Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.
En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista.
Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.
Ai, että päin naamaa kettuilu on tosi paha juttu mutta selän takana silmien pyörittely ja haukkuminen on hyvä hyvä😳
Vierailija kirjoitti:
Katson tässä vähän jäljessä 24/7, kun Milla ja Salla juttelevat. Ovat sitä mieltä, että ovat mielenkiintoisempia kuin Millu. "Meillähän on hyviä juttuja." Mitä juttuja noilla edes on? En ole koskaan nähnyt Millan edes nauravan saati sitten kertovan vitsejä tai tuottamassa mitään muutakaan kontenttia.
Aivan samaa mietin! En ole kertaakaan kuullut yhtään juttua kummaltakaan. Ainoastaan haukkuvat muita ja valittavat. Koulukiusaaja-meininki molemmilla. Ahdistava ajatus, että Milla olisi ollut töissä lastensuojelussa tuolla kapasiteetilla.
Nauratti myös tuo kun pohtivat olevansa aitoja vs. muut asukkaat. Nämä kaksi mun mielestä nimenomaan ei ole aitoja tai heistä ei vaan saa mitään irti. Epämiellyttäviä tyyppejä kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Upea, uhkea Merve. Todellinen nainen.
Sen siitä saa kun vetää spläässiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat Lauran pysyvän talossa:
Äänestysnumero: 11
Äänestä Lauraa (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 11 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 111 (1€+pvm)
Hyvä tietää mihin numeroon en soita tai lähetä tekstaria. Kiitos.
Kun syöt tarpeeksi Yoghurt Splash karkkeja, löhöät mielellään paljon ja jaksat pääasiasss puhua muista pahaa ja olla itsekäs... Niin reitesi kasvaa, peppuusi saadaan pumpattua lisää täytteitä, saat ylisuuret rinnat joita heikko ei jaksa kannatella kun syöt herkkuja ja muista joka välissä syödä, sit syöt makuuasennosta kuin hylje.
Onneksi on hameet ja musta kaventaa
Hyvä Merve olet kun esimerkkinä
Vaikka miten laittautuu, Laura vaan ei oo jotenkin yhtään naisellinen. Kävellä löntystää.
Vierailija kirjoitti:
No jo on kurvit esillä suoraan lähetykseen tuolla karkin mässyttäjällä...nuori ihminen kuin kapakkaruusu !
Oletko päässyt suoraan lähetykseen?
Mersban meijerit näköjään täynnä maitoa kun niin pullottaa isoina.
24/7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson tässä vähän jäljessä 24/7, kun Milla ja Salla juttelevat. Ovat sitä mieltä, että ovat mielenkiintoisempia kuin Millu. "Meillähän on hyviä juttuja." Mitä juttuja noilla edes on? En ole koskaan nähnyt Millan edes nauravan saati sitten kertovan vitsejä tai tuottamassa mitään muutakaan kontenttia.
Aivan samaa mietin! En ole kertaakaan kuullut yhtään juttua kummaltakaan. Ainoastaan haukkuvat muita ja valittavat. Koulukiusaaja-meininki molemmilla. Ahdistava ajatus, että Milla olisi ollut töissä lastensuojelussa tuolla kapasiteetilla.
Nauratti myös tuo kun pohtivat olevansa aitoja vs. muut asukkaat. Nämä kaksi mun mielestä nimenomaan ei ole aitoja tai heistä ei vaan saa mitään irti. Epämiellyttäviä tyyppejä kaikin puolin.
16.49 ykköskamerassa Salla sanoo: "me ollaan niin aitoja kuin olla voi, ehkä sen takii niitä ääniä saattaa tullakin." Ja puhui nimenomaan katsojien äänistä, ei häätöäänistä. Huh huh..
En rahojani laita valehtelijan talossa pitämiseksi. Laura ulos!
Salla ja Milla on porukan aidoimpia samoin Heidi.
Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.
Vierailija kirjoitti:
Mersban meijerit näköjään täynnä maitoa kun niin pullottaa isoina.
Ne on täynnä yoghurt splääshejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?
Hän voisi talossa demota miten se toimii. Kiinnostaa ihan vilpittömästi tietää miten se teippihomma toimii ja minne vehkeet survotaan.
Olen miettinyt samaa, pojathan eivät saisi pitää kireita housuja. Tämä ihminen napsii hormoneja talossakin ja teippailee kuulemma, eikö se surkastu kokonaan. Videolla oli kyllä tanassa, oliko siinä taas nostatustroppi mukana vai feikkikalu sekin.
Mikä juttu toi romanihame on?
Milla ansaitsee vielä lisäaikaa. Haluan nähdä kun Sofia joutuu häätöön!
Vierailija kirjoitti:
Ei se olla varastaa jos otta jotain mikä toisen oma jos on kova himo. Mina himoita pähkinä ja otta, mutta se ei olla varastaa. Mine ei koskaa varastaa, ei koskaan, ainoastaan ottaa kun himo. Ja se ei olla varas.
Tapahtui toisaalla:
Ei mine raiska, ei koska, minä otta naise kun himotti. Mine ei raiska koskaan, vaan jos himottaa voin otta neiti tai tyttö tai nais, mutta ei raiska. Ei koskaan. Arvoisa tuomari, mine ei koska raiska.
Jos haluat Lauran pysyvän talossa:
Äänestysnumero: 11
Äänestä Lauraa (1€/ääni)
Lähetä tekstiviesti 11 numeroon 173005
Soita numeroon 0700 79 111 (1€+pvm)