Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Voisiko bb antaa Mervelle kurkkupastillin
No sietäisi Heidin päästä jo häätöön ja kotiin
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, kuka tota lauraa äänesti, miksi 🤷
Kävin tänään lukemassa Yllärilautaa, siellä Larella oli paljon faneja.
Sallalle nyt ääniä että Mia tippuu!
Ja joka viikko samalla kaavalla "yllättävä" häätöäänestys.
Pelastetaan Salla, ihmiset please!🌸
Vierailija kirjoitti:
Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!
Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.
Lisää ääniä Sallalle, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Voisiko bb antaa Mervelle kurkkupastillin
Ja Reeolle silmätippoja
No tottakai toi Milla pieru saa jäädä taloon. Ihan kamalaa.
Heidi on ihan pöljä. Isoon ääneen selostaa, miten tuo vahinko ei oo yhtään paha. Niin kun ei osu omalle kohdalle. Nukkuvat ulkona, eivätkä saa terveisiä läheisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vammainen pitää olla että äänestää Lauran turvaan?
Miksi käytät sanaa vammainen? Itse toivoin Millan pääsevän ensin turvaan ja äänestinkin. samoin Sallaa. Jos joku on eri mieltä kuin sinä ja minä, ei se silti oikeuta haukkumaan, koska jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Nyt ääniä Sallalle!
Vierailija kirjoitti:
LAURA? PUOLUSTITKO KARVANIN EHDOTUSTA? ET, KOSKA OLET ITSEKÄS P*SKA. LISÄKSI PELASIT MIIKAN JA REEON ULOS KOSKA OVAT VIHOLLISIA, ELI AJATTELIT ITSEÄSI! TYPERÄ MORALISOIJA JA SEN SIJAAN ETTÄ SANOISI HEIDILLE SUORAAN NIIN MIELISTELEE!
Taidat olla sössöttäjän sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Sallalle nyt ääniä että Mia tippuu!
Ole huoleti. Kakkonen tippuu aina.
Mervellekin oli tärkeää silloin saada itselleen herkkuja eikä antaa häkkiläisille extraa. Katsois peiliin.
Kukapa ei olisi valinnut Heidinä omaa etua. Typerää vouhotusta tuostakin.
Mielummin se kuin Laura.