Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Heidin vingahdukset->ei vaikuta hikalta, enemminkin aivastukselta. Itse epäilen, että BB ohjailee asukkaita erilaisten salahommien muodossa, ja Heidin ominaisäännähdykset keino saada ärsyyntymistä aikaan. Tai sitten se on tik oire. Itseäni ei häiritse, vaan huvittaa ja hauska seurata muiden ilmeitä. Heidi on muutenkin oma suosikkini.
Ei kuulosta yhtään aivastukselta. Miten ihmeessä BB voisi ohjata noita ääniä? Minusta on tosi inhottavaa nauraa tuolle äänelle. Itselläni on voimakas hikka ja tulisi kyllä kurja mieli, jos joku nauraisi sille.
Nyt vasta pääsin 24/7 ääreen. Siellähän on Heidi saunassa. Huh! Paljasta pintaa paljon. Heidi on kuuma. Ainoa miinus on joku saunavihta sillä tatuoituna kannikkaan, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sofia taittanut heppinsä taakse ettei näy uikkareissa että on oikeasti mies? Näyttää olevan paljussa mutten nähnyt kun se meni sinne.
Sillähän on sellainen HK:n b-luokan saunalenkin paksuinen jötikkä, että voi tehdä kipeää kun taittaa sen taaksepäin ja runnoo pyllyvakoon.
Ja käyrä peenis on.
En muista killuttimia? Oliko marmorikuulat vai luumut?
Vierailija kirjoitti:
247n äärellä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uusi asukas kertoi suru uutisen ,että kuningatar on kuollut.Sofia mietti sitä ,että saako naisten huusessa käydä.
Mitä sitten pitäisi? Olet sä itkenyt vuorokauden ja sytytellä kynttilöitä ja mesonu somessa itkumyrskyä vai mitä?
Vessakysymys ei vaan liittynyt kuningattareen vaan uuteen brittien pääministeriin, joka on transvastainen.
"Transvastainen" eli vastustaa sitä, että transnaisten lisäksi kaikki halukkaat miehet sais tunkea naisten kaikkiin tiloihin. R***kaajat naisten vankiloihin jatkamaan touhuaan jne.
Hirveetä vihaa. /s
Mun mielestä trans-ihmiset vois käydä missä tahansa vessassa, vaikka siten valitsisivat, kumman sukupuolen habitus on päällä.
Ongelma yhteisvessoissa ovat ne 99 prosenttia miehistä, jotka eivät ole trans-ihmisiä, vaan jotkut heistä käyttävät vessatilannetta ahdisteluun. Kauheinta se olisi kouluissa.
Pirkka vaikuttaa tosi kivalta.
Miten sillä juonittelijalla on niin äkäinen ilme/suu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
247n äärellä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uusi asukas kertoi suru uutisen ,että kuningatar on kuollut.Sofia mietti sitä ,että saako naisten huusessa käydä.
Mitä sitten pitäisi? Olet sä itkenyt vuorokauden ja sytytellä kynttilöitä ja mesonu somessa itkumyrskyä vai mitä?
Vessakysymys ei vaan liittynyt kuningattareen vaan uuteen brittien pääministeriin, joka on transvastainen.
"Transvastainen" eli vastustaa sitä, että transnaisten lisäksi kaikki halukkaat miehet sais tunkea naisten kaikkiin tiloihin. R***kaajat naisten vankiloihin jatkamaan touhuaan jne.
Hirveetä vihaa. /s
Mun mielestä trans-ihmiset vois käydä missä tahansa vessassa, vaikka siten valitsisivat, kumman sukupuolen habitus on päällä.
Ongelma yhteisvessoissa ovat ne 99 prosenttia miehistä, jotka eivät ole trans-ihmisiä, vaan jotkut heistä käyttävät vessatilannetta ahdisteluun. Kauheinta se olisi kouluissa.
Ja nyt vaan ootellaan sitä kun perverssit peruukit päällä alkaa tuppautumaan naisten tiloihin. Näitähän kyllä on....ja semmoinen riski tässä on.
Ärsyttää kun Ruzulle sanotaan ettei puhu mitään mutta kukaan ei sano noille kovaäänisille että voisivat tukkia välillä trpansa..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että noista asukkaista kukaan ei ole kunnon dokaaja, kaikki vaan juo hillitysti. Pikkusen booring. Tarvittais semmonen kun Aki oli viime kaudella.
Ihan hauskaa mustakin että bb-joukossa on yksi tai kaksi joilla menee juomien kanssa överiksi ja pöllöilevät jotain hölmöä (kunhan ovat iloisella päällä ja muu jengi huolehtii).
Se ihmetyttää miten tuolla jotkut pystyykin olemaan niin tuhannen kännissä vaikka alkoholitarjoilu on rajattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin vingahdukset->ei vaikuta hikalta, enemminkin aivastukselta. Itse epäilen, että BB ohjailee asukkaita erilaisten salahommien muodossa, ja Heidin ominaisäännähdykset keino saada ärsyyntymistä aikaan. Tai sitten se on tik oire. Itseäni ei häiritse, vaan huvittaa ja hauska seurata muiden ilmeitä. Heidi on muutenkin oma suosikkini.
Ei kuulosta yhtään aivastukselta. Miten ihmeessä BB voisi ohjata noita ääniä? Minusta on tosi inhottavaa nauraa tuolle äänelle. Itselläni on voimakas hikka ja tulisi kyllä kurja mieli, jos joku nauraisi sille.
Miten voi tuosta tulla paha mieli. Mä olisin vaan superylpeä jos mulla olisi joku persoonallinen hikka tai aivastus 😂.
Saunasta hikisinä suoraan paljuun, eikö ennen ollut sääntö, että ennen paljuun menoa pitää käydä suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Tuula-kana on järkky, ottaa kantaa joka asiaan. Aina äänessä.
Aira Samulinia muistuttaa
Die-Jaana voisi käydä vähän ärsyttämässä parturikampaajaa, kun tämä pian kännissä niin saadaan säpinää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Reeo marry me
Narsku peluri. Mutta loistava näyttelemään ja manipuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun Ruzulle sanotaan ettei puhu mitään mutta kukaan ei sano noille kovaäänisille että voisivat tukkia välillä trpansa..
Jos mä menisin taloon, joutuisin heti kaikkien inhokiksi, kun en pelkää sanoa muille että "Hiljaa, minä puhun nyt, älä keskeytä!"...
Jerry vaikutti ylimieliseltä ja kaikkitietävältä näsäviisaalta tyypiltä. En tulisi toimeen. Varmaan hengailee Miikan kanssa, ovat ihan veljeksiä luonteeltaan. Ärsyttää Jerryn oman firman mainostaminen myös.
Tuosta Pirkasta saattaa kehkeytyä leppoisa kaveri, joka ei niin ärsytä ketään. ns. hyvä tyyppi. Saas nähdä.
Jerry jotenkin outo ja epäilyttävä ihminen.
Ois kyl ollu hauska seurata nyt bileitä jossa kaikille reilusti juomaa ja ruokaa, tulis nii paljo uusia puolia varmasti esiin ja vähän äksöniä tähän mummoilupäivään. Mut, uskon että niiden kunnon bileidenki aika tulee vielä.
Pirkalla on isommat tissit kuin Heidillä.