Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Jos haluat Lauran pysyvän talossa:
Äänestysnumero: 11
Äänestä Lauraa (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 11 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 111 (1€+pvm)
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Miikan hattuilu ei ole tosissaanhattuilua. Jos ihmiset ovat hyviä ystäviä keskenään kuten Nabbe ja Miikka niin voivat laukoa toisilleen juuri noin. Se kuullostaa muista raskaalta hattuilulta, mutta sitä se ei ole. Minulla muunmuassa on ystävätär, jonka kanssa puhumme aika usein juurikin noin mutta muu porukka luulee aina, että olemme kaiken aikaa riidoissa, vaikka emme olekaan. Olemme selittäneet asian tuttavillemme ja nyt he viis veisaavat meidän naljailuistamme. Laura ja Merve puhuvat peetä ihmisten selkien takana.Nytkin oli polemiikkia että Heidi "valitsi" poistuvat ihmiset juhlista ja jätti ne joista välittää eniten. Siitäkin ko kaksikkoeukot saivat vettä myllyynsä, MUTTA eivät muistaneet mitä se Laura kaikkea teki kun oli päällikkönä. Häkkiin ei joutuneet hänelle läheiset ihmiset. Lippuja annettiin joukkueisiin omille tiimiläisille harkiten ja samoin maksoi yhteisistä ruokarahoista 250eur että sai Miikan ja Reeon estettyä äänestämisestä.jne Että olipa reiluja tekosia. Oksettaa katsella niitten juttuja.Kieroja kun korkkiruuvit.Olisi hyvä jos Laura pantaisiin ulkoistukseen tänään...
Tuo ei ole mitään yhteisesti sovittua huumoria. Reeo on ainut joka tykkää tollasesta miikkahuumorista. Talon naisilla on mennyt hermot. Nabella ja Tuulallakin on mennyt viimeisen viikon sisään hermot. Vaikka sinä tykkäisit tuollaisesta, ei se tarkoita että muilla on kivaa asua apinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Milena puhuivat myös nimeämisistä. Silloin tuli kuulutus " Hyvänmielen olento , suorita tehtäväsi"
Tuliko tuolloin, kun Heidi ja Reeo puhuivat ?
Ei
Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Ai ulkonäöstäkö se riippuukin? Vain kauniit ihmisetkö kiusaavat?
Ootko ihan varma? Hyvä olisi jos menisikin...mutta Laura pitäisi saada nyt kansa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Miikan hattuilu ei ole tosissaanhattuilua. Jos ihmiset ovat hyviä ystäviä keskenään kuten Nabbe ja Miikka niin voivat laukoa toisilleen juuri noin. Se kuullostaa muista raskaalta hattuilulta, mutta sitä se ei ole. Minulla muunmuassa on ystävätär, jonka kanssa puhumme aika usein juurikin noin mutta muu porukka luulee aina, että olemme kaiken aikaa riidoissa, vaikka emme olekaan. Olemme selittäneet asian tuttavillemme ja nyt he viis veisaavat meidän naljailuistamme. Laura ja Merve puhuvat peetä ihmisten selkien takana.Nytkin oli polemiikkia että Heidi "valitsi" poistuvat ihmiset juhlista ja jätti ne joista välittää eniten. Siitäkin ko kaksikkoeukot saivat vettä myllyynsä, MUTTA eivät muistaneet mitä se Laura kaikkea teki kun oli päällikkönä. Häkkiin ei joutuneet hänelle läheiset ihmiset. Lippuja annettiin joukkueisiin omille tiimiläisille harkiten ja samoin maksoi yhteisistä ruokarahoista 250eur että sai Miikan ja Reeon estettyä äänestämisestä.jne Että olipa reiluja tekosia. Oksettaa katsella niitten juttuja.Kieroja kun korkkiruuvit.Olisi hyvä jos Laura pantaisiin ulkoistukseen tänään...
Tuo ei ole mitään yhteisesti sovittua huumoria. Reeo on ainut joka tykkää tollasesta miikkahuumorista. Talon naisilla on mennyt hermot. Nabella ja Tuulallakin on mennyt viimeisen viikon sisään hermot. Vaikka sinä tykkäisit tuollaisesta, ei se tarkoita että muilla on kivaa asua apinan kanssa.
Isoveli käski Merven pukeutua apinapukuun. Syytön Miikka siihen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Ai ulkonäöstäkö se riippuukin? Vain kauniit ihmisetkö kiusaavat?
Kiusattu lihava finninaama. Paino sanalla kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Arvasin, mä niin arvasin tämän. Koko kauden oon miettiny, miksi tosta Miikasta tulee epämiellyttävä fiilis. Katseesta, jutuista jne. Muistuttaa kylläkin ulkonäöltään, eleiltään ja jutuiltaan väkivaltaista sarjapettäjä eksääni, että ehkä fiilikset tulee vain siitä. Eihän se tietenkään kerro, että ovat samanlaisia niissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Yli-----laudalla oli kuvat. Ei ollut lihava, vähän turvotusta liiasta viinan vetämisestä. Valehdellut kerätäkseen brownie pointseja katsojilta. Miikalla on vanhan kunnon koulukiusaajan puheet. Se jota itseään on kiusattu, ei todellakaan puhu muille Miikan tyylisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂
Kyllä on köyhää touhua.
