Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten laittautuu, Laura vaan ei oo jotenkin yhtään naisellinen. Kävellä löntystää.
Jep.
Kyseisessä naisessa ei ole mitään kaunista.
Miehinen olemus.
Kiero kuin korkkiruuvi.
Eiks toi Milena ole katsonut yhtään peilistä miltä näyttää. Ei kannattais noilla löllökäsivarsilla pitää tommosia vaatteita. Siinä kaksi läskiä vierekkäin Milena ja Merve.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.
Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä
Ihanaa, kun tänään heiluriovesta häipyy haisuva, pahansyöpä pieruperse Millu haisevine vihreine housuineen. Bye bye, tervemenoo Aleksin kai566naloon haiseen.
Laura tai Mia ulos tänään. Ihan sama kumpi.
Laura näyttää ihan Kirsten Dunstilta
Nabaz on melkein kuin mun miespuolinen versio. Tykkää viinistä, tanssimisesta, luonnosta ja parfyymeista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.
Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä
Aika hurjaa ettei Heidillä oo älyä, huhheijaa. Laura tuolla tyylikkäänä. Asiasta toiseen, ruma ilma Hgissä. Eihän me lannistuta. Tää on syksyä.
Dynamiikka talossa muuttuu, kun Sofia saadaan ulos sieltä. Raja on tullut vastaan ei se tyhmiä juttuja jaksa kuunnella.
Sitten kun Tuula häädetään niin huutaakohan se että "Kyllä kansa tietää"
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten laittautuu, Laura vaan ei oo jotenkin yhtään naisellinen. Kävellä löntystää.
Elämäänsä kyllästynyt maatalon emäntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.
Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä
Joo, tää on totta, mutta toisaalta he on myös aidoimpia asukkaita
Lauran pään malli kuin naapurin isännän, joka suunnittelee maailman tuhoa ilkeämielisenä.. Liian pieni pää.
Sofia on valmis illan suoraan lähetykseen. Eihän tuossa mennyt , kun vähän yli kaksi tuntia. Vaatteitta tietenkin miettii. Täytyy sanoa Laura nätimpi , kun Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Mia on ihana!
On joo tosi paska luonne. Ruma luonne rumentaa myös ulkoisesti. Lisäksi kakkainen käytös ja paskaiset puheet rumentaa. Talon epänaisellisin, jopa Sofiaa epänaisellisempi. Eräällä kaudella oli kakan hajuinen poika, tällä kaudella kakanhajuinen tyttö.
En enää ole nuoren tytön puolella, kun vaikuttaa aika hemmotellulle. Ei tee mitään muiden hyväksi talossa. Tosin sama Tuulalle.
Milena näyttää nyt ujolta tytöltä joka odottaa, että joku pyytäisi häntä tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mia on ihana!
On joo tosi pas ka luonne. Ruma luonne rumentaa myös ulkoisesti. Lisäksi kakkainen käytös ja pas kaiset puheet rumentaa. Talon epänaisellisin, jopa Sofiaa epänaisellisempi. Eräällä kaudella oli kakan hajuinen poika, tällä kaudella kakanhajuinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.
Sofian ylimielisyys paljastu viimest'ään siinä kun sanoi, että milla, heidi ja salla on naisina "no tollasta tusinatavaraa".
Hyi! Sanoiko tosiaan näin? Olipa ikävästi sanottu.
Jotkut transnaiset ovat hirveän ylinaisellisia. On tukat, meikit, korkokengät, tissivakoa, paljasta pintaa, lyhyenlyhyet paljettimekot, kimitystä, teatraalista ylikorostunutta naismaista elehdintää ja seksuaalisuuden korostusta.
Onko tämä miesten näkemys naisista, tai toive/ajatus siitä miltä unelmanainen näyttää ja miten käyttäytyy vai miksi kopioidaan tätä naismallia.
Sofia puhui itseään katujen kulmilla myyvista naisista hyvin alentuvaan sävyyn, kuinka niillä on pakko. Hän valitsee ajan ja paikan, milloin menee mihinkin ja ottaako suihin vai jotain muuta. Asiakkaina plastiikkakirurgeja, poliitikkoja ym. rikkaita miehiä. Olevinaan näiden kadulla olevien ihmisten yläpuolella, jota ihmettelen suuresti.
Tässä tulee esiin se näiden soffien ja ellojen oikea luonto esiin. Soffekin ikään kuin kilpailee prostituoitujen naisten kanssa ja vetää omasta mielestään pitemmän korren - minä olen haluttavampi kuin te, minä olen oikeampi nainen kuin te, minusta maksetaan enemmän kuin teistä, minä voimaannun, te syrjäydytte. Mulla on asiakkaina rikkaita liikemiehiä ja diplomaattia, joten se ikään kuin automaattisesti nostaa minutkin rikkaiden eliittiin.
Ja tällaista soopaa tuetaan ja kannustetaan. Kummaksi on mennyt.
Kolmen tunnin meikkaussessiot ja jörkytt silmämeikit