Ystävä ollut Facebookissa melkein vuoden mutta ei ole pyytänyt minua kaveriksi. Loukkaannuinko turhaan?
Hyvä ystäväni asuu toisella paikkakunnalla ja tietää, että olen ollut Facebookissa jo vuosia. Eräänä päivänä tajusin, että hän on myös liittynyt Facebookkiin jo viime vuonna mutta ei ole pyytänyt minua kaveriksi siellä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Tulee tunne että en ole hänelle oikeasti mikään ystävä...
Kommentit (40)
Eikö tykännyt myöskään kesälomakuvistasi instassa, ja julkaisee vain muiden kanssa yhteisjulkaisuja tapaamisista?
Itse en fb:ssä lisäile ketään kaveriksi enää, koska en ole vuosiin siellä mitään jakanut. Lähinnä seuraan erilaisia ryhmiä.
Aktiivinen somessa olen ig:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tykännyt myöskään kesälomakuvistasi instassa, ja julkaisee vain muiden kanssa yhteisjulkaisuja tapaamisista?
En ole instassa
ap
Vierailija kirjoitti:
Hän ei selvästikään pidä sinua (enää) ystävänään
Tämä
Ja sinä et ole pyytänyt häntä kaveriksi, koska?
Jos on liittynyt vain seuratakseen jotain ryhmää/ryhmiä tai harrastuksen tiedotusta?
Siis herran vuonna 2023 facebookissa on vielä käyttäjiä, ja pyydätte tuttuja kavereiksi? Oma profiilini on hengissä, koska tarvitsen FB:tä työntekoon, mutta en ole ainakaan viiteen vuoteen tehnyt siellä mitään muuta, en tiedä kuka tutuista on siellä enkä todellakaan lisää ketään uusia :D
Hän miettii että miksi sinä et ole pyytänyt häntä kaveriksi ja tekee aiheesta aloituksen jollekin foorumille sen sijaan että pyytäisi sinut kaverikseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis herran vuonna 2023 facebookissa on vielä käyttäjiä, ja pyydätte tuttuja kavereiksi? Oma profiilini on hengissä, koska tarvitsen FB:tä työntekoon, mutta en ole ainakaan viiteen vuoteen tehnyt siellä mitään muuta, en tiedä kuka tutuista on siellä enkä todellakaan lisää ketään uusia :D
Jaa. No mun facebook-kaverit kyllä lisäilevät sinne ihan viikoittain uutta sisältöä
N 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mun facebook-kaverit kyllä lisäilevät sinne ihan viikoittain uutta sisältöä
N 38
Mä elän sitten jollain eri planeetalla, N37 (tuo ylempi)
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni se on enemmän hänen tehtävä, koska tiesi jo valmiiksi minun olevan siellä ja olisi voinut minut pyytää kaverikseen jos olisi kokenut asian tärkeäksi. Ilmeisesti ei ole kokenut koska kaveripyyntöä ei ole kuulunut. Olkaa hyvä ja kivittäkää
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 38
Mä elän sitten jollain eri planeetalla, N37 (tuo ylempi)
Ilmeisesti liikumme erilaisissa piireissä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielestäni se on enemmän hänen tehtävä, koska tiesi jo valmiiksi minun olevan siellä ja olisi voinut minut pyytää kaverikseen jos olisi kokenut asian tärkeäksi. Ilmeisesti ei ole kokenut koska kaveripyyntöä ei ole kuulunut. Olkaa hyvä ja kivittäkää
ap
Oletko 12-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko 12-vuotias?
Tämä viesti ei sitten ollut multa. N37
Kuulostaa ihan teinitouhulta. Yhyy kaveri ei ole laittanut facebook kutsua :DDDDDDDD
Kai olet stalkannut paljon hänellä on fb kavereita. Tiedän useammankin joka on liittynyt vain nähdäkseen tiettyjä ryhmiä, he eivät ketään pyydä kaverikseen, joku voi hyväksyä kaveripyynnöt ja joku ei hyväksy kaveripyyntöjä.
Liityin pakosta työn vuoksi. Ketään en ole pyytänyt kaveriksi. Muutamia hyväksynyt kun en ole kehdannut kieltäytyäkään. Mitään en sinne postaa enkä kenenkään julkaisuista tykkää enkä kommentoi. Lomalla en sivuilla edes käy, työaikana noin 1xkk. Kuinkahan monet mä oon suututtanut :D
Minä olen siellä työn vuoksi ja olen estänyt kaveripyynnöt.
Ymmärrän kyllä sinänsä sun mietteet koska aikanaan kun vielä käytin fb huomasin saman jutun, että kaverini jolla on harvinainen nimi oli liittynyt muttei lisännyt kaveriksi. Se ei ollut asia mitä ikinä otin puheeksi mutta muutenkin meidän kaveruus kuoli niihin aikoihin.
Millaiset teidän välit on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei instatyrkkyjen pintaelämä kiinnosta.
Hän ei selvästikään pidä sinua (enää) ystävänään