Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.No ei siitä voi Petraa syyttää.
Ei tietenkään. Tiesihön Petra jo mennessään mikä kusipää ja feikki nabbe on. Ilmeistä näki huvituksen, kun nabbe hänelle satuili ja kehui itseään ja esitti vaatimatonta ujoa ihmistä tai mitä lie teatteria taas veti.
Petra myös sanoi karvanille illalla että "huhhuh, on täällä erikoista sakkia". Eikä se ollut kehu.
Se saatto olla myös esim Heidi ketä tarkoitti
Tarkotti noita kaikkia friikkejä, ja eniten äänessä olevia.
Heidissä ei ole mitään friikkiä, eikä käyttäydy kuin pelle.
Nabbe käyttäytyy, sofia käyttäytyy, moni käyttäytyy, Heidi on terve nuori, nuo muut on kuin pöpilästä karanneita.
Sinä se olet kaksinaamainen Sofia!
Vierailija kirjoitti:
Kun vilkaisin silloin aiemmin tuon kohutun Sofian videon, en ole enää pystynyt katsomaan yhtään kohtaa missä tämä tyyppi esiintyy. Oksettaa. Kuinka sekaisin ja vääristyneitä arvoja täynnä voi ihminen ja nykymeno olla.
Seksi on luonnollista. Paitsi ehkä sinulle.
Hei Nabazkin puhui ihan asiaa nyt!
Milena ulos! Ihme kitisijä, katsois peiliin.
Sofia on sokea omalle käytökselleen. Pilkkasi Sallaa matkimalla tätä, mutta suuttui Ruzun ja Karvanin kommenteista.
Aleksi on kyllä kova valehtelemaan. Parissa päivässä on valehdellut monille.
Miikka. Ihan pois tolaltaan päällikköäänestyksen jälkeen. Räyhäsi ulkona hulluna. Pisteet laskee jakso toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.No sähän sen tiiät. Petralla on sellane perusilme aina.
Kai mä nyt ilmeistä osaan ihmistä lukea. Ei todellakaan pitänyt nabbesta.
Eikä se äsjenkään sanonut, että olisi siitä tykännyt, selitti jotain muuta siitä. Reeosta kuulemma piti, ja se oli tolle kankaanpään pinkkistrutsille liikaa.Osaatko todella?
Kyllä.
Osaan lukea ihmisiä FBI:n testin mukaan paremmin kuin keskivertoihminen, minulla on myös harvinaisen hyvä naamamuisti, tunnistan ihmisen vuosikymmenien tauon ja töydellisen muuntautumisen jälkeenkin.Samaa ei voi sanoa tyypillisestä bb:n katsojasta, eli sinusta.
Hauska vitsi
Miikka kävi kuumana. Laura voitti kisan ja sai eniten ääniä.
Milena pahin takana puhuja ihan hiilenä taas. Viime yönä kunnolla tajusin mikä tyyppi on, kun jäi Heidin ja Reeon kanssa juttelemaan. Heidi lähti nukkumaan ja jäi vaan Reeolle selittämään paljon myös asioita mitä oli luottamuksellisesti puhunut muiden kanssa. Reeo oli lähinnä vaan, että joo joo, mut sitä ei tuntunut huomaavan ollenkaan. Eikä kyllä kuulunut sitä Milenan "mä aina kysyn, että saanko tulla, kun menen toisten juttuihin mukaan" kun keskeytti Heidin ja Reeon. Heidi sen viestin kirjoitti, ja ihan aiheesta. Ilmeistä näki eilen.
Mä en ymmärrä edelleenkään puoliakaan siitä mitä Nabaz sönköttää. Sama kuin puhuisi siansaksaa.
Milena saa mun puolesta jäädä. On yksi värikkäimmistä asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.No ei siitä voi Petraa syyttää.
Ei tietenkään. Tiesihön Petra jo mennessään mikä kusipää ja feikki nabbe on. Ilmeistä näki huvituksen, kun nabbe hänelle satuili ja kehui itseään ja esitti vaatimatonta ujoa ihmistä tai mitä lie teatteria taas veti.
Petra myös sanoi karvanille illalla että "huhhuh, on täällä erikoista sakkia". Eikä se ollut kehu.
Se saatto olla myös esim Heidi ketä tarkoitti
Tarkotti noita kaikkia friikkejä, ja eniten äänessä olevia.
Heidissä ei ole mitään friikkiä, eikä käyttäydy kuin pelle.
Nabbe käyttäytyy, sofia käyttäytyy, moni käyttäytyy, Heidi on terve nuori, nuo muut on kuin pöpilästä karanneita.
Heidi on täys 🤡
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä edelleenkään puoliakaan siitä mitä Nabaz sönköttää. Sama kuin puhuisi siansaksaa.
Niinku mitä se tarkotti puhuessaan Laurasta, Karvanista ja Heidistä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Hanki korvat
Mä olen alkanu tykkäämään Milenasta ja Millasta on tullut ykkösinhokkini, en kestä sitä kumaraa hiirulaista, esittää niin empaattista ja hyvää ihmistä surunaamoineen, ällö.
Tuoakkakopissa hiiri vetää kassienaaman posket lommolla jotai sähkötupakkaa vai mikä astmapiippu onkin.
Että voi olla ÄRSYTTÄVÄ NAAMA JA ÄÄNI JA KOKO HISSUKKAMAINEN KYYRY OLEMUS.. Muhun ei enää uppoa tämän ah niin hyviksen empatiavinkunat. Piippiippiip, yekis mieli liiskata lattiaan. 🤬
Onks teillä uutta tai vanhaa inhokkia?
Milla, miksi!?😭