Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Reeo selittää miten "paha" kirkko on ulottanut lonkeronsa kouluihinkin. Tää on näköjään näitä mukafiksuja ateisteja. "Minä olen Jumala, kuunnelkaa minua, minä tiedän kaiken". Joo ehkä mä perun 247:n.
Mitä sä selität? Varmaan Reeollakin on oikeus sanoa mitä ajattelee. Oma suhtautumisesi ateisteihin näyttääkin olevan kristinuskon mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Avasin striimin ja mitäs siellä tapahtuu. No silloin kun Aleksi oli vielä talossa, kuului aina "Jepsjepjep". Nykyisin kuuluu Reeon mukahauskoja kettuiluja. Millu kertoo pyhäkoulusta ja mitä siellä kerrottiin lapsille. Reeon on heti pakko keskeyttää "ne on just niitä, pelkkiä tarinoita" ja repeilee itsekseen. Vähän kunnioitusta muiden juttuja ja uskoa kohtaan.
Voi olla, että justiinsa näistä ja monista muista syistä en tykkääkään Reeosta. Esim se jatkuva tekonaurun nauraminen on yksi asia. En tiedä miten kehtaa tai jaksaakaan vetää semmoista omaa showta mutta minuun ei uppoa. Tosin voi olla ettei se nauraisi sitten ollenkaan, mutta olisi ainakin rehellinen. Räkätys....
Soffen mielestä Jeesus on kirjoittanut raamatun.😳
Siis mitä, onko Jodelissa oikeasti kaivettu esiin Reeon sukulaisten yhteystietoja, jotka on yksityishenkilöitä ja uhkailtu heitä (siskoa)? Ja Jodel sallii tällaisen? Eikö Jodelin moton pitänyt olla "good vibes only!"...?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että reeo jatkaa talossa.
Ei siellä kotona varmasti isompaa hätää ole.
Reeo on viisas mies ja tietää kyllä miten toimia.
Reeo voittoon.
Me täällä iso joukko kannatamme häntä.
Hyvä.
Meitä myös monta kannattamassa.
Reeo on ihana ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri ei naiseksi muutu jos muovirinnat.
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Nyt lopettakaa Sofian haukkuminen ja retostelu. Tuo on törkeää puuttua henkilökohtaisiin , arkoihin asioihin. Hyväksykää ihmiset sellaisena kuin ne ovat se ei ole teiltä pois miten kukin elää. Etsikää oikeaa tietoa sitä on nykypäivänä hyvin saatavilla. Kommentoikaa asukkaiden pelaajataitoja yms asiallisesti. Kiitos!
Joopa joo, mutta kun menin etsimään tietoa ja näin Sofian saamarin törkeän videon ja kuvakavalkaadin, alkoi suorastaan oksettaa koko ihminen. Kuinka kehtaa tulla BB-taloon itseään ja kuvottavaa ammattiaan mainostamaan, alastomana tienaamaan. Kiitos!
Laura sai päällikönä maata kaks viikkoa. Nyt sitten Heidin johdolla tehtävä. Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Nyt lopettakaa Sofian haukkuminen ja retostelu. Tuo on törkeää puuttua henkilökohtaisiin , arkoihin asioihin. Hyväksykää ihmiset sellaisena kuin ne ovat se ei ole teiltä pois miten kukin elää. Etsikää oikeaa tietoa sitä on nykypäivänä hyvin saatavilla. Kommentoikaa asukkaiden pelaajataitoja yms asiallisesti. Kiitos!
Joopa joo, mutta kun menin etsimään tietoa ja näin Sofian saamarin törkeän videon ja kuvakavalkaadin, alkoi suorastaan oksettaa koko ihminen. Kuinka kehtaa tulla BB-taloon itseään ja kuvottavaa ammattiaan mainostamaan, alastomana tienaamaan. Kiitos!
Onko sinusta seksi kuvottava asia? Etkö hyväksy sitä lapsenteossakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sankari teillä sitten. Kotona sattunut jotain todella kamalaa ja Reeo jää vaan mulkoilemaan muita asukkaita bb-taloon.
