Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Voi apua: iäkkäät, suorastaan vanhat ihmiset Tuula ja Nabaz! Toivottavasti tippuvat piakkoin.
Ja tuo heidän uusien asukkaiden inho täyttää kyllä kaikki kiusaamisen merkit.
Sehän on Mian tekosia. Kuiski kaikille, että uudet äänestää sitä ja sitä. Jostain syystä porukka luottaa Miaan. Miten tollanen yläasteelle jämähtänyt pissaliisa muka huokuu luotettavuutta?
Nabaz ON feikki. Kun häkissä olijat pyysivät voisko tuoda häkkiin mitä haluaisivat niin heti alkoi ärsyttää. Esittää empaattista mutta ei ole. Kauhea shokki jos joku kehtaa äänestää HÄNTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ihan pimee tyyppi.
Kun Millu pääsi ulos häkistä ja meni meikkaamaan niin sanoi että on ihanaa nyt laittaa naamaa kun oli pitkään häkissä, aiemmin ei oikein edes jaksanu meikata. Aleksi totes että miten niin muka ei voi jaksaa meikata, ei ymmärrä ollenkaan. Millu huus että vttu ei aina jaksa, ihan normaalia.Eilen Millulla meni ihan hermot kun paistoi Aleksille kananmunaa. Aleksi kokoajan töni ja läpsi. Millu silloinkin huus että vttu suhun menee hermot, just löit mun päätä tohon rautaputkeen, onko se hauskaa?
Aleksi vaan nauro että hähää, Millu on muhun ärsyyntyny ja jatko.Voisko sen äiti nyt vaan hakea ton kieroon kasvaneen pojan pois?
Olen huolissani. Minulla ei ole 24 seiskaa, joten näen vain bb-sivun videot ja koosteen tv:stä. Vaikuttaa siltä, että tämän vuoden bb:ssä Mian henkilökohtaista tila ja rajaa rikotaan jatkuvasti. Mia sanoo "ei" ja "lopeta", mutta Aleksin annetaan jatkaa. Miksi?
BB:n tehtävä on kuuluttaa joka kerta: Aleksi, Mia sanoi ei, Aleksi, Mia sanoi lopeta ja muutenkin ohjestaa Aleksia lopettamaan Mian tönimisen (Mia kaatui päiväkirjahuoneessa jne.).
Miahan on 14-vuotiaan tasolla oleva piereskelijä, joka kuvittelee luovansa bb:hen jotain "tasokasta" kontenttia röyhtäilemällä ja pieremällä ja käyttää Aleksia hyväkseen tuossa kuvottavassa näytelmässään. Täytyy lisäksi muistaa, että Mia on Pielavedeltä.
Sopii täydellisesti sossutantaksi. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeohan on kaikista karismaattisin talossa. Tulee mieleen Sean Bean ja Norman Reedus. Itse tykkään karunkomeista miehistä, joilla pilkettä silmäkulmassa. Plus Reeon ääni on ihana.
Mä myös. Reeo muistuttaa ulkonäöltään mun miestä :)
Onko miehelläsi alkoholiongelma? Reeon naama näyttää siltä, että on ryypätty ja kovasti. Kaukana karismaattisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua: iäkkäät, suorastaan vanhat ihmiset Tuula ja Nabaz! Toivottavasti tippuvat piakkoin.
Ja tuo heidän uusien asukkaiden inho täyttää kyllä kaikki kiusaamisen merkit.
Siellä nyt seniorit laskevat maanisesti miksi Karvan ei ole äänestyksessä kun molemmat kuitenkin sovitusti antoivat tälle 2 pistettä kova pettymys ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nabazin koko habitus on vastenmielinen. 38v ja käsittämättömän lapsellinen ja itsekeskeinen.
Jossain Syyriassa laitetut posliinihampaat...
Vierailija kirjoitti:
Nabaz ON feikki. Kun häkissä olijat pyysivät voisko tuoda häkkiin mitä haluaisivat niin heti alkoi ärsyttää. Esittää empaattista mutta ei ole. Kauhea shokki jos joku kehtaa äänestää HÄNTÄ!
Annetaan Nabazin pysyä talossa, niin hän siirtyy pian ykkösmaalitauluksi uusien sijaan.
Tuli Eevis mieleen tuosta Sofia tyylistä syödä..ei niin paha mutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on vanha homofoobikko.
Syyläri ei sais edes Sofialta kyrrpää.
Sofia on sanonut, että hänen mielestään Reeo on talon kuumin mies.
Tykkää "daddyista" ilmeisesti muutenkin, kuin vain sokeriversioina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Millu pääsi ulos häkistä ja meni meikkaamaan niin sanoi että on ihanaa nyt laittaa naamaa kun oli pitkään häkissä, aiemmin ei oikein edes jaksanu meikata. Aleksi totes että miten niin muka ei voi jaksaa meikata, ei ymmärrä ollenkaan. Millu huus että vttu ei aina jaksa, ihan normaalia.Eilen Millulla meni ihan hermot kun paistoi Aleksille kananmunaa. Aleksi kokoajan töni ja läpsi. Millu silloinkin huus että vttu suhun menee hermot, just löit mun päätä tohon rautaputkeen, onko se hauskaa?
Aleksi vaan nauro että hähää, Millu on muhun ärsyyntyny ja jatko.Voisko sen äiti nyt vaan hakea ton kieroon kasvaneen pojan pois?
Olen huolissani. Minulla ei ole 24 seiskaa, joten näen vain bb-sivun videot ja koosteen tv:stä. Vaikuttaa siltä, että tämän vuoden bb:ssä Mian henkilökohtaista tila ja rajaa rikotaan jatkuvasti. Mia sanoo "ei" ja "lopeta", mutta Aleksin annetaan jatkaa. Miksi?
