Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
36941/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pisteitä tulee tulee antaa, Milena tulee saamaan mukavasti, Aleksi, kenties Heidi, kenties Reeo siis häätöön

Mä oon ihan varma, että Allustin voittaa nimeämiskilpailun ja pelastuu häädöstä

enkä todellakaan toivoisi sitä. 

Vierailija
36942/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.

Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.

Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)

Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...

Herraisä, miten jollakin voi olla rajoittunut ja köyhä katsantokanta jopa musiikkiin! Kaikkea sitä oppii.

Itse olen vähän päälle parikymppinen ja lempimusaa on elektro, indiepop ja -rock, 60-luvun alun jazz ja klassisesta musiikista Stravinskysta Elgariin.

Jos joskus kuuntelen iskelmää, niin kuuntelen parhaita:

Laila Kinnunen, Eila Pellinen, Tamara Lund, Helena Siltala, Wiola Talvikki, Brita Koivunen, Carola,  Simola, Iiris Rautio

tai

Tapio Rautavaara, Olavi Virta, Veikko Tuomi, Reijo Taipale, Taisto Tammi, Rauli Somerjoki (toki Raulilta voi kuunnella myös undergroundia, prnolauluja ja rockia ja countrya), Topi Sorsakoski.

Ja tunnen monta muutakin ikäistäni, jotka kuuntelee suomalaista klassista iskelmää ja ihailee erityisesti Laila Kinnusta, tämän monipuolisuutta . Ei kai se ole iästä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36943/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia valittaa vatsakipua. Mättää karkkia kuin leipää.

Kun ihminen syö runsaasti karkkia, elimistö saa liikaa sokeria ja kovaa rasvaa. Kaikkein eniten herkkuja syövät teini-ikäiset. Siitä voi seurata hengenvaarallisia sairauksia. Runsas karkkien napostelu lisää esimerkiksi kakkostyypin diabeteksen, sydän- ja verisuonitautien ja sepelvaltimotaudin riskiä.

Vierailija
36944/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tilaisuus isoveljeltä laittaa kaikki häätöön. Katsojat sitten äänestää kuka lähtee talosta. Pelkkää juonittelua ja kuiskuttelua. Sitä ei vaan huvita enää katsoa. 

Vierailija
36945/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi Sofia nyt sitten " kostamaan"

Kun Karvan meni toisten eteen kertomaan että lähtee tänään, niin Sofia täräytti ennen kuin Karvan edes aloitti " Voi ei, kelle mä nyt annan kaksi pistettä "

Höpö höpö. Sofia ei antanut pisteitä Karvanille viime kerrallakaan. Nehän ystävystyivät hankalan alun jälkeen.

Mitä ohjelmaa olet katsonut? Sofiaa peesattiin eteenpäin estämällä Aleksin osallistuminen päällikkökilpailuun, Karvan sai parikseen Sofian, joka pilkkasi koko kisaa asullaan ja häiriköinnillään eli epäasiallisella käytöksellään. Nuorena miehenä pärjäsi kuitenkin varsin hyvin ja aloin jo pelätä, että sairaasta kiusaaja-Sofiasta päällikkö. Onneksi näin ei käynyt. Sofia häiriköi tuota kisaa katsomosta koko ajan, ällöttävällä puhetyylilläön. Karvanin tie tuolla oli kivikkoinen jo alusta, kiitos Kirsi-keissin, jonka lopulta ratkaisivat Laura ja Merve - ja äänestäjät. Onneksi kiusaaja- Kirsi kotona ja toivottavasti Sofia pian! Sofia näyttää tykkäävän vain Sofiasta, sekin ristiriitaista

Vierailija
36946/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pisteitä tulee tulee antaa, Milena tulee saamaan mukavasti, Aleksi, kenties Heidi, kenties Reeo siis häätöön

Mä oon ihan varma, että Allustin voittaa nimeämiskilpailun ja pelastuu häädöstä

Mä niin pelkään tätä. Jos on erittäin fyysinen tehtävä, niin voisin jopa yhtyä tuohon ikuiseen fraaseja hokevaan joukkoon: tuotannon suosikki!!! Tämän haluaa tuontanto voittavan! Turhaa äänestätte! Voittaja on jo päätetty!!!

Vierailija
36947/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, mun lempasukas Karvan sitten luovutti. Höh. Ilmankos puri niitä suupieliään, oli ahdistunut.

Vierailija
36948/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia valittaa vatsakipua. Mättää karkkia kuin leipää.

Kun ihminen syö runsaasti karkkia, elimistö saa liikaa sokeria ja kovaa rasvaa. Kaikkein eniten herkkuja syövät teini-ikäiset. Siitä voi seurata hengenvaarallisia sairauksia. Runsas karkkien napostelu lisää esimerkiksi kakkostyypin diabeteksen, sydän- ja verisuonitautien ja sepelvaltimotaudin riskiä.

Tuskin menee tuolle tyypille perille? Känisee vain "tylsää"

Vierailija
36949/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän reeo/miikka turvaan jos joutuu sohvalle.

Juuri ennen karvanin ilmoitusta lähtemisestään reeo puhui kylppärissä Sallalle ja Millalle, että äänestäisivät karvanin. Syy: finnien puristelu keittiössä, alkkarien jättö keittiön pöydälle, keittiössä notkuminen ruuanlaiton aikaan. Että silleen, tiätsä. Oliko surullinen lähdöstä? Tiätsä? Tytöt kieltäytyivät äänestämästä karvanin.

