Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yritän katsoa Reeoo ns pahalla silmällä ja löytää hänestä jotain moitittavaa, niin en vaan löydä. Kunnon huumorimies ja heittäytyjä. Pelaa peliään, mutta niin että tagjoaa myös viihdettä eikä pelkkää p*skan jauhantaa.
Ei tuu kyllä mitään mieleen, että olisi viihdettä tarjonnut. Ja hyvät keskustelut on hyviä ja onneksi Laura ja naiset tarjoaa kunnon keskusteluja.
Oli sarkasmia.
Mulla on sellainen kutina, että Heidi voittaa. Katsojat ovat yleensä sorrettujen puolella. Muu naislauma on jo nojannut itsensä yltiöpäisellä läyhäämisellään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Miikka taaskaan päässyt päälliköksi, ei hyvää iltaa. Yllättävän pitkälle pääsi, ajattelin että ei mitään saumaa. Pojalla käyty pelkkä peruskoulu, kannattais pyrkiä jonnekin, ikää 29 vee, ehtii.
Heidi voiton vei. Larasin 24/7 ja huomasin että kaupasta osti valko- että sinihometta, pepsiä jne. On varaa lihoa Heidillä.
Ei ihminen liho siitä, että ostaa silloin tällöin juustoa ja Pepsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yritän katsoa Reeoo ns pahalla silmällä ja löytää hänestä jotain moitittavaa, niin en vaan löydä. Kunnon huumorimies ja heittäytyjä. Pelaa peliään, mutta niin että tagjoaa myös viihdettä eikä pelkkää p*skan jauhantaa.
Ei tuu kyllä mitään mieleen, että olisi viihdettä tarjonnut. Ja hyvät keskustelut on hyviä ja onneksi Laura ja naiset tarjoaa kunnon keskusteluja.
Joo, tosi "kunnon keskusteluja" onkin niiltä nähty, buahaha. Täyttä kurapaskaa ja Heidin polkemista 90%sti. Eikö Laurakin ole jo kolmekymppinen, vaikuttaa kuitenkin 15v apukoululaiselta.
Merve vaikuttaa sokerihumalaisekta ameebalta.
Eri
Jännä miten on ok jos miehet on enemmistössä, ei vaadita että lisää naisia. Mutta nyt kun kerrankin(!!!) on homma toisinpäin niin alkaa valitus.
Miksköhän Mervelle ei annettu lehmäpukua.🤔
Reeo on sen verran isokenkäinen mies, että voisi koska tahansa liiskata Heidin kengänpohjan alle ilman omantunnontuskia. Ei vaan halua vielä sotkea hienoja käärmeennahka kenkiään.
Mervellä kyllä kunnon itkupotkuraivarit Heidiä kohtaan, niin menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mela-Maija kirjoitti:
Lettu-Leena kirjoitti:
Mulla olis höyryävän kostetta lettua täällä.
Haluatko että ruiskin vähän kermaa sun letun reunaan?
onko sulla letut levällään, ne pitää olla pinossa
Isompaa lettua ei tarvitse pinota. Pinotaan vaan niitä pikkulettuja.
Tuo Nabben tukka on ihan kuin hamppua. Tarttis vähän jonkinsorttista hiushoitoa.
24/7:n katsojat, onko Milena avautunut tänään siitä twiitistä? 😆
Vierailija kirjoitti:
Jonnet fanittaa Heidiä täysillä. Yy----lau-----talla, vilkaisin
Hyvä, myös keski-ikäiset tervejärkiset fanittaa Heidiä.
Oon fanittanut itse jo n. 3 viikkoa.
Kuka mieluiten pois Mia, Sofia, Laura vai Merve? Ja miksi?
Mä en kyllä mee nukkumaan. Mä valvon koko yön kun mä niin kannan kaunaa Heidille. Hm hm.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nabben tukka on ihan kuin hamppua. Tarttis vähän jonkinsorttista hiushoitoa.
Kuin teräsvillaa.
Eiks nää Miikka ja Reeot vois pysyä esim sen Milenan kanssa niin ei tarvi mennä pilaamaan mm Lauran, Sofian ja Merven välisiä keskusteluja.
vedonl9yönnissä kertoin Sofia ja Reeo 5 Miikka 6 Heidi 9 Napaz 12
joko siellä herätty että kömmin täältä vällyjen välistä tietsikalle kyttäämään
Niin no sun mielestäs näyttää taas siltä että se naisten juoniminen on parempaa ja miehet on ylimielisiä. Joten mitäpä moralisoit?