Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Hussikin väittää, että talossa on 9 naista ja 3 miestä. Mistä lähtien naisella on munat ja hyvän kokoinen letku?
Totta. Siellä on 8 naista, 3 miestä ja 1 risteytystapaus.
Krääk kirjoitti:
Taasssssss tuo naukuja studiossa
Jossain ohjelmasssa olen nähnyt tuon ihmisen, en vain muista missä.
Pikkarainen on niin pihalla tapahtumista, kun seuraa vain koosteita. Hehkuttaa pahisjengiä, koska naisille kaikki sallitaan.
Pikkaraisella hyvä ehdotus tälle viikolle. Kannatan. Näkis muut mikä kieroheidi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mättöä vaan Heidi otti 🐷
Miksi ei olisi ottanut? Sehän oli palkinto.
On aivan älytöntä itkeä tuolta jostain ihmeen "reiluudesta". Kuka tuonne on mitään reiluutta luvannut? Kyse on kilpailusta ja nimenomaan oman edun tavoittelusta kaikin keinoin.
Esim Laura oli epäitsekäs ja otti yhteisen hyvän takia mm kananmunia itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonittelu- ja pahanpuhumisenkiellon myötä hiljentyneet huomattavassti ovat Milena, Laura, Mia, Milla ja Salla. He eivät ole saaneet niin paljon nyt näkyvyyttä kuin ennen. Soffen, Reeon, Miikan, Nabben, Tuulan, Heidin, eikä yllättäen myös Mervenkään näkyvyydessä ei juuri ole eroa aiempaan.
Höpönlöpön, mä oon 24/7 katsonut heidän hyvää keskustelua. heidi ja Salla ja Reeo kieroilee nyt kiertäen eri sanoilla. Ei osaa puhua muusta
Kai sitä helposti jää kuulematta keskusteluja, jos on tietyt tyypit alkanut ärsyttää , niin mielellään kääntää toiseen kameran heistä.
Esim. Heidihän on kyllä mm. tänään puhunut paljonkin menetyksen pelosta läheistensä sairastuessa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Krääk kirjoitti:
Sohvaperunat
Heidi voittoon! Hätävarana Salla ja Milla!💕
Vierailija kirjoitti:
Pikkarainen on niin pihalla tapahtumista, kun seuraa vain koosteita. Hehkuttaa pahisjengiä, koska naisille kaikki sallitaan.
Onhan siinä pahisjengissä Reeo ja Miikkakin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Nabbe has spoken!
Minkähänlaisessa kilpailussa Nabazilla olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia voittaa? Vaikea kuvitella.
Äläpäs, Nabbehan pärjäsi loistavasti päällikkökisassa, tuliko jopa kolmanneksi
Mitenkään väheksymättä khöm väheksyn herrojen Nabben ja Miikkan pärjäämistä ko kisassa, mutta kumpikin nyt vain sattui olemaan suoraan Heidin selän takana, siellä ylhäällä vasemmalla ja oikealla, josta oli hyvä näköyhteys siihen Heidin tauluun ja/tai parempi kuuloyhteys, että kirjoittiko Heidi mahdollisesti aan, been vai ceen.
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Hussikin väittää, että talossa on 9 naista ja 3 miestä. Mistä lähtien naisella on munat ja hyvän kokoinen letku?
Totta. Siellä on 8 naista, 3 miestä ja 1 risteytystapaus.
Nabbekin menis heittämällä naisesta XD ei siis millää pahalla mut tullu siitä sellanen kuva ettei kovin miehekäs ole
Alkaa toden teolla tympiä tuo studiossa toistuva levy. Keksikää jo jotain muuta kuin Reeon paha ja Heidin on Reeon pelinappula.
Vähän edes yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi voittoon! Hätävarana Salla ja Milla!💕
Mun inhokit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krääk kirjoitti:
Sohvaperunat
ja selviytyjissä oli myös viime kaudella
Vierailija kirjoitti:
Alkaa toden teolla tympiä tuo studiossa toistuva levy. Keksikää jo jotain muuta kuin Reeon paha ja Heidin on Reeon pelinappula.
Vähän edes yritystä.
Heidi*
Miksi Heidin pitäisi ostaa noille läyhääjille mitään? Heidistä vaan jauhaa pahaa selän takana. Varsinkin Merve, joka on niin psykooseissa että julisti kantavansa kaunaa jonkun pelin takia.
Vierailija kirjoitti:
Parhainta kontenttia talossa tarjoaa naiset! Pitää vaan toivoa, ettei Reeo ja Miikka pilaa hyviä keskusteluita!
Saisko yhden esimerkin? Olen meinaan hieman hämilläni mitä kontenttia, hyvää sellaista, olisivat tarjonneet. Toki, jos tykkää koulukiusaajista niin sitten ymmärrän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mättöä vaan Heidi otti 🐷
Miksi ei olisi ottanut? Sehän oli palkinto.
On aivan älytöntä itkeä tuolta jostain ihmeen "reiluudesta". Kuka tuonne on mitään reiluutta luvannut? Kyse on kilpailusta ja nimenomaan oman edun tavoittelusta kaikin keinoin.
Oliks samaa mieltä kun Kirsi oli talissa
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pikkarainen on kaamea äänenkäyttäjä.
Kamalaa kuunneltavaa. En missään tapauksessa tilaa BBpodcastia. En voi kuunnella tuota yhtään pakkoa enempää.
Sohvaperunoissa.kelasintämän aina yli.
Eikö esiintyjä osaa tunnistaa omaa karseaa kaakatusta?
Omituinen höpöttäjä
Ku hedi jo penkille. Asukkaat jo 6 viikkoa halunnut pois