kirjoitti:

Lauran ja Merven teehetkimuistelut kovin saman suuntaiset Millasta:

"Mulla ei oo pahaa sanottavaa Millasta..."

Vau!!!! Olipa persoonallista ja kilttiä ;)

Selän takana jaksoivat jauhaa pahaa Millasta. BB:n pitäisi laittaa muistutus asukkaille mitä he kumpikin ovat puhuneet ilkeästi heidän jengilleen Millasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48855/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla on hyvännäköinen trans-nainen

Onko Sallakin muka trans?

Vierailija
48856/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran äidin twiitti herätti selvästi ihmiset äänestämään Lauran turvaan. Äidit 🥰🥰

Vierailija
48857/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.

Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(

Vierailija
48858/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura pelastui, jippii! Ja vielä ensimmäisenä turvaan huikealla ääni enemmistöllä! Näin sitä pitää!

Vierailija
48859/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta transnaista tuolla on?

Vierailija
48860/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yks lysti tämä milla. kukaan ei muista enää huomenna. saipahan sen oman 15 minuutin julkisuudessa. 

Ketju on lukittu.