Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
siis veikattu voittajiksi Reeo 5 Sofia 5 .kertoin
Santeri kun joutuu äänestykseen tippuu heti. Se on inhokki numero 1 ja ylivoimaisesti sitä.
Koska ärsyttävämpää ihmistä talossa ei ole.
Nariseva ääni kirjoitti:
Mä en kyllä mee nukkumaan. Mä valvon koko yön kun mä niin kannan kaunaa Heidille. Hm hm.
älä nyt niin vakavasti ota, nuku vaan 😂😂
V2ierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksista jäi kuva että ei puhunu totta mistään. Ei ees suutelemista myöntänyt.
Mulla jäi sellainen kuva että vitsaili sillä suutelemisella. Kyllähän nyt sokea Reettakin kuuli että siellä peiton alla pussailtiin eikä levitetty huulirasvaa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tŕańsū jo lutkuttanut munaa siellä?
Ainakin sillä oksettavalta ihmiseltä löytyy muniensa heilutus kuvia netistä. Se on täys sika.
Kyllä jostain päästä heittää, kun se luulee olevansa nainen. Ei ikinä voi nainen olla, jos on kulkuset haarojen välissä, ei sittenkään, vaikka munat lähtisi, jos miespuoleiseksi on syntynyt.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku arvaamaton käänne . Vaikka Reeo ja Miika lentäisi ulos . Kyllä tykkäisin ja niin moni muukin .
Kuka muu tykkäisi, Reeo on ylivoimainen ja sillä on suuri kannattaja joukko.
Mahtaako sinulla olla paksukin rahapussi, Reeon kannattajilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku arvaamaton käänne . Vaikka Reeo ja Miika lentäisi ulos . Kyllä tykkäisin ja niin moni muukin .
Tuota sinun fanitus-ajatteluasi en ymmärrä ollenkaan. Tavallinen tahvo menee televisio-ohjelmaan ja saa siinä samassa oikein kannattajia, faneja, oikein kannattajajoukon! Eikö olisi helpompi elää, jos osaisi suhtautua niin, että tuo nyt on yksi vähemmän tärkeä viihdeohjelma, on vain melko pitkäkestoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mieluiten pois Mia, Sofia, Laura vai Merve? Ja miksi?
Kunhan vaan se trranssu lähtee, muista ei ole väliä. Laura voisi lähteä tuon kuvottavan trannsun jälkeen.
Reeo taasen tulee voittajana ulos.
Sinun kiusaksesi Sofia, kun joskus tulevaisuudessa sohvalle joutuu, äänestetään ensimmäisenä turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Miika jo eilen sanoi Reeolle katkerana häviöstään, että Heidi kova pelaamaan, täytyy heittää menemään. Reeo vaan vähän hymähti, johon Miikka sanoi, että "eikun oikeesti!" Ei ollut Reeo samaa mieltä.
Reeolle ja Heisille on muodostunut jo niin hyvä liitto, että en usko että Reeo kovin helposti lähtis Heidiä ajamaan ulos. Toki peli on peliä, ja sellainenkin tilanne voi jossain kohtaa tulla vastaan mutta niin kauan kun on muita vaihtoehtoja niin Reeo ei ole Heidiä äänestämässä ulos.
Miikka nyt on niin tuulella käyvä tyyppi, että heittelee tunnekuohuissaan mitä sattuu, ei todellakaan pysyisi tuossa pelissä yhtään kontrollissa jos ei Reeo olis johtamassa ja maadottomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaan se trranssu lähtee, muista ei ole väliä. Laura voisi lähteä tuon kuvottavan trannsun jälkeen.
Näistä vaihtoehdoista Laura
Yllättäen huomaan että tykkään Miiasta ja itse olen melkein Tuulan ikäinen. Jotain siinä tytössä on.
Vierailija kirjoitti:
Santeri ulos, sillä on ulkomailla hyvät tulot, se myy alaston kuviaan, ainakin niitä netissä on kaiken kansan nähtävänä, jossa se heiluttelee omaa munaansa. Onko tuo ihan tervejärkisen touhua.
Joku kai maksaa niistä riettaista kuvista. Mutta ei santerille missään tapauksessa voittoa.
Santerilla on varmasti yllin kyllin rahaa, menköön vaan jatkamaan ja jakamaan niitä kuviaan siellä
ulkomailla. Rahan ei tarvitse tulla rahan luo.
Miks Aleksin ois pitäny mitään myöntää, olivat varmasti sopineet Mian kanssa asioista, ja Aleksi nyt ulkona talosta jo. Kova diplomaatti oli haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miika jo eilen sanoi Reeolle katkerana häviöstään, että Heidi kova pelaamaan, täytyy heittää menemään. Reeo vaan vähän hymähti, johon Miikka sanoi, että "eikun oikeesti!" Ei ollut Reeo samaa mieltä.
Reeolle ja Heisille on muodostunut jo niin hyvä liitto, että en usko että Reeo kovin helposti lähtis Heidiä ajamaan ulos. Toki peli on peliä, ja sellainenkin tilanne voi jossain kohtaa tulla vastaan mutta niin kauan kun on muita vaihtoehtoja niin Reeo ei ole Heidiä äänestämässä ulos.
Miikka nyt on niin tuulella käyvä tyyppi, että heittelee tunnekuohuissaan mitä sattuu, ei todellakaan pysyisi tuossa pelissä yhtään kontrollissa jos ei Reeo olis johtamassa ja maadottomassa.
En usko, että Heidi on Reeon pelinappula, eikä Reeo ole sitä noin vain tuosta heittämässä ulos.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen huomaan että tykkään Miiasta ja itse olen melkein Tuulan ikäinen. Jotain siinä tytössä on.
pureskelee ja ruma suustaan välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pureskelee ja ruma suustaan välillä
piereskelee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin mieluiten Lauran ulos, ei mun mielestä tuo mitään järkevää taloon enää, ja olisi hauska nähdä miten Merve pärjäisi ilman juoruilubestistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kiusaksesi Sofia, kun joskus tulevaisuudessa sohvalle joutuu, äänestetään ensimmäisenä turvaan.
/quote]
Vain homot ja lesbot äänestää santeria. Suurimmalle osalle katsojia santeri on inhokki numero 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedonlyönti Reeo ja Sofia kertoin 5 Heidillä 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/quote]
Vain homot ja lesbot äänestää santeria. Suurimmalle osalle katsojia santeri on inhokki numero 1.
Itse olen homo ja en äänestä Santeria.
kyllä kansa tietää