Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kohta nähdään Läppis haastattelussa, livenä suoraan päiväkirjahuoneesta. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!
Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.
Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.
Luuleekohan tuo Millu olevansa hauska jonkun muunkin kuin itsensä mielestä? Tuollaiset tapaukset on niin nähty, luokan häirikkö.
Lauran reaktio äänestystulokseen oli tyylillisesti täysin eri luokkaa Reeoon ja Kirsiin verrattuna. Vastustajaa tulee aina kunnioittaa ja peli on vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!
Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.
Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.
itsekkään*
Miten te jaksatte katsoa tota?
Näyttää niin siltä että tuotanto olisi pedannut alusta asti voiton Reetulle. Kaikki mielenkiinto ohjelmaan mennyt kun 'tietää' miten tulee käymään.
Katsos mervekin peiliin kuka ajoi omaa etua otti itsensä pois häädöstä ja valittaa heidistä
Merve niin ilkeä ja minä minä olisin tehnyt toisin. Ensi viikko alkaa taas Reeo ja Heidin mollaamisella.
Suomen bb-talon tuottajaa ei ole saatu vieläkään vaihdettua, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vammainen pitää olla että äänestää Lauran turvaan?
Miksi käytät sanaa vammainen? Itse toivoin Millan pääsevän ensin turvaan ja äänestinkin. samoin Sallaa. Jos joku on eri mieltä kuin sinä ja minä, ei se silti oikeuta haukkumaan, koska jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Nyt ääniä Sallalle!
Snifff ekaa kertaa intttternetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Heidi. Joskus pelissä voi ajatella itseään. Niin kuin Laura ja Mervekin.
Se ajattelee aina vain itseään. Joskus vois muitakin miettiä
Mitä se Merve itkee itsekkyydestä, itsekin pelasti oman per seensä äänestyksestä. Pitäisikö kaikkien muiden märistä myös Merven itsekkyydestä?
Mistä Heidi olis voinut tietää mitä se kurjuus ja etu tarkoittaa, sehän olis vaikka voinut olla häätö. Tuskinpa kukaan noista olis valinnut itselleen kurjuutta mitä ei etukäteen tiedä
Vierailija kirjoitti:
Tää Heidi on NIIN itsekäs!
Kaikki noi on itsekkäitä kun tulee tilaisuus, Reeokin heti taloon tullessaan otti oman laukun ja ja laittoi toisen häkkiin.
Mä alan nyt kannattamaan kiusaajia kun niistä tykätään niin paljon. Ihanat kiusaajat Merve, Laura, Millu ja Milena, go, go, go!
Laitetaan luuserit ja nössöt muijat Salla, Milla ja Heidi kumoon. Ne ei oo edes muodikkaita ja niil on tyhmät meikit. Laura on BB talon kuningatar ja Merve hänen hovineitonsa. Toivottavasti he voittavat taas päällikkyyden jotta saavat splääshejä tarpeeksi ensi viikolla ja saavat laitettua lisää luuserimuijia häätöön.
Persiilleen meni. Nyt edes Millu ulos!!!
Mialle ääniä. Ei jaksaisi ReeoMiikka&tapettitytöt loppushowta!
Onneks tänään on ruutu+tilaus on viimeistä päivää voimassa. En uusi ennenkuin Laura ulostuu talosta.
Millun jos sais tänään pihalle niin toki positiivinen asia olisi.
Jatkossa katson vaan Sainion lähetyksen, ei tota käärmemuidujengiä vaan jaksa.
Jos haluutte Ateenasta bb voittajan äänestätte Miaa.
Heräsi kyllä kysymys millaisia ne ihmisen on joiden mielestä noi jutut on merkki hyvistä läpistä. Jotenkin poikkeavia?