Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47541/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.

Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.

Suomalaisista varmaa 80% on kuin kivikasvo Laura. Tylsiä. Tylsät tykkää tylsistä

Laura on tosi tosikko. Tykkää pelata ja juonia koko ajan. 

Jos katse voisi tappaa, niin moni olisi kuollut.

Vierailija
47542/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47543/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio sanoi eilen tosi hyvin Nabbesta. Kunnon rangaistus heti. Jätkä kilahtaa huutaa vittua ja minä hyva ihminen. Joka kerta sama juttu. Ei voi paijata aikuista miestä. Joku lemmikki se prkl on. Jos tuon olisi tehnyt vaikka Reeo ja huutanut Tuulalla , niin isoveli oli komentanut miehen juttelemaan heti.

Vierailija
47544/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä täällä jotkut harvat vaahtoaa ja tykkäilee . Laura pääsee kumminkin ensimmäisenä turvaan .

Vierailija
47545/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhaniii kirjoitti:

No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo. 

Onhan noita nähty. Joskus matkustin linja-autolla ja siinä istui lähellä joku äijä ja sillä oli vieruskaverin kanssa aika kovaääniset jutut ja ilmeisen hauskaakin naurusta päätellen. Joku sälli siinä huomautti että olisi hiljempaa että saa levätä matkalla ja siitähän alkoi sellainen rähinä ja uhkailu että pelkäsin hetken että se käy sen pojan päälle. 

Vierailija
47546/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.

Nimim. Varma tieto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47547/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä täällä jotkut harvat vaahtoaa ja tykkäilee . Laura pääsee kumminkin ensimmäisenä turvaan .

Epäilen, vikka sinä hänen siskonaan niin kovasti haluaisit. Laura on persoonaton, iloton, ilkeä paskanpuhuja-kivikasvo, jolla ei ole mitään annettavaa ohjelmalle.

Vierailija
47548/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misdä heidi kuvista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47549/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhaniii kirjoitti:

No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo. 

Napas on kiero. Kuuskii esim. Tuulan korvaan: teen nyt draamaa, valehtelin, ei minulla ole reumaa, otin vain nämä tyynyt kun tulee draamaa. Tykkään kun tulee draamaa.

Sitten kun tekee draamaa niin ei kestä sen seurauksia, muiden pitäis vain ylistää ja paijata - ihan seko koko Irakin ihme.

Vierailija
47550/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Juu näin se vain menee. Kuinka paljon pitää pommittaa et Salla ja Milla saadaan turvaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47551/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan. 

Oikeinkin hyvä että Sainio totesi Napaksen kaivavan pikkulapiolla kuoppaa itselleen johon sitten tippuu. Ja että Napakselle PITÄÄ antaa jatkuvasti rankkua pienemmästäkin rikkeestä ja että siitä pitää tulla jatkumo. Siihen se sitten päättyy Napaksen tie kun alkaa riehumaan rankuista ja tulee migren.

Nabaz on hirveän huomion hakuinen.  Käyttäytyy välillä kuin pikkulapsi. 

Ei noudata sääntöjä ja käy pyytelemässä anteeksi PK huoneessa. Ainako hän saa anteeksi rikkeensä.

Vierailija
47552/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.

Nimim. Varma tieto

Taidanpa minäkin laittaa viisikymppisen Lauralle. En voi sanoa pitäväni hänestä, mutta ihan palstaöyhöttäjien kiusaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47553/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Reeo on sitten lapsellinen sovinisti. Kun sanoi Sallalle jotain tyyliin "Salla imee auton käyntiin pakoputken kautta". Siis oikea vanhan ajan setämies. Yäk.

Vierailija
47554/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käy niin, että Mia tippuu, koska hänen äänestäminen unohtuu tossa MIllasalla vs. Laura helinässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47555/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhaniii kirjoitti:

No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo. 

Napas on kiero. Kuuskii esim. Tuulan korvaan: teen nyt draamaa, valehtelin, ei minulla ole reumaa, otin vain nämä tyynyt kun tulee draamaa. Tykkään kun tulee draamaa.

Sitten kun tekee draamaa niin ei kestä sen seurauksia, muiden pitäis vain ylistää ja paijata - ihan seko koko Irakin ihme.

Nabaz ei kestä yhtään arvosteluja, mikä koskisi häntä itseään. Sitten itketään ja migreeni vaivaa. 

Onko oikein, että yhtä ihmistä paapotaan, se voi tehdä, mitä huvittaa. 

Vierailija
47556/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.

Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.

kyllä naisella pitää olla peffa  ja mielellään runsas t. Leksa

Vierailija
47557/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tupakointikielto on juuri hyvä juttu. Varsinkin vapaamatkustaja Miikalle 😄

Vierailija
47558/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.

Nimim. Varma tieto

Taidanpa minäkin laittaa viisikymppisen Lauralle. En voi sanoa pitäväni hänestä, mutta ihan palstaöyhöttäjien kiusaksi.

Siitä vaan, itsehän sinä sen päätät. Itse en äänestä ketään.  Mutta en pidä Laurasta. 

Vierailija
47559/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käy niin, että Mia tippuu, koska hänen äänestäminen unohtuu tossa MIllasalla vs. Laura helinässä. 

Sekin kävisi hyvin. Laura sit perästä pihalle heti kun mahdollista.

Vierailija
47560/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nähdään miten Miikka kestää ilman nikotiinia. Jeeee! Draamaa! Kiukuttelua!

Ketju on lukittu.