Ai sekö, että BB talosta ei saa pölliä kamaa mielinmäärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Yli-----laudalla oli kuvat. Ei ollut lihava, vähän turvotusta liiasta viinan vetämisestä. Valehdellut kerätäkseen brownie pointseja katsojilta. Miikalla on vanhan kunnon koulukiusaajan puheet. Se jota itseään on kiusattu, ei todellakaan puhu muille Miikan tyylisesti.
Harva peruskoululaisten vetää viinaa niin, että ihan turpoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Yli-----laudalla oli kuvat. Ei ollut lihava, vähän turvotusta liiasta viinan vetämisestä. Valehdellut kerätäkseen brownie pointseja katsojilta. Miikalla on vanhan kunnon koulukiusaajan puheet. Se jota itseään on kiusattu, ei todellakaan puhu muille Miikan tyylisesti.
Harva peruskoululaisten vetää viinaa niin, että ihan turpoaa.
peruskoululainen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Arvasin, mä niin arvasin tämän. Koko kauden oon miettiny, miksi tosta Miikasta tulee epämiellyttävä fiilis. Katseesta, jutuista jne. Muistuttaa kylläkin ulkonäöltään, eleiltään ja jutuiltaan väkivaltaista sarjapettäjä eksääni, että ehkä fiilikset tulee vain siitä. Eihän se tietenkään kerro, että ovat samanlaisia niissä asioissa.
Ensivaikutelma on yleensä oikeassa. Miikasta tuli mulle fiilikset, että mitä toi esittää ja voisi pitää turpansa kiinni välillä. Ärsyttävä. Sitten ajattelin, että hän on ok. Nyt taas mennyt hermot tommoseen ilkeään pelleilyyn ja toisten härkkimiseen. Kannattaa vaan uskoa siihen omaan fiilikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.
Ei kuulosta kovinkaan uskottavalta, että kiusattu lihava finninaama olisi tehnyt kenenkään elämästä helvettiä.
Yli-----laudalla oli kuvat. Ei ollut lihava, vähän turvotusta liiasta viinan vetämisestä. Valehdellut kerätäkseen brownie pointseja katsojilta. Miikalla on vanhan kunnon koulukiusaajan puheet. Se jota itseään on kiusattu, ei todellakaan puhu muille Miikan tyylisesti.
Harva peruskoululaisten vetää viinaa niin, että ihan turpoaa.
peruskoululainen*
Sulla on laihat selitykset. Oljenkorsi siellä, oljenkorsi tuolla. Sori, ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Laura on "esiintynyt" kovasti? Yritin katsoa 247 aamupäivällä, mutta täti veti niin noloa showta että ei vaan pystynyt katsomaan.
Mikä Lauraa vaivaa, outo ja puhuu välillä kimittävällä äänellä, pitää tosiaan showta, aivankuin olisi aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Miikan hattuilu ei ole tosissaanhattuilua. Jos ihmiset ovat hyviä ystäviä keskenään kuten Nabbe ja Miikka niin voivat laukoa toisilleen juuri noin. Se kuullostaa muista raskaalta hattuilulta, mutta sitä se ei ole. Minulla muunmuassa on ystävätär, jonka kanssa puhumme aika usein juurikin noin mutta muu porukka luulee aina, että olemme kaiken aikaa riidoissa, vaikka emme olekaan. Olemme selittäneet asian tuttavillemme ja nyt he viis veisaavat meidän naljailuistamme. Laura ja Merve puhuvat peetä ihmisten selkien takana.Nytkin oli polemiikkia että Heidi "valitsi" poistuvat ihmiset juhlista ja jätti ne joista välittää eniten. Siitäkin ko kaksikkoeukot saivat vettä myllyynsä, MUTTA eivät muistaneet mitä se Laura kaikkea teki kun oli päällikkönä. Häkkiin ei joutuneet hänelle läheiset ihmiset. Lippuja annettiin joukkueisiin omille tiimiläisille harkiten ja samoin maksoi yhteisistä ruokarahoista 250eur että sai Miikan ja Reeon estettyä äänestämisestä.jne Että olipa reiluja tekosia. Oksettaa katsella niitten juttuja.Kieroja kun korkkiruuvit.Olisi hyvä jos Laura pantaisiin ulkoistukseen tänään...
Tuo ei ole mitään yhteisesti sovittua huumoria. Reeo on ainut joka tykkää tollasesta miikkahuumorista. Talon naisilla on mennyt hermot. Nabella ja Tuulallakin on mennyt viimeisen viikon sisään hermot. Vaikka sinä tykkäisit tuollaisesta, ei se tarkoita että muilla on kivaa asua apinan kanssa.
No miksi sitten Tarinalle suututtiin kun itki Krisun huumorista? Taitaa vaan olla Reeo viha kyseessä.
Sofia pureskelee hassusti suutaan. Varmaan joku tapa, mutta miehen piirteet tulee esiin. Vaikka meni kauan kun sai itsensä valmiiksi.
Naamat täynnä pakkelia.