Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo laskettelee BB voittajaksi helposti. Kukaan ei uskalla vastustaa sitä ja muut asukkaat jopa pelastavat sen aina häädöstä jos se joutuu äänestykseen. Katsojat sitten antaa finaalissa hänelle äänivyöryn.
Todella "mielenkiintoinen" kausi jossa voittaja selvisi jo alkumetreillä eikä ollenkaan siksi että olisi viihdyttävä vaan siksi että pelottelutaktiikalla runnoo itsensä voittajaksi ja Suomalaiset rakastavat hänenlaisiaan tyyppejä.
Hyvin osaa manipuloida koska täälläkin riittää selittelijöitä ja puolustajia vaikka tekisi mitä.
Voisiko joku kertoa mitä pahaa Reeo on tehnyt? Pelaa, suunnittelee seuraavia häätöön joutuvia, miettii kuka on antanut pisteitä. Tuota tekee suurin osa asukkaista, ja vielä kovemmin. Onko jotain mikä minulta on jäänyt näkemättä?
Se että Reeon tekemänä se on sallittua, kun muut tekevät samaa, he ovat kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua: iäkkäät, suorastaan vanhat ihmiset Tuula ja Nabaz! Toivottavasti tippuvat piakkoin.
Ja tuo heidän uusien asukkaiden inho täyttää kyllä kaikki kiusaamisen merkit.
Kumpikin on kärttyisiä sen takia, kun eivät ole saaneet tarpeeksi munaa.
Merve vanha lunttaaja. Kyselee koko ajan mitä kirjoittais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi Reeo kiero. Puhuu Nabbelle etä Milena on antanut Nabbelle pisteitä (vaikka ei ole). Vaikka Reeo on mukava niin on kyllä myös super kiero.
Noin sitä peliä pitääkin pelata. Hämmentää pakkaa ja hajottaa liittoumia
Ja kun muut kuin Reeo tekee samoin, se on kiusaamista.
Ei ole. Kiusaamista on niiden jatkuva länkytys muista ja pilkkaaminen. Esim Mia ja Aleksi teki yksi päivä yökkimisliikkeitä Matiaksen selän takana pilkaten häntä. Tosi aikuismaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaaliin Miikka Reeo muista osaa sanoa
Miikka ainakin. Reeon tie voi olla kivisempi.
Täytyy muistaa että Miikka on venäläinen. Millaisen kuvan se antaisi Suomesta, jos wyssä voittaisi?
Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään. Tunnen niin monta venäläistaustaista ihmistä lähipiirissäni, joilla ei ole osaa eikä arpaa Venäjän tekemisiin, koska ovat asuneet koko ikänsä Suomessa eikä se ole heidän vika, että ovat syntyneet venäläistaustaisiin perheisiin. Tuollaisiin asioihin kun ei pysty vaikuttamaan, mutta siihen voi millainen on ihmisenä, oli taustat mitä tahansa!
Joku onneton runkku veti venäjäkortin. Meillä on paljon venäläisiä jotka tekevät töitä, eivät loisi täällä vuosikymmeniä suu auki odotellen, että leipä lentää suuhun.
Ja ne venäläiset jotka on tulleet tänne aikoja sitten, nimenomaan haluavat olla länsimaalaisia, eivät asua Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeohan on kaikista karismaattisin talossa. Tulee mieleen Sean Bean ja Norman Reedus. Itse tykkään karunkomeista miehistä, joilla pilkettä silmäkulmassa. Plus Reeon ääni on ihana.
Mä myös. Reeo muistuttaa ulkonäöltään mun miestä :)
Onko miehelläsi alkoholiongelma? Reeon naama näyttää siltä, että on ryypätty ja kovasti. Kaukana karismaattisesta.
Niinpä. Toivottavasti ei hyljeksi bonuslastaan ja suosi niitä jotka on itse siittänyt.
Onko Miikka oikeasti venäläinen? Ei sillä, että se minua haittaisi. Miikka on paras!
Nabaz ei osaa kirjoittaa, vain sylkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeohan on kaikista karismaattisin talossa. Tulee mieleen Sean Bean ja Norman Reedus. Itse tykkään karunkomeista miehistä, joilla pilkettä silmäkulmassa. Plus Reeon ääni on ihana.
Mä myös. Reeo muistuttaa ulkonäöltään mun miestä :)
Onko miehelläsi alkoholiongelma? Reeon naama näyttää siltä, että on ryypätty ja kovasti. Kaukana karismaattisesta.
Niinpä. Toivottavasti ei hyljeksi bonuslastaan ja suosi niitä jotka on itse siittänyt.
Reeo puhui joskus alussa lapsistaan ja sanoi, että pitää vaimonsa lasta omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Miikkalla aina tappava katse. Toivottavasti Nabaz kysyy Milenalta äänestikö häntä ja Milena tajuaisi miten Reeo ja Miikka yrittävät mustamaalata häntä muille.
Reeolla myös murhaajan katse.
Vierailija kirjoitti:
Onko Miikka oikeasti venäläinen? Ei sillä, että se minua haittaisi. Miikka on paras!
Ei ole.
En ymmärrä mistä joku on saanut käsityksen että se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ihan pimee tyyppi.
Kun Millu pääsi ulos häkistä ja meni meikkaamaan niin sanoi että on ihanaa nyt laittaa naamaa kun oli pitkään häkissä, aiemmin ei oikein edes jaksanu meikata. Aleksi totes että miten niin muka ei voi jaksaa meikata, ei ymmärrä ollenkaan. Millu huus että vttu ei aina jaksa, ihan normaalia.Eilen Millulla meni ihan hermot kun paistoi Aleksille kananmunaa. Aleksi kokoajan töni ja läpsi. Millu silloinkin huus että vttu suhun menee hermot, just löit mun päätä tohon rautaputkeen, onko se hauskaa?
