Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47201/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos siellä talossa taas sössötetään?

Vierailija
47202/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyhkistä Merve! Tulikohan lähdettyä väärään formaattiin? Totinen torvensoittaja!

Merve on oikeassa. Itse koen samoin kun katson 24/7. Jokaista nälvimässä luullen olevan niin vitsikäs Reeo.

Saman olen 24/7ssa huomannut. Ymmärrän ihan täysin jos Merve itkee, hirveetä kun ei pääse pakoon kiusaajiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47203/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku tuosta 24/7sta?

Vierailija
47204/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössön sössön söö kirjoitti:

Jokos siellä talossa taas sössötetään?

No Heidi putoo ensviikolla ni ei tarvi enää kuunnella

Vierailija
47205/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Laura sais luvan lähteee hiivattiin tuolta valehtelemasta!! Miten edes kehtaa.. eikö snaijaa et katsojat kyllä näkee!!

Vierailija
47206/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi ulkona nukkumisjuttu on? Voisko joku kertoo.

Vierailija
47207/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabben nauru 😂

Vierailija
47208/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyhkistä Merve! Tulikohan lähdettyä väärään formaattiin? Totinen torvensoittaja!

Merve on oikeassa. Itse koen samoin kun katson 24/7. Jokaista nälvimässä luullen olevan niin vitsikäs Reeo.

Saman olen 24/7ssa huomannut. Ymmärrän ihan täysin jos Merve itkee, hirveetä kun ei pääse pakoon kiusaajiaan

No huh huh. Merve itse yksi pahimmista kiusaajista tuolla. Puhuu muista asukkaista rumaan sävyyn.

Vierailija
47209/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.

Sit vielä ite on niin kiltti ja hyvis peluri, ja Reeo pahapahapaha

No kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin

Vierailija
47210/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve on hirveä kiusaaja ja Laura hirveä valehtelija. Toivottavasti Sallalla riittää aivokapasiteetti laskemaan et Lauran on pakko valehdella, koska Miikka ja Reeo eivät olleet nimettynä. Ketä muita Lauran kiusaajaporukka muka olisi voinut äänestää? Onhan niiden ollut pakko joku häätöön saada. Toivottavasti Salla tuon verran tajuaa.

Vierailija
47211/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Merve itse yksi pahimmista kiusaajista tuolla. Puhuu muista asukkaista rumaan sävyyn.

Reeon haukkujat/vihaajat koittavat vaan keksimällä keksiä miten puolustaa näitä koulukiusaajia. Surkuhupaisaa.

Vierailija
47212/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako joku tuosta 24/7sta?

Saako joku Ruutu plussan ilmaiseksi?

Vierailija
47213/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kiusatun olla hiljaa ja kumartaa?

Vierailija
47214/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Laura sais luvan lähteee hiivattiin tuolta valehtelemasta!! Miten edes kehtaa.. eikö snaijaa et katsojat kyllä näkee!!

Siellähän se kokoajan mustamaalaa Heidiä, vaikka on itse saanut kaksi viikkoa nauttia eduista.

Vierailija
47215/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tv:n kiinni kun on niiiiin tylsä kausi.

Vierailija
47216/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis valehteliko Laura oikeesti Sallalle päin naama, että he eivät oo antaneet ääniä Sallalle. Laura itsekin 2p Salla. Ja vielö kehtas heittää Reeon jengin bussin alle.

Kyllä, silmää räpäyttämättä valehteli Sallalle, et he kolme eivät antanut Sallalle ääniä, vaikka kaikki antoivat. Yritti vielä syyllistää Reeoa siitä. Kaksnaamainen tyyppi. Ulos huomenna.

Vierailija
47217/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz on pikku lapsi aikuisen kehossa.

Vierailija
47218/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä valehtelisin jos talossa olisin. Oon sitäkin miettinyt miksi noi kertoo, kenet on pelastanut häädöstä. Sanoisin et en kerro ketä siellä oli ja kenet pelastin

Valehtelisit tahalleen päin naamaa ihmiselle jota oot äänestäny ja jauhaisit paskaa että reeolta tullu ääniä.. ja lisäksi leikkisit heidin ystävää ja selän takana puukottamassa selkään.. miksi ihmeessä? Onneksi suurin osa katsojista ei tykkää tällaisesta. Kirsikin tippu aikas äkkiä ku peli oli just tollasta.

Vierailija
47219/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, silmää räpäyttämättä valehteli Sallalle, et he kolme eivät antanut Sallalle ääniä, vaikka kaikki antoivat. Yritti vielä syyllistää Reeoa siitä. Kaksnaamainen tyyppi. Ulos huomenna.

Kuuluu peliin

Vierailija
47220/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heidi saa koko ajan näitä nakkeja, joilla saa toisten vihat niskoilleen. Lauran ei taas 2 viikon aikana tarvinnut tehdä muuta kuin maata, syödä ja läyhätä. Tuotannollahan ei ole suosikkeja tai inhokkeja, eihän?

Ketju on lukittu.