Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat juonijat nyt on Laura , Merve ja Aleksi. Mitä nuo naiset näkee tuossa kundissa ? Tytöille kolahtaa vielä pahasti omaan nilkkaan tuo juonittelu. Ensi viikolla pitäisi olla ei saa juonitella. Sekä tv ruudulle mitä porukka puhuu toisistaan.
Eikös noille näytetty, että torstaina tulossa yllätys, vai näytettiinkö se vain meille. Veikkaan julkisia nimeämisiä.
Toivon, että nimeämiset näytettäisiin asukkaille. Tai sitten valenimeämiset ja kaikki häätöön.
Jerry on kyllä niin mahtava. Ilo silmälle. Ai että.
Onko koskaan ollut niin, että melkein jokainen asukas on ärsyttävä. Mulla taitaa Reeo olla kohta ainoa, joka ei ärsytä, mutta ei sekään ole mikään hyvä tyyppi, jolle soisi voiton. Ihan uskomaton floppi kausi asukasvalintojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta nuo oikein laittavat leivän päälle tuosta kulhosta? Näyttää joltain taikinalta.
hummus
Okei eli uudet pimut äänestää siis Reeon ohjeiden mukaan. Eli Aleksille satelee ääniä. Toivottavasti voittaa kisan. Mahtaako Reeolle riittää ääniä, jos Millu ei ikinä äänestä Reeoo. Eikä Miikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvanilla meni tunteisiin ku ei saa suklaata palkinnoksi olemassaolostaan. Nyt uhriudutaan sitten kunnolla ja haetaan sääliä. Pelle mikä pelle.
Napaska puhu suklaatista ja sitä tulee, perussuklaata ja redpulliakin tulee, ikinä maistanut mitään energia juomia. hui.
karvan vinku myös että "pitäisi saada jotain palkintoa, suklaa on hyvä kuten nabas ehdotti".
Mitä ihmeen palkintoa nämä karvaperseet ansaitsee muka.
. Meni selvästi tunteisiin kun ei luvattu suklaata eikä kuunbeltu hänen vaatimuksiaan palkinnosta.
Typerä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jestas tuo Milena jaksaa jauhaa siitä viestistä! Ei se minusta edes ollut niin paha? Ihan asiasta siinä hänelle sanottiin.
Miks pitää noin ilkeesti sanoo? Aika säälittävää että ei voi suoraan puhua asioista.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuo Jerry on niin kuumempi ku joku Aleksi.
Molemmat epämiellyttäviä.
silloin on hyvä asukasvalinta kun saa tunteita aikaan
Itse en ymmärrä kuka voi pitää Reeosta. Makunsa kullakin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pojat juonittelee Miikku ja Reeo
Näissä kahdessa on kuitenkin hyvin suuri ero mm. Lauran läyhääjäporukkaan. Miikka ja Reeo tuovat niin paljon kontenttia ja viihdettä taloon ja ennen kaikkea huumoripläjäyksiä. Tuntuu, että Lauran porukka tosikkoja täynnä ja he ovat muutenkin todella tylsiä. Ilman Reeoa ja Miikkaa talossa olisi todella laimea meno.
En ole kyllä kertaakaan nähnyt reeolta tai miikalta huumoria tai viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Okei eli uudet pimut äänestää siis Reeon ohjeiden mukaan. Eli Aleksille satelee ääniä. Toivottavasti voittaa kisan. Mahtaako Reeolle riittää ääniä, jos Millu ei ikinä äänestä Reeoo. Eikä Miikkaa.
Joo ei. Aleksi himaan. Ainoa mitä odotan.
Aina toivon, että nää suuret pläänit menee kiville. Ja altavastaajat voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas tuo Milena jaksaa jauhaa siitä viestistä! Ei se minusta edes ollut niin paha? Ihan asiasta siinä hänelle sanottiin.
Miks pitää noin ilkeesti sanoo? Aika säälittävää että ei voi suoraan puhua asioista.
Ei Milenalle voi kun hän vetää heti herneen nenään ja pahasti. Hän ei kestä pienintäkään kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina toivon, että nää suuret pläänit menee kiville. Ja altavastaajat voittaa.
Heidi voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Milena puhui päiväkirjahuoneessa, että kaikki haluavat tietää kuka sen viestin kirjoitti. Milena, sinä olet ainoa, joka siitä viestistä vielä jauhaa. Ei muita kiinnosta pätkääkään.
Milenalla meni selvästikin tunteisiin. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa....
Vierailija kirjoitti:
Ja se onkin hauskaa. Mulla ei oikein kukaan tuttu katso BB:tä , paitsi siskoni onneksi. Ja meillä on niin päinvastoin, että mun suosikki on siskoni inhokki ja mun inhokkini taas siskoni suosikki.
ja onkin hauska kuulla erilaisia näkökulmia asiaan.
Ilman Aleksia ja/tai Millua talo tylsä!