Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48061/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat Lauran pysyvän talossa:

Äänestysnumero: 11

Äänestä Lauraa (1€/ääni)

Lähetä tekstiviesti 11 numeroon 173005

Soita numeroon 0700 79 111 (1€+pvm)

Vierailija
48062/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Ihana kommentti. Laitan Lauralle 5 ääntä tueksi.

Ai, että päin naamaa kettuilu on tosi paha juttu mutta selän takana silmien pyörittely ja haukkuminen on hyvä hyvä😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48063/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson tässä vähän jäljessä 24/7, kun Milla ja Salla juttelevat. Ovat sitä mieltä, että ovat mielenkiintoisempia kuin Millu. "Meillähän on hyviä juttuja." Mitä juttuja noilla edes on? En ole koskaan nähnyt Millan edes nauravan saati sitten kertovan vitsejä tai tuottamassa mitään muutakaan kontenttia. 

Aivan samaa mietin! En ole kertaakaan kuullut yhtään juttua kummaltakaan. Ainoastaan haukkuvat muita ja valittavat. Koulukiusaaja-meininki molemmilla. Ahdistava ajatus, että Milla olisi ollut töissä lastensuojelussa tuolla kapasiteetilla.

Nauratti myös tuo kun pohtivat olevansa aitoja vs. muut asukkaat. Nämä kaksi mun mielestä nimenomaan ei ole aitoja tai heistä ei vaan saa mitään irti. Epämiellyttäviä tyyppejä kaikin puolin.

Vierailija
48064/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, uhkea Merve. Todellinen nainen.

Sen siitä saa kun vetää spläässiä.

Vierailija
48065/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat Lauran pysyvän talossa:

Äänestysnumero: 11

Äänestä Lauraa (1€/ääni)

Lähetä tekstiviesti 11 numeroon 173005

Soita numeroon 0700 79 111 (1€+pvm)

Hyvä tietää mihin numeroon en soita tai lähetä tekstaria. Kiitos.

Vierailija
48066/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syöt tarpeeksi Yoghurt Splash karkkeja, löhöät mielellään paljon ja jaksat pääasiasss puhua muista pahaa ja olla itsekäs... Niin reitesi kasvaa, peppuusi saadaan pumpattua lisää täytteitä, saat ylisuuret rinnat joita heikko ei jaksa kannatella kun syöt herkkuja ja muista joka välissä syödä, sit syöt makuuasennosta kuin hylje.

Onneksi on hameet ja musta kaventaa

Hyvä Merve olet kun esimerkkinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48067/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten laittautuu, Laura vaan ei oo jotenkin yhtään naisellinen. Kävellä löntystää.

Vierailija
48068/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kurvit esillä suoraan lähetykseen tuolla karkin mässyttäjällä...nuori ihminen kuin kapakkaruusu !

Oletko päässyt suoraan lähetykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48069/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersban meijerit näköjään täynnä maitoa kun niin pullottaa isoina.

Vierailija
48070/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson tässä vähän jäljessä 24/7, kun Milla ja Salla juttelevat. Ovat sitä mieltä, että ovat mielenkiintoisempia kuin Millu. "Meillähän on hyviä juttuja." Mitä juttuja noilla edes on? En ole koskaan nähnyt Millan edes nauravan saati sitten kertovan vitsejä tai tuottamassa mitään muutakaan kontenttia. 

Aivan samaa mietin! En ole kertaakaan kuullut yhtään juttua kummaltakaan. Ainoastaan haukkuvat muita ja valittavat. Koulukiusaaja-meininki molemmilla. Ahdistava ajatus, että Milla olisi ollut töissä lastensuojelussa tuolla kapasiteetilla.

Nauratti myös tuo kun pohtivat olevansa aitoja vs. muut asukkaat. Nämä kaksi mun mielestä nimenomaan ei ole aitoja tai heistä ei vaan saa mitään irti. Epämiellyttäviä tyyppejä kaikin puolin.

16.49 ykköskamerassa Salla sanoo: "me ollaan niin aitoja kuin olla voi, ehkä sen takii niitä ääniä saattaa tullakin." Ja puhui nimenomaan katsojien äänistä, ei häätöäänistä. Huh huh.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48071/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rahojani laita valehtelijan talossa pitämiseksi. Laura ulos!

Vierailija
48072/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Milla on porukan aidoimpia samoin Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48073/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.

Vierailija
48074/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersban meijerit näköjään täynnä maitoa kun niin pullottaa isoina.

Ne on täynnä  yoghurt splääshejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48075/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ensin turvaan.

Vierailija
48076/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia on ihana!

Vierailija
48077/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.

Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.

No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?

Hän voisi talossa demota miten se toimii. Kiinnostaa ihan vilpittömästi tietää miten se teippihomma toimii ja minne vehkeet survotaan.

Olen miettinyt samaa, pojathan eivät saisi pitää kireita housuja. Tämä ihminen napsii hormoneja talossakin ja teippailee kuulemma,  eikö se surkastu kokonaan. Videolla oli kyllä tanassa, oliko siinä taas nostatustroppi mukana vai feikkikalu sekin.

Vierailija
48078/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu toi romanihame on?

Vierailija
48079/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ansaitsee vielä lisäaikaa. Haluan nähdä kun Sofia joutuu häätöön!

Vierailija
48080/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olla varastaa jos otta jotain mikä toisen oma jos on kova himo. Mina himoita pähkinä ja otta, mutta se ei olla varastaa. Mine ei koskaa varastaa, ei koskaan, ainoastaan ottaa kun himo. Ja se ei olla varas.

Tapahtui toisaalla:

Ei mine raiska, ei koska, minä otta naise kun himotti. Mine ei raiska koskaan, vaan jos himottaa voin otta neiti tai tyttö tai nais, mutta ei raiska. Ei koskaan. Arvoisa tuomari, mine ei koska raiska.

Ketju on lukittu.