Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.
Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .
Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?
Sainio sanoi eilen tosi hyvin Nabbesta. Kunnon rangaistus heti. Jätkä kilahtaa huutaa vittua ja minä hyva ihminen. Joka kerta sama juttu. Ei voi paijata aikuista miestä. Joku lemmikki se prkl on. Jos tuon olisi tehnyt vaikka Reeo ja huutanut Tuulalla , niin isoveli oli komentanut miehen juttelemaan heti.
Ihan sama mitä täällä jotkut harvat vaahtoaa ja tykkäilee . Laura pääsee kumminkin ensimmäisenä turvaan .
Juhaniii kirjoitti:
No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo.
Onhan noita nähty. Joskus matkustin linja-autolla ja siinä istui lähellä joku äijä ja sillä oli vieruskaverin kanssa aika kovaääniset jutut ja ilmeisen hauskaakin naurusta päätellen. Joku sälli siinä huomautti että olisi hiljempaa että saa levätä matkalla ja siitähän alkoi sellainen rähinä ja uhkailu että pelkäsin hetken että se käy sen pojan päälle.
Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.
Nimim. Varma tieto
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä täällä jotkut harvat vaahtoaa ja tykkäilee . Laura pääsee kumminkin ensimmäisenä turvaan .
Epäilen, vikka sinä hänen siskonaan niin kovasti haluaisit. Laura on persoonaton, iloton, ilkeä paskanpuhuja-kivikasvo, jolla ei ole mitään annettavaa ohjelmalle.
Juhaniii kirjoitti:
No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo.
Napas on kiero. Kuuskii esim. Tuulan korvaan: teen nyt draamaa, valehtelin, ei minulla ole reumaa, otin vain nämä tyynyt kun tulee draamaa. Tykkään kun tulee draamaa.
Sitten kun tekee draamaa niin ei kestä sen seurauksia, muiden pitäis vain ylistää ja paijata - ihan seko koko Irakin ihme.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.
Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!
Juu näin se vain menee. Kuinka paljon pitää pommittaa et Salla ja Milla saadaan turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan.
Oikeinkin hyvä että Sainio totesi Napaksen kaivavan pikkulapiolla kuoppaa itselleen johon sitten tippuu. Ja että Napakselle PITÄÄ antaa jatkuvasti rankkua pienemmästäkin rikkeestä ja että siitä pitää tulla jatkumo. Siihen se sitten päättyy Napaksen tie kun alkaa riehumaan rankuista ja tulee migren.
Nabaz on hirveän huomion hakuinen. Käyttäytyy välillä kuin pikkulapsi.
Ei noudata sääntöjä ja käy pyytelemässä anteeksi PK huoneessa. Ainako hän saa anteeksi rikkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.
Nimim. Varma tieto
Taidanpa minäkin laittaa viisikymppisen Lauralle. En voi sanoa pitäväni hänestä, mutta ihan palstaöyhöttäjien kiusaksi.
Kyllä toi Reeo on sitten lapsellinen sovinisti. Kun sanoi Sallalle jotain tyyliin "Salla imee auton käyntiin pakoputken kautta". Siis oikea vanhan ajan setämies. Yäk.
Tänään käy niin, että Mia tippuu, koska hänen äänestäminen unohtuu tossa MIllasalla vs. Laura helinässä.
Vierailija kirjoitti:
Juhaniii kirjoitti:
No niin, pikku hiljaa alkaa näkymään tuon Irakin lahjan Suomelle luonne. Ei kestä arvostelua itsestään, Ei edes tajua että varasti, vaan kääntelee asiaa mieleisekseen. Sehän on täysi tollo.
Napas on kiero. Kuuskii esim. Tuulan korvaan: teen nyt draamaa, valehtelin, ei minulla ole reumaa, otin vain nämä tyynyt kun tulee draamaa. Tykkään kun tulee draamaa.
Sitten kun tekee draamaa niin ei kestä sen seurauksia, muiden pitäis vain ylistää ja paijata - ihan seko koko Irakin ihme.
Nabaz ei kestä yhtään arvosteluja, mikä koskisi häntä itseään. Sitten itketään ja migreeni vaivaa.
Onko oikein, että yhtä ihmistä paapotaan, se voi tehdä, mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et Laura on niin urheilullinen mitä antaa ymmärtää. Kroppa ei ole yhtään sellainen. Iso takapuoli. Tosi vankat jalat, paksut reidet ja jopa nilkat.
Löysä rasvakudos ei kerro urheilevasta naistesta. Vegeruoalla saa pidettyä vartalon hallinnassa? Mutta silti he syövät paljon eri herkkuja. Vegeruoka ei vaan kiinteytä millään tavoin rasvakudosta. Unohdit mainita että Lauralta rasvakudosta löytyy liian paljon peffasta ja selästä.
kyllä naisella pitää olla peffa ja mielellään runsas t. Leksa
Heh, tupakointikielto on juuri hyvä juttu. Varsinkin vapaamatkustaja Miikalle 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran taustajoukoilla on pinkat kunnossa, ääniä tulee ropiseen. Älkää turhaan palstalaiset kuluttako kelatukianne vielä tällä viikolla.
Nimim. Varma tieto
Taidanpa minäkin laittaa viisikymppisen Lauralle. En voi sanoa pitäväni hänestä, mutta ihan palstaöyhöttäjien kiusaksi.
Siitä vaan, itsehän sinä sen päätät. Itse en äänestä ketään. Mutta en pidä Laurasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään käy niin, että Mia tippuu, koska hänen äänestäminen unohtuu tossa MIllasalla vs. Laura helinässä.
Sekin kävisi hyvin. Laura sit perästä pihalle heti kun mahdollista.
Nyt nähdään miten Miikka kestää ilman nikotiinia. Jeeee! Draamaa! Kiukuttelua!
Laura on tosi tosikko. Tykkää pelata ja juonia koko ajan.
Jos katse voisi tappaa, niin moni olisi kuollut.