BB:n tehtävä on kuuluttaa joka kerta: Aleksi, Mia sanoi ei, Aleksi, Mia sanoi lopeta ja muutenkin ohjestaa Aleksia lopettamaan Mian tönimisen (Mia kaatui päiväkirjahuoneessa jne.).
Miahan on 14-vuotiaan tasolla oleva piereskelijä, joka kuvittelee luovansa bb:hen jotain "tasokasta" kontenttia röyhtäilemällä ja pieremällä ja käyttää Aleksia hyväkseen tuossa kuvottavassa näytelmässään. Täytyy lisäksi muistaa, että Mia on Pielavedeltä.
Onko noin paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on 5-vuotiaan tasolla, hullu nyrkkien heiluttelu yhtäkkiä ihmisen kasvojen edessä, johon Karvan reagoi laittamalla kätensä väliin. Lapsi jolla aikuisen miehen voimat on vaarallinen kombo. Eläintarhassa sopii lammaslaumaa rapsutella sieltä ja täältä, sitäkään tämä aikuislapsi ei tajua.
Reeo on vaarallinen, jotain piilevää väkivaltaisuutta sen sisällä. Lisäksi syylät ja känisevä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kamera 1:
Reeo, Miikka ja Salla juttelivat ja Salla sanoi, ettei S, M ja M äänestäneet Reeoa.
Kamera 2:
Reeo, Miikka ja Nabaz juttelivat ja R ja M sanoivat Nabakselle, että S, M ja M valehtelijoita (unohdin tosin jo, miksi sanoivat valehtelijoiksi).
Kumpi näistä kohdista oli ensin? Uskoiko Reeo Sallaa?
Miksi oli kuitenkin hyvää pataa myöhemmin Mian kanssa?
Sallalle ja Millalle ääniä!
Voi ei, Mää en kestä jos Reeo ei usko Sallaa.
Mutta helpoinhan Reeon on Miaa uskoa, ku ei reeo usko että Laura ja Merve ois hänelle antanut ääniä. Uusien äänet on paljon helpompi uskoa. Toivottavasti nimeämiset näytetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeohan on kaikista karismaattisin talossa. Tulee mieleen Sean Bean ja Norman Reedus. Itse tykkään karunkomeista miehistä, joilla pilkettä silmäkulmassa. Plus Reeon ääni on ihana.
Mä myös. Reeo muistuttaa ulkonäöltään mun miestä :)
Onko miehelläsi alkoholiongelma? Reeon naama näyttää siltä, että on ryypätty ja kovasti. Kaukana karismaattisesta.
Ei ole, mutta juo mielellään olutta välillä viikonloppuisin. Reeon silmäpussit taitavat johtua siitä, että hän nukkuu talossa todella vähän. Lähes aina viimeinen ylhäällää ja aikaisin hereillä. Hänen kannattaisi ottaa yksi päivä täysin levon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä Miikan suosiota. Vaikuttaa tuiki tavalliselta mieheltä.
Kaksoiskansalaiset hehkuttaa venäläistä Miikaa palstalla?
Ei se ole venäläinen vaan suomalainen, tyhmä.
Joko Mia on kertonut, että myöntyi ottamaan Reeon häädöstä? Petti liittonsa. Mahtaako Aleksi enää haluta leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
On toi Reeo kiero. Puhuu Nabbelle etä Milena on antanut Nabbelle pisteitä (vaikka ei ole). Vaikka Reeo on mukava niin on kyllä myös super kiero.
No ei Reeolta voi odottaa raketin keksimistä, sehän on joku kokki. Soppaa osaa hämmentää kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoisit 247 näkisit että Mia hakeutuu Aleksin lähelle ja lusikkaan ihan itsekin. Ihan yhtä ihastunut sekin on mutta yrittää pitää jotain kulissia yllä koska ei halua loukata ulkomaailmassa olevaa deittiään.
Tämä on kyllä Mialta hilpeä virhearvio, jos ajattelee nyt toimivansa Aleksin kanssa sellaisella tavalla, joka ei loukkaa ulkomaailmassa olevaa deittiä. Vaikka Aleksin kanssa kyhnäämisessä onkin sellaisia sisarellisia elementtejä, niin tuskin suurin osa ihmisistä katsoisi hyvällä, jos treffikumppani on jatkuvasti sylikkäin toisen ihmisen kanssa, silitellen ja kosketellen ja höpsötellen yhdessä kuin pariskunta konsanaan.
Tuskinpa Mialla ketään ulkomaailmassa on. Tai no jaa, ehkä joku kiroileva amisjonne suostuu jakamaan pierunsa Mian haisteltavaksi. Miakinhan on amis, ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Miikka perusteli hyvin miksi Nabazin pitää olla häädössä. Ei aina voi mennä siten että Nabaz määrää että tuon on lähdettävä koska aiheuttaa migreenin. Daiyana, Pirkka, Ruzu... Saa nyt maistaa omaa lääkettään.
Olen luullut että katsojat määräävät.
Voi voi Nabaz. Nyt taisi tulla isku. Kundi luullut koko ajan , että hän talon hyvä , hauska ihminen. Hokee päivästä toiseen mina en tahdo sinulle pahaa. Nyt vaan ulos koko heppu. Ensi viikolla Merve. Muijalla pää mennyt sekaisin Reeosta.
Never forget. Eläinrääkkääjät ja pe do fiilit ovat alhaista kastia. Sellaiseen syyllistyvät ovat mieleltään mustia. Jos puolustuskyvytöntä, heikompaa ja viatonta olentoa rääkännyt ihminen ei edes kadu tekojaan, en itse ainakaan voi antaa anteeksi. Ja Aleksista on tullut esiin muitakin erittäin creepyjä piirteitä....