Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Yli-----laudalla oli kuvat. Ei ollut lihava, vähän turvotusta liiasta viinan vetämisestä. Valehdellut kerätäkseen brownie pointseja katsojilta. Miikalla on vanhan kunnon koulukiusaajan puheet. Se jota itseään on kiusattu, ei todellakaan puhu muille Miikan tyylisesti.
Harva peruskoululaisten vetää viinaa niin, että ihan turpoaa.
peruskoululainen*
Sulla on laihat selitykset. Oljenkorsi siellä, oljenkorsi tuolla. Sori, ei vakuuta.
Ei ole tarvetta vakuuttaa yhtään ketään yhtään mistään. Sinähän täällä satuilet.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/shirly-karvinen-juontaa-uutta-deitt…
Tuollakin Salla on ollut
On ollut myös Aallonmurtaja-sarjassa oikeudenkäynnissä tuomarina ( tosin vain ääni)
Salla alkaa päästä vauhtiin. Kandee pitää talossa.
Nyt toi vinkuva Millu ulos tuolta. Eihän tuota jaksa kuunnella enää. Ihme esittämistä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Miikan hattuilu ei ole tosissaanhattuilua. Jos ihmiset ovat hyviä ystäviä keskenään kuten Nabbe ja Miikka niin voivat laukoa toisilleen juuri noin. Se kuullostaa muista raskaalta hattuilulta, mutta sitä se ei ole. Minulla muunmuassa on ystävätär, jonka kanssa puhumme aika usein juurikin noin mutta muu porukka luulee aina, että olemme kaiken aikaa riidoissa, vaikka emme olekaan. Olemme selittäneet asian tuttavillemme ja nyt he viis veisaavat meidän naljailuistamme. Laura ja Merve puhuvat peetä ihmisten selkien takana.Nytkin oli polemiikkia että Heidi "valitsi" poistuvat ihmiset juhlista ja jätti ne joista välittää eniten. Siitäkin ko kaksikkoeukot saivat vettä myllyynsä, MUTTA eivät muistaneet mitä se Laura kaikkea teki kun oli päällikkönä. Häkkiin ei joutuneet hänelle läheiset ihmiset. Lippuja annettiin joukkueisiin omille tiimiläisille harkiten ja samoin maksoi yhteisistä ruokarahoista 250eur että sai Miikan ja Reeon estettyä äänestämisestä.jne Että olipa reiluja tekosia. Oksettaa katsella niitten juttuja.Kieroja kun korkkiruuvit.Olisi hyvä jos Laura pantaisiin ulkoistukseen tänään...
Tuo ei ole mitään yhteisesti sovittua huumoria. Reeo on ainut joka tykkää tollasesta miikkahuumorista. Talon naisilla on mennyt hermot. Nabella ja Tuulallakin on mennyt viimeisen viikon sisään hermot. Vaikka sinä tykkäisit tuollaisesta, ei se tarkoita että muilla on kivaa asua apinan kanssa.
No miksi sitten Tarinalle suututtiin kun itki Krisun huumorista? Taitaa vaan olla Reeo viha kyseessä.
Niinpä. Tarinaa syytettiin loukkaantumisesta. Nyt Reeon pitäisi olla muille mieliksi mutta Krisun ei tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Sofia pureskelee hassusti suutaan. Varmaan joku tapa, mutta miehen piirteet tulee esiin. Vaikka meni kauan kun sai itsensä valmiiksi.
Lettiäkin lisäsi kilokaupalla ihme epeli, ei se ole edes ulos lähdössä. Myyntikikka, nyt vaan se muikkuverkko niskaan.
Noh mitäpä hän ei tekisi :)
Pahin selkään puukottaja ja rumasti nimittelijä on Merve. Toivottavasti pian häädössä.
Toivottavasti Sofia pitää kunnon seksi shown voittaessaan!
Eikö siellä pelatakaan, sallitusti? Jos joku on siinäkin fiksumpi kun muut, niin jotkut katsojat tykkäävät kyttyrää, miksi? Kyllä ne kaikki pelaavat, mutta Lauran ja con tyyli on paljon iljettävämpi kun Reeon. Reeo osaa pelaamisen niin, että porukka harvoin huomaa mikä on meininki.
Miehet eivät puhu jaskaa kaiken aikaa ja työnnä tikareita toisiin kuten naiset tekevät.
Sofiilla niin ihana silmä hoh hoh hoo, meikkasiko sen sekin.
Minkä ihmeen seksishown? Sylitanssikaan ei ollut mistään kotoisin.Pysytelkööt vaan Domian efektissaään sillä siinä voi pärjätä paremmiin. Soffen sylitanssi on kun heinäseipään aktia.
Jestas mikä tuo Lauran meikki on?
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Minkä ihmeen seksishown? Sylitanssikaan ei ollut mistään kotoisin.Pysytelkööt vaan Domian efektissaään sillä siinä voi pärjätä paremmiin. Soffen sylitanssi on kun heinäseipään aktia.
Kyl mää tykkäsin🤤
Muut naiset laittaa itseään, mutta Heidi ei vaatteilla koreile. Kamalia rääsyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Arvasin, mä niin arvasin tämän. Koko kauden oon miettiny, miksi tosta Miikasta tulee epämiellyttävä fiilis. Katseesta, jutuista jne. Muistuttaa kylläkin ulkonäöltään, eleiltään ja jutuiltaan väkivaltaista sarjapettäjä eksääni, että ehkä fiilikset tulee vain siitä. Eihän se tietenkään kerro, että ovat samanlaisia niissä asioissa.
Ootte te kaks "ihmistä" kyllä sairaita. Ja ekan viestin kirjoittaja ei kyllä ole eläessään Miikkaa tavannut. Varmaan oli kuitenkin Aleksi "the eläinrääkkääjän" fani. Kylläpä olisi viihdyttävää tätäkin ohjelmaa katsoa kun siellä olisi 12 Lauran kaltaista täysin huumorintajutonta ihmistä joiden ainoa anti on kaksinaamaisuus ja selän takana paskan jauhaminen. Toivottavasti Miikka nostaa kunnianloukkaussytteen ensimmäistä kommentoijaa vastaan, onpa säälittävää täällä alkaa valehtelemaan tollasta. Miikkahan ei ole missään vaiheessa esittänyt että on ollut joku kiltti ja helppo unelmalapsi, mutta saanut itse niin paljon kiusaamista kestää et aika törkeää jatkaa täällä tollasta paskan jauhamista. Jos saatte lapsia tai teillä niitä on, niin toivottavasti eivät saa samanlaista kohtelua kestää mitä itse teette.
Ja tuoko on hauskaa, että naureskellaan häätöuhan alle oleville? Ai niin, miesten suusta se on vaan hauskaa läppää. Miikka on inhottava, ei tule ikinä voittamaan kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Laura on "esiintynyt" kovasti? Yritin katsoa 247 aamupäivällä, mutta täti veti niin noloa showta että ei vaan pystynyt katsomaan.
Mikä Lauraa vaivaa, outo ja puhuu välillä kimittävällä äänellä, pitää tosiaan showta, aivankuin olisi aineissa.
Vähän jännittää.
Napakympissä, ei valittu, kenen koti ohjelma
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/shirly-karvinen-juontaa-uutta-deitt…
Tuollakin Salla on ollut