Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Santeri syö jatkuvasti.
Onkohan läpipaska kun laiha mato.
Karmea äijä.
Ulos vaan ja myymään itseään miehille.
Isä ja äiti ovat varmasti tyytyväisiä työstään.
Kauhea viesti. Mikä saa kirjoittamaan tällaista toisesta ihmisestä?
Toivottavasti tuleva päällikkö joutuu oikeasti komentamaan noita asukkaita ikäviin ja inhottaviin hommiin. Löysäily pois ja kunnon peli alkakoon, jotta loppuu se vaatteilla keekoilu ja pelleily. Miehille korkokengät jalkaan ja naisille pallo jalkaan ja ne muihin kategorioihin kuuluvat asukkaat saisi kävellä avojaloin sepelin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Milena on raskas. Ihan turhanpäiväinen asukas.
Hakenut aivan väärään formaattiin. Keksikää itse sopiva hänelle.
Milena sopisi suurin pudottaja ohjelmaan. Noin valtavan lihava ja kunto-ohjaaja, Huhu huh. Ja hah ah haa ha.
Olis ollut ihan järkevää vaihtaa päällikkö joka tapauksessa.
Happamia pihlajanmarjoja Reeo & Miikka & kumppaneille :D
Voisko noi Ted Bundy fanit sun muut jankkaajat mennä johonkin serial killer fan foorumeille täältä spämmäämästä sairaita juttujaan?
Vierailija kirjoitti:
aleksi666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.
Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.
Aleksi on kuin Michael Penttilä. Tajutkaa jo !!
Pakko sanoa, että mua alkaa kyllästyttämään nämä tälläiset viestit täällä jo. Tottakai täällä saa arvostella asukkaita, mutta tälläiset ihme murhaajaksi haukkumiset on jo ehkä hieman överiä. Onhan se melko persoonallinen (outo) ja hänellähän ei selvästi ole mitään filtteriä elikkä eihän hän oikein ole perillä siitä mitä ehkä kannattaa jättää sanomatta ja mitä ei. Mutta ei tämä kenestäkään murhaajaa tee.
Reeo on hieman turpea, niin häntä on haukuttu juopoksi. Aleksi on paljon psyko, niin häntä on haukuttu sarjamurhaajaksi.
Onko tuossa nyt suurtakaan eroa? Ja jos on niin Reeon eduksi menee.
Lierot äänesti Milenaa eli Reeo, Miikka, Nabaz ja Tuula samassa liitossa. miikka ja Reeo sanoi että Laura vapaamatkustaja ja ei saisi olla Koko ajan pinssi rinnassa.
Siis ei kai siitä läppämächiinistä taas tullu päällikköä? (Mulla ei oo 24/7)
Nyt saattaa Milena siirtyä Reeon, Miikkan, Nabazin ja Tuulan remmiin. Mutta Laura on luotettavampi kuitenkin.
Läski.Kunto-ohjaaja.M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Milena on raskas. Ihan turhanpäiväinen asukas.
Hakenut aivan väärään formaattiin. Keksikää itse sopiva hänelle.
Milena sopisi suurin pudottaja ohjelmaan. Noin valtavan lihava ja kunto-ohjaaja, Huhu huh. Ja hah ah haa ha.
Olet kyllä ilkeä ihminen. On varmaan kiva katsoa hirviötä peilistä.
Milena ei ollenkaan pahasti ottanut aiempaa viestiä, juu ei. Olihan se ilkeä, mutta ei hänen suosiotaan lisää asiasta jatkuva jankkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
sinisetNahkahanskat kirjoitti:
Aleksi on tuleva Serial Killer. . .
Täysin asiaton viesti. Tällaiset pitäisi saada pois ketjusta.
Aleksi on. Mitäs sitten sanot.. ?
Kuinka toi Heidi on epäkunnioittava! Syö tuolla olohuoneessa, kun on äänestys. Kiva kuunnella kuulokkeilla tuota maiskutusta ja kilinää. Menee kaiken muun äänen päälle. Eikö voitaisiin kieltää syöminen muualla kuin keittiössä.
Jippii, päällikön bestis Merve saa kohta splääshinsä takaisin ja pääsee päällikkömakkariin mussuttaan niitä. :)
pikku miikka raivoo, hulluhan toi on
Ihan aiheellista läyhäämistä pihalla.
napasko muka ei ole kaksnaamainen
Mut itse joutuu läyhämään seljän takana muista pashaa, see vasta rankkaa on.