Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko reeo ripittänyt jo millu allua?
tuolla voi ä
änestää ketä haluaa, myös Reeoa. Milluhan ei äänestänyt Reeoa.
Millu vain valehteli Reeolle että uudet äänestävät Reeoa. Suojeli Aleksia ja heitti samalla Sallan, Millan ja Mathiaksen bussin alle
Mathias äänesti Reeoa ja Salla ja Milla äänestivät toisin vasikka haluavat Reeon ulos. Kuka tuolta ei haluaisi sitä ulos. Alunperin piti Reeon mukaan antaa ääniä Milenalle. Reeo ei hallitse enään tuota äänestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla jostain syystä kuumentaa tunteita talossa koka hyvä, että edes jotain katottavaa. Nappe samasta syystä taloon saisi jäädä. Milla tapettia, joka kuitenkin osaa edes vähän juonia ja oikeudenmukainen.
Matias ihan ok, mutta tavattoman huono/mauton huumorintaju ja tilannetaju. Ehkä kun ikää tulee niin näissä kehittyy. Pilaa noilla itsensä nyt kokonaan. En nää muuta vaihtoehtoa kuin MATIAS ulos!
Nabaz on kuitenkin ilkeä ihminen, hänen ei pidä kuitenkaan voittaa bb vaikka kuinka tuo sisältöä.
Näin juuri. Nabbe kannattaa pitää draamaqueeneilemässä tuolla ja tiputtaa sitten sopivassa kohdin ennen finaalia pois. Sama on Tuulan kanssa. Heidän vauhtoamisessa ja menestyksessä leijumisessa on omat hupinsa.
Nabbazilla sama tyyli, raamaa, tekoitkua ja lopuksi anteeksi pyyntö, ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolla voi ä
Millu vain valehteli Reeolle että uudet äänestävät Reeoa. Suojeli Aleksia ja heitti samalla Sallan, Millan ja Mathiaksen bussin alle
Ketkä sitä reeoa sitten äänesti?
Lauran sisko pilasi Lauran pelit sanomalla et Miikka messiin, ja nyt Laura sokeasti luottaa Miikkaan :D
Miten Reeo pääsi pois häädöstä?
Haluan nähdä Nabben ilmeen jos hän ei pääse ekana turvaan. Se vois olla viihdyttävää.
Kaksi älykköä keskustelee sohvalla syvällisiä, menkää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi älykköä keskustelee sohvalla syvällisiä, menkää katsomaan.
että toi aleksi on tyhmä! selittää santerille naisten rasvaprosenteista luullen että santeri on oikeasti nainen!
Nabaz kiertää kehää kuin ahdistunut karhu käkissään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Nabben ilmeen jos hän ei pääse ekana turvaan. Se vois olla viihdyttävää.
Todellakin olisi viihdyttävää kun ensin pääsee turvaan joku nabazin halveksima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolla voi ä
Näkee bb sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salakapakkatehtävä oli kyllä ihan parasta. Mä näin siitä untakin viime yönä.
Okei... kerro toki mitä Laura ja Merve teki kun se oli mielestäsi parasta.
Ei Laura ja Merve ollu salakapakassa vaan Mia ja Tuula. Mun mielestä oli hauskaa kun ne meni vaatekaapin salaovesta salakapakkaan ja kikatti kuollakseen. No on hauskaa kun vaatekaapista pääsee salakapakkaan. Tykkäsin siitä.
Reiska antoi pistteet Milla 2 Mathias 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Laura ja Merve ollu salakapakassa vaan Mia ja Tuula. Mun mielestä oli hauskaa kun ne meni vaatekaapin salaovesta salakapakkaan ja kikatti kuollakseen. No on hauskaa kun vaatekaapista pääsee salakapakkaan. Tykkäsin siitä.
samaten minä tykkäsin,
Vierailija kirjoitti:
Eka hehkutetaan että taloon astuu sisään julkkis ja kukahan se oikein on.. ? No petra olli menee vetää sinne treenejä kahdeksi päiväksi ja sit tiistaina ulos...pelin kannalta ei siis yhtään mitään merkitystä.
Minä jo pelkäsin, että se ei vaan olisi Niko Saarinen, kun julkkis tyrkky on joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolla voi ä
Näkee bb sivuilta.
Sä et ymmärtänyt kysymyksen tarkoitusta.
Missä ohjelmassa Tuula luulee olevansa? Nabbe vois voittaa uuden sohvan ja Reeo uuden keittiön kotiinsa ja Tuulalle sitten huulipunapaketti. "Miks mä en koskaan saa mitään?" Käytös on sellaista, että iästä voisi ottaa kokonaan toisen numeron pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narnia-meininkiä.