Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
27761/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi tekee seuraavaksi ihmisellä empiirisiä kokeita Dexter-tyyliin

Onneksi tuolla on 24/7 kamerat joka huoneessa (sanokaa, että on), vaikkei katsojile olekaan tarjolla kuin 2 streamia.

Vierailija
27762/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmahan muuttuu kohta jännäksi kun Aleksi pimahtaa ja alkaa lahtaamaan jengiä ja nauraa päälle. Tulee mieleen joku Cube, suljetussa tilassa toisilleen tuntemattomia ihmisiä ja joku sekoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27763/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on nuorena kerännyt perhosia. Useita, huhuu, onpa psykoa.

ne lii8mattiin kai, oon nähnyt kokoelman ja en osannut kauhistua, oon asunut maatalossa ja näin kun isä teurasti lampaan, ,ei olis saanut katsoa, oon nähnyt kun sonnia astutetaan, vasikka laitettiin lihoiksi, ei mitään ihmeellistä. 

Sä et kirjoittanut viestiä, jossa naisella oli perhosia nuorena kerännyt mies. Siihen aikaan ne huumattiin eetterillä eli tapettiin. Ja kyllä, eläinten tappaminen kuuluu ihmisen elämään. Rauhoittukaa.

hirviä ammutaan ja pidetään nk hirvipeijaiset ja syödään, hirvenliha todella hyvää, samaten poroja syödään, eikö lintujakin ammuta tiettynä kautena ja syödään nk vesilinnut, joku jopa ampunut ihmisen hirveksi luullen, lampaita syödään ja lammaskaali todella hyvää, sikaa syödään, kanoja tapetaan ja syödään, kalkkunoita, on olemassa hevosenlihaa jota syödään  itse en sitä syö, lapsena meillä oli hevosia. 

Vierailija
27764/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuolla on 24/7 kamerat joka huoneessa (sanokaa, että on), vaikkei katsojile olekaan tarjolla kuin 2 streamia.

Ei taida olla ihan joka tilassa.

Vierailija
27765/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuonne taloon ei tule mitään tikkaheittotehtävää.

((🐸)))

Vierailija
27766/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura otti omat kananmunat omilla rahoillaan....herranjuma mikä mielistelijä...Laura sä lähet kotiin tuolla käytöksellä....

Vierailija
27767/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan viikon viikkotehtävä: Hercule Poirot. Jonkun tulee selvittää kuka kuristi Millun. Katsojathan tietävät jo vastauksen.

Vierailija
27768/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijat kirjoitti:

Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.

-Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa,

Pari voi olla vaikka umpirakastunut, mutta toisen rajoja ei ylitetä koskaan.

Aleksihan sanoi tykkäävänsä rajummasta ja kuristajana olemisesta. Kuitenkin kysyttäessä tarkemmin vastasi, että ei kysele lupia, vaan jatkaa jos nainen ei vastustele. Erittäin vaarallinen mies, jota kannattaa vältellä. Juuri sellainen, joka ei kunnioita, eikä kuuntele rajoja, koska itse tietää parhaiten mistä toinen tykkää. Lamaantujat eivät voi ilmaista tahtoaan lopettaa, kuten eivät hekään, joita puristetaan pillistä. Kiertäisin kaukaa.

Mitä hittoa, mikä tyyppi tää on. Milloin puhui tästä? Milloin eläinrääkkäyksestä? Entä siitä aikuisviihteen katsomisesta... Jos se on totta. Pakko kuulla ja nähdä nää itse, en voi muuten uskoa.

Tässä klippi hänen tunnustuksesta.

Huvittava tilanne ottaen huomioon että Aleksi pitää Reeoa jonain pahuuden ruummillistumana. Reeo ja Heidi yrittää pelastaa perhosta kun Aleksi tulee paikalle nauraen kertomaan eläinrääkkäystarinoitaan.

