Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Merve oli alkuun minun suosikki mutta tuolla honisevalla äänellä kieroilu ja lazy tyylillä puhuminen ja makoilu on alkanu ärsyttämään niin paljon että nyt se on inhokki
Minun suosikkina taas pysynyt. Rento puhetyyli kertoo lempeydestä ja hyväsydämisyys kulkee yleensä käsikädessä.
Merve on hyvänmielenolento. Voi vitttero!😂 Meni hyvin tää tehtävä.
Eipä ollut suurta joukkoa iloitsemassa Heidin voittoa, kun siirtyivät takaisin taloon. Kertoo paljon talon yhteishengestä. Sitä ei ole olemassakaan.
Heidi pelasti nerokkaasti itsensä viimeisestä häädöstä ja nyt voitti immuniteetin. Noin sitä pelataan, josta kaikki voisi ottaa oppia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sunnuntaina kaksi ulos.
Laura ja Merve.
Sofia ja Millu.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeesti, naisia on ihan hirvee määrä nyt. Toivottavasti ei todellakaan lähde mies tällä viikolla, oli sit millane mies tahansa. Samanlaisia naisia on talo täynnä. Meikkausta ja hiustenlaittoa. Juoruamista. 7 viikkoa. Nyt on varmistettava et miehet jää taloon.
Sillähän ei pitänyt olla mitään merkitystä, mitä asukkaalla on jalkojen välissä, niinhän. Näyttää toki pätevän vain tilanteissa, joissa lähes kaikki naiset on äänestetty pois. Eli kaikkina muina kausina :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve oli alkuun minun suosikki mutta tuolla honisevalla äänellä kieroilu ja lazy tyylillä puhuminen ja makoilu on alkanu ärsyttämään niin paljon että nyt se on inhokki
Minun suosikkina taas pysynyt. Rento puhetyyli kertoo lempeydestä ja hyväsydämisyys kulkee yleensä käsikädessä.
Ja se, että esim. eilen ehdotti, että mitäs jos vaan valehdellaan Heidin sanoneen näin. Tosi lempeää :D
Apina-asu Mervelle.😂 Mä niin nautin tästä.🤗
Kuka muu huomioinut Reeon surkean tekonaurun? Ei oo kertaakaan naurattanut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Apina-asu Mervelle.😂 Mä niin nautin tästä.🤗
Medusapuku olis ollut vielä astetta osuvampi.
Merve onkin apinan hartioilla eikä apina hartioillaan.
Miten noi voi nauraa noin paljon tolle puvulle? Ihan ku ne ois seonnut kaikki.
Läppämasiinakin meinas ihan tikahtua.
Vauva forumille on pesiytynyt fanaattisia Reeo faneja, jotka trollailuilla ja mielipide vaikuttamisellaan yrittävät pelata suosikkinsa pussiin. Huomioikaa tämä, älkääkö antako heidän manipuloinnin teihin vaikuttaa. Pitäkää oma päänne. Nämä tulevat yleensä u l i laudalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu huomioinut Reeon surkean tekonaurun? Ei oo kertaakaan naurattanut täällä.
Reeon nauru on ihana :D ei vaikuta feikiltä ollenkaan
"Pahis -Reeo" juuri muistutti, että päällikkö on vastuussa olio hyvinvoinnista, että pitäisikös Merveoliolle tarjota herkkuja.
Reeo meinaa nukahtaa kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Vauva forumille on pesiytynyt fanaattisia Reeo faneja, jotka trollailuilla ja mielipide vaikuttamisellaan yrittävät pelata suosikkinsa pussiin. Huomioikaa tämä, älkääkö antako heidän manipuloinnin teihin vaikuttaa. Pitäkää oma päänne. Nämä tulevat yleensä u l i laudalta.
Pata kattilaa soimaa.🤭
Ekaviikkoina Rooma ei noteerannut Millaa ollenkaan. Nyt tuli hätä saada henkilöitä juonikerhoonsa lisää niin nyt sitten Miikka ja Reeo mielistelee häntä. Muutenkin Milla oli ns helpponakki.
Onpas kiva, että sai tuollaisen tehtävän, että ei saa puhua ilkeitä.
tulee vieras, jonka aikana ei saa puhua ilkeitä.