Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivi Pumpanenkin olisi varmasti parempi kuin Janni. Viivi on ollut todella osaava Possessa. Asiantunteva ja viisas, mutta taitaa myös huumorin. Ulkonäkö ei ole ehkä kaikkien mieleen, mutta se ei ole pääasia. On myös luonteva puhuessaan.
Viivi on turhannauraja, kikattelee vielä enemmän kuin Alma ja Anni. Huono pitämään pokkaa. Lisäksi Viiviltähän menee monesti Possessa haastateltavien vitsit ihan ohi ja se herättää myötähäpeää. Pumpasella on myös triggeröivä ääni, sellainen korkea ja helisevä. Hussin rauhallinen ja painokas ääni on paljon miellyttävämpi.
Janni selvästi paneutuu uusiin tehtäviinsä, jännitti aluksi eilen meni jo paremmin. Kaunis hän on näin vanhemman naisen silmissäkin, Jolle saa olla tyytyväinen. Olen toisaalta sitä mieltä, että eivät sovi yhteen, mutta sehän ei kuulu tähän :(
Typerää sanoa että hankkikaa 24/7 ja älkää puhuko täällä. Kaikilla ei ole varaa, varsinkaan tänä aikana.
Janni on petrannut. Juontaja voi ollakin tasaisen varma jos vieras on mielenkiintoinen. Jos juontaja ja vieras on molemmat tasaisia niin sitten voi olla tylsää mutta eilen oli hyvä kombinaatio Sainio ja Janni. Sainio uskaltaa sanoa ja Janni sitten tasapainottaa.
Mainoksia tulee ohjelman aikana paljon.
Illan ohjelma kestää 1,5h , joista mainoksiin menee aikaa 26-32min.
Tosi tyhmää. Voisko mainoksia näyttää vähemmän?
Miettikää. Jos nyt Maria Veitola, Vappu Pimiä tai Veronica Verho tulisi juontajaksi, alkaisi hirveä haloo. Jos taas Sainio tai Vehviläinen tulisi, oltaisiin hirveästi innoissaan. Sukupuoli on tietysti tuossa se ratkaiseva tekijä.
Ehkä jotkut eivät jaksa jauhaa samaa asiaa, mutta toiset jaksavat. Ei ole jaksamattomilta pois. Puhukoon muusta.
Vierailija kirjoitti:
No eipä niiden kahden naisten jotka oli vieraina mielipiteistä tykätty mutta Sainio on ah niin ihana. Tietenkin koska on mies.
Eihän Sainiostakaan eilen tykätty, koska kehui liikaa tuotannon uudistuksia, asukkaita, tunnelmaa (siellä oli eilenkin riitelyä) eikä ollut "asiantuntijana" edes perillä talon saman päivän tapahtumista (hänelle Markon pudotus tuli puskista, vakka siitä oli sovittu jo päivällä). Sainiota kritisoitiin siitä, että himmaili eikä halunnut kertoa mielipiteitään asukkaista (saanut siitä aiemmin lokaa).
Vierailija kirjoitti:
No eipä niiden kahden naisten jotka oli vieraina mielipiteistä tykätty mutta Sainio on ah niin ihana. Tietenkin koska on mies.
Mulle ihan sama mies nainen tai joku muu. Olet todella kapeakatseinen. Olen aina tykännyt Sainion suorasta vähän agressiivisesta tyylistä tuoda asioita esiin. Lähes aina olen myös hänen kanssaan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sainiostakaan eilen tykätty, koska kehui liikaa tuotannon uudistuksia, asukkaita, tunnelmaa (siellä oli eilenkin riitelyä) eikä ollut "asiantuntijana" edes perillä talon saman päivän tapahtumista (hänelle Markon pudotus tuli puskista, vakka siitä oli sovittu jo päivällä). Sainiota kritisoitiin siitä, että himmaili eikä halunnut kertoa mielipiteitään asukkaista (saanut siitä aiemmin lokaa).
Sainio on mun mielestä ylimielinen kaikkitietävä mulkero. En jaksaisi päivääkään olla samassa tilassa tuon valtavan suuren egon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikutti ettei tosiaan ollut perillä tapahtumista niin hyvin, kuin aikaisemmin. Pelkkää kehua myös. Luulisi nyt jotain pientä kritisoitavaakin olisi löytynyt. Nyt kaikki on täydellistä? Vai onko tullut aikaisemmin sanomista. Mun mielestä Sainio on ollut loistava, kun on kertonut havaintonsa aina hyvin suoraan.
Sanokaapa nainen jonka ottaisitte juontajaksi ja perustelkaa. Vai onnistuuko?
Älkää nyt herranjestas puhuko Sainiosta kun se ei musta liity BB taloon eikä se kiinnosta mua. Puhutaan muusta kun mulle tulee muuten paha mieli ja ahdistun keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää sanoa että hankkikaa 24/7 ja älkää puhuko täällä. Kaikilla ei ole varaa, varsinkaan tänä aikana.
Minulla olisi varaa hankkia 24/7 tinkimällä jostain muusta, kuten aikanaan teinkin, mutta BB on mennyt huonoon suuntaan, enkä pidä lainkaan suuntauksesta. Riittää kun katson osan koosteista, joissa on yli puolet mainoksia. Meitä on moneen lähtöön ja taloon kerätään niitä jotka keräävät katsojia, siis rahaa jota ei suinkaan jaeta asukkaille. Heille riittää julkisuus ja ilmaishoito.
Vierailija kirjoitti:
Että mua rupee v*tuttamaan tommoset "älkää puhuko tosta enää, olkaa hiljaa" määräilijät. Kaikki aiheet liittyvät tavalla tai toisella BB:seen, ja jos ei kiinnosta niin voi puhua muusta. Ärsyttää tommoset maailmanomistajat jotka tulee itkemään kun keskustelu ei menekään oman mielen mukaan.
Ai sinua rupeaa vtuttamaan, jos et saa haukkua asukkaiden ulkonäköä (ylipaino/rumuus), jutella spermaleikeistä, etkä saa kutsua Sofiaa hänen vanhalla nimellään tai arvuutella mitä jalkovälistä löytyy? Ok. Jatka toki vain, jos se saa oman olosi paremmaksi. Minusta tuollainen kommentointi ei ole kovin asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää. Jos nyt Maria Veitola, Vappu Pimiä tai Veronica Verho tulisi juontajaksi, alkaisi hirveä haloo. Jos taas Sainio tai Vehviläinen tulisi, oltaisiin hirveästi innoissaan. Sukupuoli on tietysti tuossa se ratkaiseva tekijä.
Mites Janne Kataja ja Aku Hirviniemi?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa nainen jonka ottaisitte juontajaksi ja perustelkaa. Vai onnistuuko?
Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
Veronican voisin jopa nähdä juontamassa tätä. Sainio taas ei toimisi koska sille on jo lyöty niin vahva leima kommentoimassa jyrkin sanoin tapahtumia ja kilpailijoita.
Mikä tuon "Sofian" alkuperäinen syntymänimi on?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu + maksaa 6,95 / kk .
Heillähän on ihan eri roolit ja työtehtävät, ei siihen mikään sukupuoli liity. Alma juontaa ja haastattelee. Vieras vastaa. Toki voivat myös keskustella ja väitelläkin, mutta Alma kuului tiiviimmin tuotantoon ja häneltä odotettiin siinä mielessä neutraaliutta. Se ei toteutunut, sillä Alma hehkutti suosikkiaan Jassua joka käänteessä.