Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeon ja miikan juonittelu: ens viikolla pullukka/tiktokkaajat/vapaamatkustajat/makoilijat sohvalle/luiskaan
Millu/aleksi/merve/laura juonittelu: siis se on pakko saada ulos täältä, se ei voi voittaa, mä häviin tahallaan jos oon sen pari, kauhee psykopaatti katsoo kauheesti, kato miten se on opettanu ton katseen, kauhee tunnelma talossa ku se on täällä, mä en halua edes olla samassa tilassa, se on pakko lähtä täältä, tekis mieli potkasta sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yrittää kokoajan hämmentää. Tarkoituksellisesti ihan puhuu paskaa sikin sokin.
Milenasta on tulossa mun suosikki. Ihan oikein että hämmentää pakkaa. Ei oo ainakaan tylsä. Saakin sekoittaa pakkaa ihan huolella ettei nuo vakijuonijat Reeo ja Miikka pääse liian helpolla. Mitä enemmän Milena hämmentää sen parempi.
Eiköhän Laura, Merve, Milla ja Salla ole ne vakijuonijat. Saattavat oikeasti juonia tuntitolkulla putkeen :D Miikka ja Reeo käyttävät siihen ehkä pari minuuttia, elävät kuitenkin sitä normaalia arkea tuolla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka heilui ja huusi katsomossa kisan aikana ?
Sofia ja Nabbe ainakin koviten.
Koska nää kiljukaulahomot oikein potkitaan pellolle.
Laurakin on vastenmielinen nykyään. Kivikasvo, huumorintajuton ja on alkanut läyhäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä jo sitten haukutaan hävinneetkin. Kyllä tuo Milena on niiiin riidankylväjä. Ja muut lähtee mieluusti leikkiin mukaan.
Se on kyllä ilmiselvää: juonittelu tuo esiin jokaisesta sen inhottavimman puolen.
Onkohan tuotanto ottanut huomioon sen, että asukkaat ovat niin epäsympaattisia, että katsojat kaikkoavat`? Onko joku nähnyt tämän kauden katsojalukuja viime vuoteen verrattuna?
Kyllä, olisi tärkeää , että katsoja saisi välillä huokaista ja katsoa muuta kuin juonittelua. Selviytyjiäkään ei jaksa saman asian vuoksi.
Selviytyjätkin on alkanut tuntua inhimilliseltä ja jopa siedettävältä tähän BB kauteen verrattuna.
Voi Nabbea. Kuinka usein sille tulee pää kipeäksi. Sillä aika erikoinen migreeni. Tietää tuo edes mikä sen laukaisee :)))
Vierailija kirjoitti:
Miikka meni Lauran ja Merven kanssa puhuun ni Milena lähti samantien perään.
Eikä kysynyt lupaa, omien sanojensa mukaan pyytää AINA luvan!!!
Mikä Petran tehtävä on talossa? Aika vähäiseksi on jäänyt koutsaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikka ja Reeo taas juonittelee. 1 stream klo 17.04 jne.
Pari min vs. esim merve ja laura puolituntia :D
Hah, joo Reeo ja Miikka juonittelee aina muutaman minuutin, mutta entäs nää muijat, viime viikollakin kun katsoin paljon 247, niin aina oli päällikön huoneessa Merve läskit levällään sängyllä ja Laura ja tää ällö Aleksi hiplailemassa ja suunniteltiin, et miten saavat Reeon häätöön ja kun vaihtoi kameraa niin eikös nää Salla-Milla ollut kylppärissä jauhamassa paskaa ja sitä kesti tunteja.
Samaa mieltä siitä että tiktok twinssit sohvalle. Ei tota ala-astemenoa jaksa kukaan kattoa.
Ja Aleksi on karmiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yrittää kokoajan hämmentää. Tarkoituksellisesti ihan puhuu paskaa sikin sokin.
Milenasta on tulossa mun suosikki. Ihan oikein että hämmentää pakkaa. Ei oo ainakaan tylsä. Saakin sekoittaa pakkaa ihan huolella ettei nuo vakijuonijat Reeo ja Miikka pääse liian helpolla. Mitä enemmän Milena hämmentää sen parempi.