Sanoi kyllä että pienenä, mutta tuo nauraminen ja ylpeileminen aikuisena on kyllä sairasta. Kyllähän pieni lapsi saattaa vetää lemmikkikissaansa hännästä, aikuisen tulee opettaa ettei niin saa tehdä, eläimeen sattuu.

Ei lapsi rääkkää eläimiä, jos on normaali, oli sitten kuinka pieni tahansa. Eläimiä rääkkäävässä lapsessa on jotain pahasti vialla.

koulukiusaAjat aiheuttaa lapsille henkisiä vammoja, olisin erityisen huolestunut , onko tuolla koulukiusaajia? 

Se, että on olemassa koulukiusaamista, ei tee eläinrääkkäyksestä yhtään hyväksyttävämpää. Eläin on täysin avuton. Se ei voi edes kertoa asiasta kenellekään.

Vierailija
27769/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte varmaan yhdessä sairaasti nauraneet perhosten kärsimyksille. Eihän tuossa mitään väärää nää kun on hauskaa tappaa eläimiä huvin vuoksi.

Eikös bilsan tunnilla aloiteta nuo sammakkohommat. Lääkiksessä sitten jatkavat ties millä. Kyllä se anatomian tunteminen vaan on osa elämää.

Onko tuo huvikseen tappamista? Eläimet jotka ovat luonnossa on ihan eri asia. Ei se Aleksi niitä ei varmaan tappanut tutkiakseen niitä. Vai miten se että sammakolta revitään raajat ja lävistetään tikkatauluun on mitenkään normaalia?

Ja se että eläimiä käytetään ruuanlaitossa ei ole verrattavissa, siinä ei huvikseen tapeta ja kiduteta eläimiä että saadaan vähään viihdykettä.

Vierailija
27770/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niillä on rahaa? Eikö ne oo ylittänyt jo? Hankalaa venkulointia?

Vierailija
27771/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä, etkä sä sinne muutenkaan pääse. Kannattaa hakea normaaliteitse, jos on normaali.

Vierailija
27772/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kokeita tehdä hiirillä, voi hiiriraukat, ei todellakaan, lapsena meillä kotona rapisi kun hiiri vilisti, tehtiin uudet lattiat ja lasivillaa alle, loppui hiirien juokseminen,. 

Vierailija
27773/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurtti spläshiä ostettu! 

Vierailija
27774/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkäähän topinäksi! Bigsulla taitaa mennä jo hermot noitten hitauteen.

Vierailija
27775/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä, etkä sä sinne muutenkaan pääse. Kannattaa hakea normaaliteitse, jos on normaali.

Ja miksi mä haluaisin tollaseen friikkisirkukseen liittyä.

Vierailija
27776/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä vesilintuja saa ampua? Kamalaa. Karhuja ammuttu, koiria lopetettu, hui

Vierailija
27777/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko niillä on rahaa? Eikö ne oo ylittänyt jo? Hankalaa venkulointia?

Laura pähkäilee nyt vielä niitä pomon eli omia herkkuja ja ruokaansa.

Vierailija
27778/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne lii8mattiin kai, oon nähnyt kokoelman ja en osannut kauhistua, oon asunut maatalossa ja näin kun isä teurasti lampaan, ,ei olis saanut katsoa, oon nähnyt kun sonnia astutetaan, vasikka laitettiin lihoiksi, ei mitään ihmeellistä. 

Sä et kirjoittanut viestiä, jossa naisella oli perhosia nuorena kerännyt mies. Siihen aikaan ne huumattiin eetterillä eli tapettiin. Ja kyllä, eläinten tappaminen kuuluu ihmisen elämään. Rauhoittukaa.

Tappaminen on täysin eri asia kuin kiduttaminen eli se, tietoisesti haluaa aiheuttaa kärsimystä.

Vierailija
27779/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on lopettaneet ostelut!

Nyt kuuntelemaan Niininistöä.

Ei jaksa tätä viihdettä.

Vierailija
27780/100630 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostasivat kortsuja ja liukuvoiteta koko rahalla.

Ketju on lukittu.