Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48541/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saadaan nauttia Läppämasiinan valloittavasta huumorista ja loistavasta tilannekomiikasta vielä ainakin viikon ... 🤮

Heräsi kyllä kysymys millaisia ne ihmisen on joiden mielestä noi jutut on merkki hyvistä läpistä. Jotenkin poikkeavia?

Vierailija
48542/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nähdään Läppis haastattelussa, livenä suoraan päiväkirjahuoneesta. 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48543/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.

Vierailija
48544/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan tuo Millu olevansa hauska jonkun muunkin kuin itsensä mielestä? Tuollaiset tapaukset on niin nähty, luokan häirikkö.

Vierailija
48545/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran reaktio äänestystulokseen oli tyylillisesti täysin eri luokkaa Reeoon ja Kirsiin verrattuna. Vastustajaa tulee aina kunnioittaa ja peli on vielä kesken. 

Vierailija
48546/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.

itsekkään*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48547/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte katsoa tota?

Näyttää niin siltä että tuotanto olisi pedannut alusta asti voiton Reetulle. Kaikki mielenkiinto ohjelmaan mennyt kun 'tietää' miten tulee käymään.

Vierailija
48548/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos mervekin peiliin kuka ajoi omaa etua otti itsensä pois häädöstä ja valittaa heidistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48549/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mialle ääniä!!

Vierailija
48550/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve niin ilkeä ja minä minä olisin tehnyt toisin. Ensi viikko alkaa taas Reeo ja Heidin mollaamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48551/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen bb-talon tuottajaa ei ole saatu vieläkään vaihdettua, miksi?

Vierailija
48552/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vammainen pitää olla että äänestää Lauran turvaan?

Miksi käytät sanaa vammainen? Itse toivoin Millan pääsevän ensin turvaan ja äänestinkin. samoin Sallaa. Jos joku on eri mieltä kuin sinä ja minä, ei se silti oikeuta haukkumaan, koska jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Nyt ääniä Sallalle!

Snifff ekaa kertaa intttternetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48553/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Heidi. Joskus pelissä voi ajatella itseään. Niin kuin Laura ja Mervekin.

Se ajattelee aina vain itseään. Joskus vois muitakin miettiä

Mitä se Merve itkee itsekkyydestä, itsekin pelasti oman per seensä äänestyksestä. Pitäisikö kaikkien muiden märistä myös Merven itsekkyydestä?

Mistä Heidi olis voinut tietää mitä se kurjuus ja etu tarkoittaa, sehän olis vaikka voinut olla häätö. Tuskinpa kukaan noista olis valinnut itselleen kurjuutta mitä ei etukäteen tiedä

Vierailija
48554/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Heidi on NIIN itsekäs!

Kaikki noi on itsekkäitä kun tulee tilaisuus, Reeokin heti taloon tullessaan otti oman laukun ja ja laittoi toisen häkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48555/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan nyt kannattamaan kiusaajia kun niistä tykätään niin paljon. Ihanat kiusaajat Merve, Laura, Millu ja Milena, go, go, go!

Laitetaan luuserit ja nössöt muijat Salla, Milla ja Heidi kumoon. Ne ei oo edes muodikkaita ja niil on tyhmät meikit. Laura on BB talon kuningatar ja Merve hänen hovineitonsa. Toivottavasti he voittavat taas päällikkyyden jotta saavat splääshejä tarpeeksi ensi viikolla ja saavat laitettua lisää luuserimuijia häätöön. 

Vierailija
48556/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiilleen meni. Nyt edes Millu ulos!!!

Vierailija
48557/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ei saa lähteä😭

Vierailija
48558/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mialle ääniä. Ei jaksaisi ReeoMiikka&tapettitytöt loppushowta!

Vierailija
48559/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tänään on ruutu+tilaus on viimeistä päivää voimassa. En uusi ennenkuin Laura ulostuu talosta.

Millun jos sais tänään pihalle niin toki positiivinen asia olisi.

Jatkossa katson vaan Sainion lähetyksen, ei tota käärmemuidujengiä vaan jaksa.

Vierailija
48560/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluutte Ateenasta bb voittajan äänestätte Miaa.

Ketju on lukittu.