Eiköhän Laura, Merve, Milla ja Salla ole ne vakijuonijat. Saattavat oikeasti juonia tuntitolkulla putkeen :D Miikka ja Reeo käyttävät siihen ehkä pari minuuttia, elävät kuitenkin sitä normaalia arkea tuolla myös.
Reeo ja Miikka on juonimassa aina kun avaan 24/7:n ja heidän junimisensa kuulostaa ilkeämmältä kuin muiden. Heidän tapansa puhua toisista on inhoittavan kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Laurakin on vastenmielinen nykyään. Kivikasvo, huumorintajuton ja on alkanut läyhäämään.
On mun inhokki nro 1 ollut jo jonkin aikaa, seuraavana jep-Aleksi ja Merve.
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja miikan juonittelu: ens viikolla pullukka/tiktokkaajat/vapaamatkustajat/makoilijat sohvalle/luiskaan
Millu/aleksi/merve/laura juonittelu: siis se on pakko saada ulos täältä, se ei voi voittaa, mä häviin tahallaan jos oon sen pari, kauhee psykopaatti katsoo kauheesti, kato miten se on opettanu ton katseen, kauhee tunnelma talossa ku se on täällä, mä en halua edes olla samassa tilassa, se on pakko lähtä täältä, tekis mieli potkasta sitä
Tismalleen näin. Ja ajallisesti Reeo ja Miikka ehkä pari tuntia. Tylsyyden Akseli koko päivän.
Reeo ja Miikka juonittelee/pelailee. Tylsyyden Akseli läyhää, menee henkilökohtaisuuksiin.
Joko Merve on saanut splääshinsä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka on juonimassa aina kun avaan 24/7:n ja heidän junimisensa kuulostaa ilkeämmältä kuin muiden. Heidän tapansa puhua toisista on inhoittavan kuuloista.
Mä taas on saanut aivan päinvastaisen kuvan. Ne vaihtaa yleensä pari sanaa ja peliin liittyen miettivät että kuka seuraavaksi.
Kun taas Laura ja Merve menevät pahasti henkilökohtaisuuksiin. Laura varsinkin puhuu tosi ilkeästi Reeosta, välillä puolpäivää putkeen. Millakin haukkuu vähän kaikkia mitä ihmeellisimmistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Nabbea. Kuinka usein sille tulee pää kipeäksi. Sillä aika erikoinen migreeni. Tietää tuo edes mikä sen laukaisee :)))
Nabbe on hupaisa. Eilinen menestys kihahti taas hattuun ja Nabbis kokeilee wanhaa hyvää kikkaa - ma saada migren tuosta Karvanista. Ma ei tykka. Vihjettä sinne faneille katsomoon, että Nabbe haluaa -aaa tuon pois täältä.
Nabbe hallu olla the only kurd in the town.
Miksi jollakulla olisi lähtökohtaisesti isompi oikeus olla tuolla kuin jollakin toisella? Miksi kenenkään pitäisi kertoa, ketä on äänestänyt häätöön? Miksi tämä ohjelma menee kommentoijilla niin ihon alle, että pitää täällä kirjoittaa kilpailijoiden ulkonäöstä syynä inhoamiselle? Onko tämä palsta keino purkaa omaa pahaa oloa? Kuinka moni teistä puhuu ihmisille kasvokkain samalla tyylillä?
Petra nukkui katsomossa kisan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas on saanut aivan päinvastaisen kuvan. Ne vaihtaa yleensä pari sanaa ja peliin liittyen miettivät että kuka seuraavaksi.
Kun taas Laura ja Merve menevät pahasti henkilökohtaisuuksiin. Laura varsinkin puhuu tosi ilkeästi Reeosta, välillä puolpäivää putkeen. Millakin haukkuu vähän kaikkia mitä ihmeellisimmistä syistä.
Samaa mieltä. Ja Aleksi yksi pahimmista kun itkupotku raivareissaan uhkailee jopa väkivallalla.
Hyvä taktiikka.
Skorpioni rules!