Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Toivottavasti kukaan ei ota mallia Sofiasta ja hänen " ammatistaan".
Vierailija kirjoitti:
Millun nahkapuku niin mauton.
Se on varmaankin retroa, joltain 60-luvulta. Minkälaista hörönaurua jos jonkun muun päällä tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.
Sofian ylimielisyys paljastu viimest'ään siinä kun sanoi, että milla, heidi ja salla on naisina "no tollasta tusinatavaraa".
Ilman meikkiä tuo Santeri on kaikkea muuta kuin kaunis nainen.
Miten BB antaa tuon tuolla miehenä naiseksi itsensä kuvitellen olla suuna päänä.
Lauran päällikkönä olo oli säälittävää katsottavaa. Silloin ajattelin mitä tämä ihminen tekee tuolla parempi olisi laittaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millun nahkapuku niin mauton.
Se on varmaankin retroa, joltain 60-luvulta. Minkälaista hörönaurua jos jonkun muun päällä tuommoinen.
On tosiaan hieno muotiväri ja nykyaikainen leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota mallia Sofiasta ja hänen " ammatistaan".
Itse ihmettelen sitä, miksi heittää yliopistotutkintonsa hukkaan tekemällä nykyistä työtään. Luulisi normaalityön voittavan itsensä myymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on suuret luulot itsestään vaikka on pelkkä maksullinen h..ra.
Niinpä. Alipainoinen, kasvoiltaan ruma homopoika, joka käyttää bilehuumeita Briteissä ja elättää itsensä prostituutiolla kuvittelee itsestään "hiukan" liikoja. Todella surullinen tapaus.
Surullinen case kuvaa hyvin tätä nuorta.
Katson tässä vähän jäljessä 24/7, kun Milla ja Salla juttelevat. Ovat sitä mieltä, että ovat mielenkiintoisempia kuin Millu. "Meillähän on hyviä juttuja." Mitä juttuja noilla edes on? En ole koskaan nähnyt Millan edes nauravan saati sitten kertovan vitsejä tai tuottamassa mitään muutakaan kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkiä tuo Santeri on kaikkea muuta kuin kaunis nainen.
Miten BB antaa tuon tuolla miehenä naiseksi itsensä kuvitellen olla suuna päänä.
Onko tämä formaatti sinulle ollenkaan tuttu? Miksi ihmeessä BB ei antaisi näiden olla juuri sitä, mitä ovat? :D Jonkun vauvapalstalla nillittävän transfoobikon takia? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota mallia Sofiasta ja hänen " ammatistaan".
Itse ihmettelen sitä, miksi heittää yliopistotutkintonsa hukkaan tekemällä nykyistä työtään. Luulisi normaalityön voittavan itsensä myymisen.
Tekee hyviä tilejä, ja on sanonut, että escort-keikat mukavan herrasmiehen palkkaamana ovat ihan antoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffea jouduttu monesti odottaa kun on vessassa. Ei tajua kanssa-asukit et syy ei oo pitkä kakka, vaan munan teippausoperaatio. Ensi pitää avata teippaukset ja sitten teipata uusi (salakuljetettu) munateippi paikoilleen pisuliinan jälkeen. Meneehän siinä aikaa.
Kun suunnitteli illan vaatteita, mietti et jos liian lyhyt mekko niin laitettava edes kivat stringit. Ihme ettei ole huolissaan munan letkahtamisesta ulos lainkaan.
No kyllähän kanssa asukit sen ymmärtää. Onko peniksen teippaukseen olemassa joko siihen tarkoitettu teippi? Vai miten toimii?
Kyllä se senkin katsojille vielä demonstroi, kuten kaiken muunkin ammayistaan. En usko että maalarinteipillä sentään. Kokeilee aina likkeelle lähtiessään tai Nabazin sylissä istuessaan onko paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Milla valittaa kun just tämä pvä, ei voi nääs myrkkykopilla käydä. Onko sse sitten niin kauhee himo vai mitä se on jos ei saa nikotiinia sisään, lihavilla taas ruoka että pitää mättää koko ajan sisään jotain.
Pärjäsi ilman tupakkaa siellä häkissäkin. Häntä ottaa eniten päähän Soffe.
Pääasia että Laura jää taloon ja tietenkin toivon myös Miian jäävän.
Miten se Milla tänään on käyttänyt tänään rumaa kieltä ja tosissaan läyhännyt. 24/7 saaneet tänään paljon aikaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt joko lauta-Laura tai pillupieruwt-Mia luiskaan tänä iltana! On jo korkea aika!
Merve kyllä murtuu, jos Lauralle tulee lähtö.
Salla ja milla niin oikeessa kun puhuivat, että sofia käyttäytyy kuin tämä olisi HÄNEN show. Ei ole ollut, eikä tule olemaan.