Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onpa hienohelmamiehellä "hieman" pakkelia naamassa!
Ei se Nabaz lähde. Milla lähtee😭
Siis mikä tää lätty juttu on!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajalla jäänyt aamutakki päälle.
Riittää, kun kerran kirjoitat.
Janni on paljon parempi juontaja, kuin Anni.
Kerranhan mä vain kirjoitinkin, mikä määräilijä luulet oikein olevasi.
Ihan sinun kiusallasi (ja siksi kun veetuilit) kirjoitan sen tähän toiseenkin kertaan: JUONTAJALLA JÄÄNYT AAMUTAKKI PÄÄLLE. Toivottavasti riitti.
Enhän sinua määräillyt, relax!
Hyvä, että kirjoitit toisenkin kerran. Itse kirjoitin kymmenen kertaa, jotta täällä näyttäisi olevan paljon muitakin bb:n katsojia paikalla ja kaikki muka ihmettelisivät samaa asiaa. :D
Näin nimeämispisteet jakautuivat:..kyllä kansa tietää, vai tietääkö?
Salla 10
Reeo 8..turvassa
Mathias 6
Milla 6
Nabaz 6
Milena 5
Karvan 4
Heidi 2
Aleksi 1
Saako äänestää asukkaita takaisin? Voisin laittaa kaikki rahani Daiyanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsea tuo Annin aamutakki. 😃
Ehkä karsee, mutta se on muotimaailmassa kuuminta hottia 🔥
No niin on. Arttu oli niin hottis aina amutakissaan ja samaten Lasse. Huhhuh.
Miksi Vesa Silver päästetään joka ohjelmaan stailaamaan ihmiset ihan järkyttävän näköisiksi?
Miksi nämä hirveät asut on aina naisjuontajilla, mutta Kuronen saa pukeutua normaaleihin vaatteisiin?
Nabaz turvaan ja Lettumatti pois
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miten Miikka itsekkäästi vastusti Karvanin ehdotusta kauppatehtävässä ja haali itselleen energiajuomat.
Haali myös puolet tölkeistä ennenkuin Karvan taloon ja mustamaalasi Aleksia ahneeksi muille.
Eikö tuosta yli-ikäisestä pissiksestä Nabazista päästä vieläkään.. Nyt kun se äänestetään turvaan, niin sillä raukalla menee pissi entistä pahemmin päähän, kun kuvittelee olevansa joku katsojien suosikki... Ja miksi tuo hölmö Anni yrittää väkisin naittaa aina ketä sattuu tuolla toisilleen? Yrittää tällä kertaa Miaa ja tuota psykopaattia naittaa väkisin toisilleen. Eihän noilla mitään kummempaa näytä olevan.
Jos Milla lähtee niin itken😭
Vierailija kirjoitti:
Mä itken jos Milla lähtee😭
Ole huoleti. Kyllä Salla varmaan jatkaa sitä loputonta paskan puhumista muista asukkaista hänenkin puolestaan.
Siis hyi tota Miikkaa. Taas niin ylimielinen ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ruman takin Anni pukenut, kelle stylistille osoittaa vihaposti?
Laittakaa please vihapostia menemään. Itse en pysty, kun mulla ei ole sähköpostia eikä twitteriä.
Laittakaa myös fazerille postia, että antaisivat mervelle spläshejä palkinnoksi hyvästä mainostamisesta! En tosiaan itse pysty, muuten laittaisin.
JESJESJES! MATHIAS LÄHDÖSSÄ
Reeo tietää jo voittaneensa! Sama helppo ja varma tie finaaliin jatkukoon! Ette saa Reeoa talosta millän pois vaikka mitä tekisitte. Reeo EI joudu seuraavallakaan viikolla äänestykseen vaan hänet pelastetaan asukkaiden tai big brotherin toimesta jokaisella viikolla.