Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yöllä kaikki laivamatkat epäonnistui. Ekassa nousi Salla ja Heidi unenpöpperössä, eivät aloittaneet edes, tuskin kuulivat saarien järjestystä, toinen hälytys unisia asukkaita, ei kerenneet rataa valmistaa, Miikka ja Nabbe ei tulleet tekeen. Kolmannessa Miikka oli mutta kun nosti pöydälle laivan, laiva lähti kaartoon ja tipahti radalta. Ei se onnistu noin yöllä kun eivät vaivautuneet vartiovuoroihin esim parittain. Nää asukit on liian mukavuudenhaluisia verrattuna muiden kausien kisaajiin.
Miten ei KUKAAN talon naisväestä osallistu aamupalan tekoon koskaan??!
Reeo ja Nabbe tekee kaiken!
Meneekö oikeesti 2 pussia hiutaleita puuroon?
Vierailija kirjoitti:
Tylsäksi menee loppukausi, jos Reoon pillin mukaan napsitaan porukka ulos.
Eihän Reeon puolesta kukaan käy antamassa ääniä pk huoneessa, vaan jokainen yksitellen käy antamassa äänensä ja sen saa kuin saakin ihan jokainen itse päättää, ketä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe paistoi iteleen munat 4kpl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve, Laura, Sofia ja Milena saisivat äänillään 2 häätöäänestykseen jos 2 antaa molemmat 2p. He äänestää Reeon ja Heidin häätöön. Mutta jos antelevat 1p niin eivät joudu.
et oo kartalla, Heidillä immuniteetti ja Reeoa kannata äänestää
Sori unohin Heidin immuniteetin. Reeoa he äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Tekevät sitten muilla ruuilla. Nabbe ja Reeo yleensä heräävät ekoina ja tykkäävät tosta hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz sano eilen Sofialle et näytä "pimpsa" ja Soffe oli hetken hiljaa ja sano sitten et mähän oon näyttänyt sulle mun tissit. Nabazilla ei oo siis mitään hajua Soffen kikkelistä. Eikä varmasti ole muillakaan. Ei siinä mitään, mutta antaa kokoajan puheissaan sellasen käsityksen et hän on fyysisesti ihan nainen.
Eiköhän se eilinen Nabbasin ja Santerin sessio sohvalla paljastanut kummallekin letkut ja letkin pätkät. Santeri ammattinsa vuoksi vähän kujeilee, etteivät tulot ehdy.
Vierailija kirjoitti:
Reeohan se sanelee ketkä häädössä.
Ei sanele. Ei Reeo ole vahtimassa PK huoneessa, tai määräämässä, ketä kukin äänestää.
Milena on järkyttävä säkki.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz sano eilen Sofialle et näytä "pimpsa" ja Soffe oli hetken hiljaa ja sano sitten et mähän oon näyttänyt sulle mun tissit. Nabazilla ei oo siis mitään hajua Soffen kikkelistä. Eikä varmasti ole muillakaan. Ei siinä mitään, mutta antaa kokoajan puheissaan sellasen käsityksen et hän on fyysisesti ihan nainen.
Myös musta tuntuu, ettei kaikki ole ymmärtäneet Sofiaa. Miikkakin puhui miten ahdisti kun Sofia alkoi silittää häntä ja piti lähteä heti pois koska se on väärin, mutta että ei haittaisi jos Reeo tai Nabaz silittäisi.
Jos et tottele Reijoa, olet automaattisesti sohvalla sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeohan se sanelee ketkä häädössä.
Ei sanele. Ei Reeo ole vahtimassa PK huoneessa, tai määräämässä, ketä kukin äänestää.
Reeo, Miikka, Heidi, Tuula ja Napuski häädön jälkeen su jo puhuivat asiat valmiksi. Reeo tietenkin johti ja alamaiset kuunteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikit ja rintaliivit ovat nykyään sukupuolineutraaleja. Niitä ei voi sanoa naisellisiksi asioiksi.
On outoa, jos jollakin ukolla on vahva meikki. Santerilla on meikattu naama tekotukka, tekotissit,
miehen ääni, miehen koko, pituus, kenkien koko, ei ole naisille ominaista lantiota, ei ole kohtua, ei munasarjoja. Santeri on syntynyt poikana, ollut lapsuutensa ja nuoruutensa poika, nyt on mies
ja miehenä myös kerran kuolee.
Menehän takaisin sinne peruskoulusi oppitunnille, poika parka. Pitäisiköhän sinun puhua koulukuraattorille tuosta vahvasta kiihkeästä kiinnostuksestasi toisen ihmisen ominaisuuksiin, joihin sinulla on fiksaatio maskuliinisuudesta.
Meneppäs sinä nakuttaja omiin puuhiisi, jos me emme tykkää tuosta kuvatuksesta ja hänen käytöksestään, meillä on oikeus sanoa se.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve, Laura, Sofia ja Milena saisivat äänillään 2 häätöäänestykseen jos 2 antaa molemmat 2p. He äänestää Reeon ja Heidin häätöön. Mutta jos antelevat 1p niin eivät joudu.
et oo kartalla, Heidillä immuniteetti ja Reeoa kannata äänestää
Tosin näillä on varmasti muistissa kuinka Kirsi ensin pelastettiin ekana häädöstä ja seuraavana vkoloppuna passitettiin kotiin
Varmaan moni ajatteli su että Reeo tekee Kirsit. Reeo kuitenkin pääsi turvaan ekana joten luulis ajatukset joillain vähän muutuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös musta tuntuu, ettei kaikki ole ymmärtäneet Sofiaa. Miikkakin puhui miten ahdisti kun Sofia alkoi silittää häntä ja piti lähteä heti pois koska se on väärin, mutta että ei haittaisi jos Reeo tai Nabaz silittäisi.
Kuinka ne voi edes pitkällä tikullaakaan koskea sofiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se eilinen Nabbasin ja Santerin sessio sohvalla paljastanut kummallekin letkut ja letkin pätkät. Santeri ammattinsa vuoksi vähän kujeilee, etteivät tulot ehdy.
ei saa olla aamulla noin hauska
Vierailija kirjoitti:
Milena on järkyttävä säkki.
Joo, sen kannatais syödä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tottele Reijoa, olet automaattisesti sohvalla sunnuntaina.
Millu uskalsi laittaa Reon häätöön neuvotteluhuoneessa. Ja olihan siellä Heidikin säätämässä.
Menehän takaisin sinne peruskoulusi oppitunnille, poika parka. Pitäisiköhän sinun puhua koulukuraattorille tuosta vahvasta kiihkeästä kiinnostuksestasi toisen ihmisen ominaisuuksiin, joihin sinulla on fiksaatio maskuliinisuudesta.