Miikka puhui finneistä jne

Vierailija
36950/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole 24/7 en tiedä moisista jutuista. Mut ihmisenä mitä koosteissa ollut, reipas mies. Ja ystävällinen kaikille. Juonittelu ei tainnut olla hänen juttunsa.

Vierailija
36951/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi Sofia nyt sitten " kostamaan"

Kun Karvan meni toisten eteen kertomaan että lähtee tänään, niin Sofia täräytti ennen kuin Karvan edes aloitti " Voi ei, kelle mä nyt annan kaksi pistettä "

Höpö höpö. Sofia ei antanut pisteitä Karvanille viime kerrallakaan. Nehän ystävystyivät hankalan alun jälkeen.

Mitä ohjelmaa olet katsonut? Sofiaa peesattiin eteenpäin estämällä Aleksin osallistuminen päällikkökilpailuun, Karvan sai parikseen Sofian, joka pilkkasi koko kisaa asullaan ja häiriköinnillään eli epäasiallisella käytöksellään. Nuorena miehenä pärjäsi kuitenkin varsin hyvin ja aloin jo pelätä, että sairaasta kiusaaja-Sofiasta päällikkö. Onneksi näin ei käynyt. Sofia häiriköi tuota kisaa katsomosta koko ajan, ällöttävällä puhetyylilläön. Karvanin tie tuolla oli kivikkoinen jo alusta, kiitos Kirsi-keissin, jonka lopulta ratkaisivat Laura ja Merve - ja äänestäjät. Onneksi kiusaaja- Kirsi kotona ja toivottavasti Sofia pian! Sofia näyttää tykkäävän vain Sofiasta, sekin ristiriitaista

Ei Sofia tehnyt sitä Karvanin takia, oli siinä kuka vaan niin olisi pitänyt samanlaista showta. Tuo on viihdeohjelma ja ei ottanut tuota kisaa kovin vakavasti ja olivat kolmanneksi viimeisiä kun tippuivat. Ottiko Karvan sen sitten veemäisenä, tiedä häntä. 

Vierailija
36952/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia oli käynyt aamulla sanomassa päiväkirjahuoneessa, että lähtee. Mutta ei sitten ollutkaan oikeastaan halunnut niin. 

Tuollaisia selitti äsken Allulle, mutta tajusi sitten ettei päiväkirjahuoneesta saa puhua. 

Vierailija
36953/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juonittelu ei oo kaikille eduksi. Silti täytyy säilyttää suht hyvä käytös.  

Vierailija
36954/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Karvan tulee studiohaastatteluun. Olisi mielenkiintoista kuulla tarkemmin mietteitään ja tuntemuksiaan. Tosin Jannin haastattelut ovat kömpelöitä ja kysymykset itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
36955/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Karvanluovutti niin syynä on varmaan likainen peli ja ainainen juoruilu. Karvan on rehellinen ja fiksu. Mä en tiennyt et luovutti. Karvan on mun voittajani. Ihminen joka ei halua puhua toisista pahaa, Rehti mies.

Vierailija
36956/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi taas kun mahdollinen nimeämispäivä kävi aamupäivällä hyväilemässä Nabazin jalat ja kertomassa kuinka mahtava tyyppi Nabaz on ja mielisteli... NYT vuorossa Sofia ja tunnin karkkiensyöntu ja kuin pikkulapsi taas ja hyväilee Sofian jalkoja ja yrittää olla niin ystävää. Sofia spekuloi, että Aleksi yleisön suosikki.

Harvinaisen imelä tyyppi Aleksi

Vierailija
36957/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia oli käynyt aamulla sanomassa päiväkirjahuoneessa, että lähtee. Mutta ei sitten ollutkaan oikeastaan halunnut niin. 

Tuollaisia selitti äsken Allulle, mutta tajusi sitten ettei päiväkirjahuoneesta saa puhua. 

Olisi lähtenyt!!!! Millaisen rangaistuksen Sofia sai sääntörikkomuksesta, jos puhunut päiväkirja-asioista? Kuvottava tuo Sofia.

Vierailija
36958/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri pettymys .et luovutti.Mutta ei sopinut kunnon kansalaisena juonittelijoiden joukkoon. Olen ylpeä Karvanista. Ei lähtenyt pelaamaan. Huomasin kyllä ettei hän ole mukavuusalueellaan kunnon kansalaisena.Toivotaan et hän kuitenkin tulee kertomaan ajatuksistaan koosteeseen.

Vierailija
36959/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ja Sofia puhuvat nyt ulkona. Sofia ihmettelee että miehet laittavat hälle alastonkuvan netissä ja hän niille ja sitten lähtevät. Niksi ihmettelee että haluavat vaan hänestä kuvan ja runksaavat, noin Sofia sanoi. Eikö Sofia tajua että hänen videoitaan, sex netissä paljon ja siksi tietyt haluavat hältä kuvan. Onhan hän sextyöläinen

Vierailija
36960/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanin lihakset ois surkastuneet liikaa kun ensin karanteeniaika ja sitten aina häädössä, Nabazin keljuilut. Karvan ei ois kuitenkaan voittanut. Karvan oli liian kiltti tuohon juonittelujoukkoon. Karvan olet hyvä ihminen

Ketju on lukittu.