Aleksi vaan nauro että hähää, Millu on muhun ärsyyntyny ja jatko.Voisko sen äiti nyt vaan hakea ton kieroon kasvaneen pojan pois?
Olen huolissani. Minulla ei ole 24 seiskaa, joten näen vain bb-sivun videot ja koosteen tv:stä. Vaikuttaa siltä, että tämän vuoden bb:ssä Mian henkilökohtaista tila ja rajaa rikotaan jatkuvasti. Mia sanoo "ei" ja "lopeta", mutta Aleksin annetaan jatkaa. Miksi?
BB:n tehtävä on kuuluttaa joka kerta: Aleksi, Mia sanoi ei, Aleksi, Mia sanoi lopeta ja muutenkin ohjestaa Aleksia lopettamaan Mian tönimisen (Mia kaatui päiväkirjahuoneessa jne.).
Jos katsoisit 247 näkisit että Mia hakeutuu Aleksin lähelle ja lusikkaan ihan itsekin. Ihan yhtä ihastunut sekin on mutta yrittää pitää jotain kulissia yllä koska ei halua loukata ulkomaailmassa olevaa deittiään. Jos halaaminen ja hipsuttelu olisi Miasta vastenmielistä vetäytyisi pois, ei kuitenkaan näin tee.
Mia vaikuttaa apukoululaiselta. Täytyy muistaa lisäksi että wttua puheessaan viljelevä Mia on Pielavedeltä.
No itseasiassa mun mielestä Mia vaikuttaa älykkäältä.
Sofia ei kerkee puraista karkkia kun jo mättää uutta karkkia suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaaliin Miikka Reeo muista osaa sanoa
Miikka ainakin. Reeon tie voi olla kivisempi.
Täytyy muistaa että Miikka on venäläinen. Millaisen kuvan se antaisi Suomesta, jos wyssä voittaisi?
Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään. Tunnen niin monta venäläistaustaista ihmistä lähipiirissäni, joilla ei ole osaa eikä arpaa Venäjän tekemisiin, koska ovat asuneet koko ikänsä Suomessa eikä se ole heidän vika, että ovat syntyneet venäläistaustaisiin perheisiin. Tuollaisiin asioihin kun ei pysty vaikuttamaan, mutta siihen voi millainen on ihmisenä, oli taustat mitä tahansa!
Joku onneton runkku veti venäjäkortin. Meillä on paljon venäläisiä jotka tekevät töitä, eivät loisi täällä vuosikymmeniä suu auki odotellen, että leipä lentää suuhun.
Krimiltäkö kirjoitit viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi Reeo kiero. Puhuu Nabbelle etä Milena on antanut Nabbelle pisteitä (vaikka ei ole). Vaikka Reeo on mukava niin on kyllä myös super kiero.
Noin sitä peliä pitääkin pelata. Hämmentää pakkaa ja hajottaa liittoumia
Ja kun muut kuin Reeo tekee samoin, se on kiusaamista.
Ei ole. Kiusaamista on niiden jatkuva länkytys muista ja pilkkaaminen. Esim Mia ja Aleksi teki yksi päivä yökkimisliikkeitä Matiaksen selän takana pilkaten häntä. Tosi aikuismaista.
Miksi käytätten niin monta nimeä Miasta, sanokaa suoraan Pillu ja Aleksi niin tiedämme mistä puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz ei osaa kirjoittaa, vain sylkeä.
💧(((🐍
Tuula ja Nabaz yksinkertaisia. Kuvittelevat että 4:llä äänellä häätöön pääsee vaikka 48 pistettä oli jaossa.
Mistä tehtävästä puhutte? Joku kirjoitustehtävä, jota Merve tekee?
Olisi kiva, jos joku ihana 24/7-käyttäjä voisi välillä kirjoittaa tännekin mitä talossa tapahtuu. Kun tulee päivätehtäviä tai muuta käännettä.
Nimittäin tuo bb:n oma sivusto on ihan umpisurkea. Sinne tulee vaivaiset 1-2 uutista per päivä ja nekin 2-5 tunnin viiveellä. Subin aikana uutisia päivittyi jatkuvasti, paitsi yöllä taukoa. Mutta bileiltoinakin viimeisimmät uutiset tuli joskus yhden aikaan ja sitten kasilta aamuvuorolainen jatkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo laskettelee BB voittajaksi helposti. Kukaan ei uskalla vastustaa sitä ja muut asukkaat jopa pelastavat sen aina häädöstä jos se joutuu äänestykseen. Katsojat sitten antaa finaalissa hänelle äänivyöryn.
Todella "mielenkiintoinen" kausi jossa voittaja selvisi jo alkumetreillä eikä ollenkaan siksi että olisi viihdyttävä vaan siksi että pelottelutaktiikalla runnoo itsensä voittajaksi ja Suomalaiset rakastavat hänenlaisiaan tyyppejä.
Hyvin osaa manipuloida koska täälläkin riittää selittelijöitä ja puolustajia vaikka tekisi mitä.
Juuri näin. Uskomatonta, miten Vauva-palstan vähän koulutettuun maalaisväestöön uppoaa tuo Reeon känisevä tarina. Nyyhnyyh, pakko saada voittorahat kun on kaksi omaa lasta ja bonuslapsi elätettävänä.
Ei varmaan osaa käsin kirjoittaa.🤭