Mahtaa Reeo vihaajia vtuttaa kun ei luovuttanutkaan vaan kaikki onkin hyvin ja hommat selviää. Huh mitä porukkaa täällä
Reeolla ei ole vihaajia. Katsoitko viimeisimmän häätölähetyksen? Yli puolet on hänen fanejaan. Me loput emme tykkää tietyistä piirteistä hänessä, mutta kauheinta ovat hänen faninsa. Käypä tsekkaamassa Y l i l autaa. Samat ihmiset täälläkin suoltavat iljettäviä asioita muista asukkaista. Käy sääliksi heitä, kun seonnut Reeo-fanclub (täynnä turhautuneita miehiä) haukkuu kaikkia kamalilla sanoilla:( Toivottavasti muut asukkaat eivät mene lukemaan kommentteja itsestään.
Reeolla on kannattajia mutta myös ihan vihaajia. Häntähän on haukuttu psykopaatiksi ja vaikka mitä. Ihan edellisellä sivullakin paljon juttuja siitä että jäi kuulemma taloon vaikka lapsi olisi kuolinvuoteella. Todella ilkeitä ja järjettömiä juttuja.
Niitä juttuja en ole lukenut. Enkä itse ole kutsunut häntä psykopaatiksi. Ihan yhtä rumaa nimittelyä kuin miten Sofiaa ja esim Merveä haukutaan (laiska läski mursu). Olis kiva jos puhuttaisiin talon tapahtumista eikä vaan jankutettaisi omasta suosikista tai inhokista.
Ihan samaa mieltä. Kiinnostaa enemmän talon tapahtumat ja käänteet kuin se, että onko joku läski mursu, jotkut omatekemät diagnoosit tai jankkaus jonkun peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Nyt olisi sinunkin jo aika tuoda ketjuun jotain uutta sisältöä. Tätä on jankattu jo monta tuhatta viestiä. Nyt pitäis olla jo jotain uutta sanottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. VAROITUS KAIKILLE VAUVALAISILLE! Y l i l audalta on tullut tänne suuri määrä Reeoheidi-faneja, jotka ylistävät vain heitä ja haukkuvat muita asukkaita tosi rumilla nimillä. Heillä on myös fantasioita siitä, että Reeo ja Heidi harrastaisivat s*ksiä talossa. Aivan s*irasta sakkia. Ottakaa varauksella kaikki viestit, missä puhutaan Reeosta tai Heidistä. Antakaa niille alapeukk*ja. Nuo sy*päläiset pitää saada pois täältä. Ulil audalla oli juuri viesti, jossa kehotettiin lähtemään Vauva-palstalle tekemään vaikuttamista, koska Jodelilaisista ei ole kuulemma enää uhkaa.
Pitää vaan itse olla fiksumpi kuin nää y l i s läiset ja eihän tässä muuta neuvoa voi antaa. Ne ehkä haukkuu ja käyttää ala arvoista kieltä, mutta älä sinä niin tee. He ehkä trollavat ja ovat lapsellisia, mutta älä sinä niin tee. Pitää vaan nykyään oppia erottelemaan jyvät akanoista ja tässä tarvitaan ihmis tuntemusta. Pitää osata erottaa valhe totuudesta myöskin. Jo riittää se, että lautislaiset ovat pilanneet oman foruminsa, muttei anneta niiden pilata tätäkin. Toivottavasti pysyisivät laudallasa ja antaisivat meidän olla rauhassa.
Lääkkeet!!!! Nee jankuttamaan sinne minne lie laudalle näitä horinoita.
Minä osaan 247ää katsomalla muodostaa ihan omat mielipiteeni asukkaista, ja inhoan Lauraa, Merveä ja Sofiaa. Ihan sama jos heitä ei sun miekedtä saisi inhota, kun jonnetkin inhoo.
Oletko sä se seinähullu joka muissa ketjuissa näkee igoreita jokapuolella.
Vain otettu lääke auttaa ja nettipaasto.
Vierailija kirjoitti:
Milena on aika hiljainen.
Miettii, että kuka kirjoitti twiitin.
