Keski-ikäinen täti alkaa tekemään videota
Täti alkaa väsäämään videota paskalla kameralla kotiin kyhätyssä teatterissa, että saisi jotain töitä. Nuoret rekrytoijat, minä olin töissä silloin kun te olitte koulussa ja äitinne helmoissa. Täti irtisanottiin ja nyt joutuu väsäämään pellevideoita teidän iloksenne. Kukkamekko päälle ja meikit naamaan. Kaivakaa popcorninne esiin ja hyvä istuma-asento. :)
Kommentit (34)
Muista vilauttaa muhkuraisia pakaroita!
Itse ajattelin tehdä työnhakuvideot samalla tyylillä, kukkamekko päälle ja meikit naamaan. Ei aina tarvi olla niin totinen.
M54
Hyvä, että tädillä on jotain hommia,a
Voikohan Youtube-kanavan pitämisellä tienata? Oon itsekin miettinyt samaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit AP linkata sen videon.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3cddecfa-9f66-47dc-944f-f62882…
Mitä sä olet ajatellut niillä videilla tehdä? Esitteletkö riipparintoja ja mahamakkaroita vai pidätkä leipomishetkiä ja muuta ruuanlaittoa a la Meghan Markle?
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansiin?
Joo, ison mustan dildon kanssa esiinnyn.
Ap
Ihme ettei Ap:tä haukuttu jo maan rakoon täällä trollimiesten taholta?
Ilmeisesti syynä on se, että hän oma-aloitteisesti jo alensi itseään huumorin kautta "keski-ikäiseksi tädiksi" ja siihen, että tilanne on tällainen potkujen jälkeen. Niin silloin häntä ei lähdetä alentamaan.
Sen sijaan jos hän olisi aloittanut ketjun niin, että hänestä olisi kivaa tehdä Youtube-videoita jne..., olisi jo tullut heittoja että "kuinka ruma olet, tullaan haukkumaan sinne", "luuletko saavasi suosiota, ei kukaan ikälopuista piittaa", "nauretaan sulle läski akka."
Oon itse mummo ja mietin Youtubettamista. Hyvä että tulee muitakin kuin nuoria Tubettajia skeneen. Ulkomailla näitä on enemmän ja osalla heistä on tosi hyvät jutut ja kanavat.
Vierailija kirjoitti:
Muista vilauttaa muhkuraisia pakaroita!
Tissivako esiin
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansiin?
Ihan kuule pari-kolmekymppisiä rekrytoijia varten. Videoiden tekemiseen menee paljon aikaa, kun laittaa vaatteet, hiukset ja meikit kuntoon ja nauhoittaa repliikkejä. Kaikki kunnia onlyfans-tekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tädillä on jotain hommia,a
Kelan ja säästörahoilla. Olisitte pitäneet töissä, prkl
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin tehdä työnhakuvideot samalla tyylillä, kukkamekko päälle ja meikit naamaan. Ei aina tarvi olla niin totinen.
M54
Uskon Arto että tulet valituksi Kelan pääjohtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet ajatellut niillä videilla tehdä? Esitteletkö riipparintoja ja mahamakkaroita vai pidätkä leipomishetkiä ja muuta ruuanlaittoa a la Meghan Markle?
Nykyään pitää lähettää video, jotta pääsee töihin vai millä rautakaudella elät?
En tajua aloitusta. Millä alalla olet työskennellyt? Seuraan tubessa kristillisyyteen ja kristilliseen mystiikkaan liittyviä kanavia ympäri maailmaa. Niitä on paljon, ja vain muutamia nuorempien pitämiä. Näitä pitää myös luostareista munkit/nunnat. Outo, ilmeisesti trollausmielessä tehty aloitus, joka ei nyt vaan toimi.
Näyttää niilläkin olevan katsojia, kuten se yksi mukava nainen, en viitsi kanavaa mainita. Tekee sellaisia my day tyyppisiä videoita.
Ala tekemään Hilarius Hiiri fan fiction videoita.
Tiedän muutaman amerikkalaisen keski-ikäisen naisen jotka tubettajat ja ovat tosi inspiroivia. Heitä on kiva ja piristävää katsoa, että noinkin voi olla ja heillä on energiaa, viisautta jakaa, tsemppaavat tietyissä aiheissa.
Nettiin tarvitaan enemmän keski-ikäisiä naisia koska on niin paljon tabuja, jotka liittyy juurikin tähän saapumiserää, mm runkkaaminen, vaihdevuodet, jne.
Onlyfansiin?