Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eiköhän julkiset häädötkin mene kommenteilla "äänestän X koska ryhmän päätös" eikä mitään mehukasta saati draamaa
Ai sieltä talosta lähti joku Molla, Malla tai Mellu. Ihan sama, kun ei ole tullut huomattua kyseistä asukasta ollenkaan. What ever
Haluan kiittää kaikkia äänestäjiä aktiivisesta osallistumisesta. Te kaikki olette mahdollistaneet demokratian toteutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Näti tyttö toi Milla. Kaukkea hyvää sinulle.
32-vuotias on nainen eikä mikään tyttö.
Milloin se katsojien äänestys alkaa? Äänestän Reeoa tai Miikkaa.
Nyt jos koskaan toivon et päälliköksi tulee Laura, Merve, Millu tai Sofia
Nyt voisi koko loppukauden ajaksi tulla juonittelun kielto ja hyvän mielen olento jäädä finaaliin asti taloon. Paljon parempaa ollut nyt kun ei ole saanut puhua ja mentäisiin vanhempien kausien mukaan eikä vaan littoja jauhamalla. Tylsää katsottavaa jatkuva juonittelu ja menee nimeämisistäkin samalla idea kokonaan kun kaikki äänestää sitä mitä sovitaan....
Asukkaiden vaikea keksiä Millasta mitään sanottavaa kun tapetti
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Milena voi olla niin älytön? Kirsin piirteitä. Toitotti Heidin valintaa itsekkääksi "Kyllä ois pitäny toisten etua aatella". Huh mikä marttyyri!
Jyrääjä.
Ai että olis herkullista kettuilla tälle Milenalle, jos se jostain käsittämättömästä syystä voittaisi, et joukkuepelaajanahan sä sitten jaat tän voiton kaikkien osaa ottaneiden kanssa. Koska niin tiimi tekee. Ja sinähän olet joukkuepelaaja viimeiseen asti ja et koskaa tekisi itsekkäitä päätöksiä, vaan aina ajattelisit joukkueen etua.
Milena, jotenkin mä en osta mitään, mitä suustasi pääsee.
Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se katsojien äänestys alkaa? Äänestän Reeoa tai Miikkaa.
Mikä äänestys?
Ens viikko kuulostaa hyvältä käänteineen. Lisää tälläistä. Nyt kitkaa lisää vaan asukkaiden välille! Sitä kontenttia!
Vierailija kirjoitti:
Väärä lähti, ehdottomasti kiero ja pahaa puhuva Salla! olis pitänyt mennä.
Eihän Sallan selän takana puhumiset ole lainkaan niin pahoja mitä Millulla.
Vierailija kirjoitti:
yks lysti tämä milla. kukaan ei muista enää huomenna. saipahan sen oman 15 minuutin julkisuudessa.
Millahan oli järkevimpiä talossa. Ei hakenut keinotekoisesti huomiota. Harmi, että lähti.
Vierailija kirjoitti:
Heidi oli itsekäs ,oma etu paras etu, tyttö vasta 21 v, minulle kaikki heti sukupolvea
Muistellaanpas Heidin tiskivuoroja kauden alussa ja Lauran sekä Merven nyrpistelyä Karvanin ehdotukselle. Kyllä se niin on että kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikko kuulostaa hyvältä käänteineen. Lisää tälläistä. Nyt kitkaa lisää vaan asukkaiden välille! Sitä kontenttia!
Tempparit alkaa keskiviikkona. Mieluummin seuraan sitä kuin tätä aneemista BB-2022 kautta.
Nyt niitä juonittelu/selän takana puhumisia vaan talon televisioon näytillle! Pistäkää pakka sekaisin kunnolla.
Milla, jos luet tätä: tykkäsin susta heti kun astuit taloon Karvanin kanssa. Vaikutat symppikseltä ja olit yksi järkevimmistä ja mukavimmista talossa. Kaikkea hyvää sulle elämään!
Jatkossa Sofia ja Mia ulos!
Se vähän riippuu et kuka on päällikkö, sekä miten asukkaiden omat mielipiteet jakautuvat vale häätöäänestyksen aikana.