Voitaisko jo lopettaa Reeosta ja Sofiasta jauhaminen? En tiedä ketä ne kiinnostaa, mutta itseä ei ainakaan tässä määrin ja mielummin juttelisin vaikka siitä, että miten ihania Laura ja Merve ovat. Lempeitä, sydämmellisiä, naisellisia....näitä jaksaa kuunnella eikä näitten ääni ärsytä. Huomaa puhe äänestäkin, että ovat hyviä tyyppejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on aika hiljainen.
Miettii, että kuka kirjoitti twiitin.
Miettii varmaan koko elämänsä ajan jokaisena päivänä.
Kannattaisi myös kuunnella miten asukkaat nimittelevät toisiaan. Merve sanonut, että Reeo psykopaatti. Heidiä haukuttu. Nimittelyä on täällä, mutta myös talossa.
Vierailija kirjoitti:
Munat siltä löytyy.
Karmea äijä koko sofia.
Tämä on nyt sanottu jo tuhannen kertaa. Me tiedämme, että hänellä on munat. Keksihän nyt jotain uutta sanottavaa tai lopeta jankutus.
Itsepähän pidätte sen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. VAROITUS KAIKILLE VAUVALAISILLE! Y l i l audalta on tullut tänne suuri määrä Reeoheidi-faneja, jotka ylistävät vain heitä ja haukkuvat muita asukkaita tosi rumilla nimillä. Heillä on myös fantasioita siitä, että Reeo ja Heidi harrastaisivat s*ksiä talossa. Aivan s*irasta sakkia. Ottakaa varauksella kaikki viestit, missä puhutaan Reeosta tai Heidistä. Antakaa niille alapeukk*ja. Nuo sy*päläiset pitää saada pois täältä. Ulil audalla oli juuri viesti, jossa kehotettiin lähtemään Vauva-palstalle tekemään vaikuttamista, koska Jodelilaisista ei ole kuulemma enää uhkaa.
Pitää vaan itse olla fiksumpi kuin nää y l i s läiset ja eihän tässä muuta neuvoa voi antaa. Ne ehkä haukkuu ja käyttää ala arvoista kieltä, mutta älä sinä niin tee. He ehkä trollavat ja ovat lapsellisia, mutta älä sinä niin tee. Pitää vaan nykyään oppia erottelemaan jyvät akanoista ja tässä tarvitaan ihmis tuntemusta. Pitää osata erottaa valhe totuudesta myöskin. Jo riittää se, että lautislaiset ovat pilanneet oman foruminsa, muttei anneta niiden pilata tätäkin. Toivottavasti pysyisivät laudallasa ja antaisivat meidän olla rauhassa.
Lääkkeet!!!! Nee jankuttamaan sinne minne lie laudalle näitä horinoita.
Minä osaan 247ää katsomalla muodostaa ihan omat mielipiteeni asukkaista, ja inhoan Lauraa, Merveä ja Sofiaa. Ihan sama jos heitä ei sun miekedtä saisi inhota, kun jonnetkin inhoo.
Oletko sä se seinähullu joka muissa ketjuissa näkee igoreita jokapuolella.
Vain otettu lääke auttaa ja nettipaasto.
Tässä huomaamme jälleen kerran ylisläosen. Ne käyttää noita jonne ja veeti sanoja yms. En tiedä miksi ne ei paremmin osaa naamioida olemustaan, mutta näin tällä kertaa. Kuten sanoin niin ylisläiset voi pysyä siellä forumillaan eikä tarvi muita forumeita pilata lapsellisuuksillaan ja pahuuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi myös kuunnella miten asukkaat nimittelevät toisiaan. Merve sanonut, että Reeo psykopaatti. Heidiä haukuttu. Nimittelyä on täällä, mutta myös talossa.
Millähän perusteella Merve on saanut Reeosta psykopaatin.
Nyt Reeo selittää miten "paha" kirkko on ulottanut lonkeronsa kouluihinkin. Tää on näköjään näitä mukafiksuja ateisteja. "Minä olen Jumala, kuunnelkaa minua, minä tiedän kaiken". Joo ehkä mä perun 247:n.