Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä vesilintuja saa ampua? Kamalaa. Karhuja ammuttu, koiria lopetettu, hui
Ei niitä kuitenkaan kiduteta.🤪
Hyi helvetti Aleksi sahannut raajoja irti sammakoilta sekä kiinnitänyt eläviä sammakoita tikalla seinään.
Ja kun Reeo ja Heidi pelastivat perhosta niin Aleksi naureskeli vaan että pitäis puhaltaa sitä perhosta päin ja spläsh muuskaantuis lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on nuorena kerännyt perhosia. Useita, huhuu, onpa psykoa.
ne lii8mattiin kai, oon nähnyt kokoelman ja en osannut kauhistua, oon asunut maatalossa ja näin kun isä teurasti lampaan, ,ei olis saanut katsoa, oon nähnyt kun sonnia astutetaan, vasikka laitettiin lihoiksi, ei mitään ihmeellistä.
Sä et kirjoittanut viestiä, jossa naisella oli perhosia nuorena kerännyt mies. Siihen aikaan ne huumattiin eetterillä eli tapettiin. Ja kyllä, eläinten tappaminen kuuluu ihmisen elämään. Rauhoittukaa.
Tappaminen on täysin eri asia kuin kiduttaminen eli se, tietoisesti haluaa aiheuttaa kärsimystä.
se, että tietoisesti*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi tekee seuraavaksi ihmisellä empiirisiä kokeita Dexter-tyyliin
Onneksi tuolla on 24/7 kamerat joka huoneessa (sanokaa, että on), vaikkei katsojile olekaan tarjolla kuin 2 streamia.
Ei taida olla ihan joka tilassa.
Pitäisi olla ihan turvallisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi yks akka voi olla radioääni?!?! Niin ärsyttävän kuuloinen että pakko laittaa mutelle kun kiekuu tuolla. Muutenkin raskas tyyppi, itseään täynnä vaikka en ymmärrä miksi. Lihava ja tavallisen näköinen.
Radioäänissä on yllättävän paljon sellaisia tyyppejä, joiden ääni/puhetapa ärsyttää tai särkee korvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi tekee seuraavaksi ihmisellä empiirisiä kokeita Dexter-tyyliin
Onneksi tuolla on 24/7 kamerat joka huoneessa (sanokaa, että on), vaikkei katsojile olekaan tarjolla kuin 2 streamia.
Ei taida olla ihan joka tilassa.
Pitäisi olla ihan turvallisuuden takia.
On siellä. Voit nukkua yösi rauhallisesti.
Aleksin silmät ovat aika kylmät. Psykopaattiset ikävä kyllä. Perfektionismi ja täydellisyyden tavoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se aleksi sönköttää, ei yhtään kokonaista, järkevää lausetta, pelkkää jaarittelua, ällöttävää.
Mä en käsitä miten noi jaksavat tuota, mulla räjähtäisi pää. Puhetta on vaikea seurata, se on niin sisällyksetöntä. Jatkuva hokeminen sama, mäkii, nii mullakin tai jeps. Jos tuo alkaisi näprätä, vetäisin turpiin. Inhottava yli-ikäinen teini. Hyh.
Mia menisi yksinään tai mummun kanssa sketseillen, mutta puuduttavan Soffen kanssa hän taantuu kummankaa-kopioijaksi ja Aleksin kanssa aivan saatanan ärsyttäväksi kiehnääjäksi. Talon kaksi rasittavinta tyyppiä yrittää jotain feikkiromanssia, että pysyisivät talossa. Moneen se on rahan takii taivuttava.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia tappaa eläin turhan takia.
Tappaminen on aina julma teko.
Kyllä on sairasta jos eläimen tappaa ja sitä kiduttaa sen takia että se on hauskaa. Ei silloin ole kysymyksessä mikään ruokatuotanto tai oppimistilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia tappaa eläin turhan takia.
Tappaminen on aina julma teko.
Varsinkin jos siitä nauttii.
Mina olla mina, kuka sina olla? Ollako sina ystava? Me olla ystava? Mina puhua hoono soomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on nuorena kerännyt perhosia. Useita, huhuu, onpa psykoa.
ne lii8mattiin kai, oon nähnyt kokoelman ja en osannut kauhistua, oon asunut maatalossa ja näin kun isä teurasti lampaan, ,ei olis saanut katsoa, oon nähnyt kun sonnia astutetaan, vasikka laitettiin lihoiksi, ei mitään ihmeellistä.
Sä et kirjoittanut viestiä, jossa naisella oli perhosia nuorena kerännyt mies. Siihen aikaan ne huumattiin eetterillä eli tapettiin. Ja kyllä, eläinten tappaminen kuuluu ihmisen elämään. Rauhoittukaa.
hirviä ammutaan ja pidetään nk hirvipeijaiset ja syödään, hirvenliha todella hyvää, samaten poroja syödään, eikö lintujakin ammuta tiettynä kautena ja syödään nk vesilinnut, joku jopa ampunut ihmisen hirveksi luullen, lampaita syödään ja lammaskaali todella hyvää, sikaa syödään, kanoja tapetaan ja syödään, kalkkunoita, on olemassa hevosenlihaa jota syödään itse en sitä syö, lapsena meillä oli hevosia.
Niitä ei kiduteta ennen tappamista.
Vesilintujen, karhujen ja koirien kiduttaminen sen sijaan on rikos.