Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Häh kaikki mun suosikit häätöäänestyksessä 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeo
Ei ainakaan hän.
Markon leikki loppui lyhyeen ja paras kommentti häneltä talossa oli: Markoi sanoi eilen keskiyöllä että maailma on kuin kylmä lohi ja uskovaiset ovat suola lohelle ja tekevät siitä maukkaan
Persu lähti oikeutetusti ekana pois
Jaahas talosta häädettiin ekana talon ainoa normaali mies :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa nyt tuo Hussi toisiaan pois tuolta.. Jotenkin säälittää. Ei varmaan kuulu mennä niin että katsojana jännittää sen puolesta kun lapusta lukee reploja ja jää haastateltavien jalkoihin noin.. Jäykkää ja epäluontevaa. Ei selkeästi nauti tuosta itsekkään.
Hyvin se vetää. Älä narise.
Mitä se vetää? Kannattaa ehkä vetää enemmän tai vähemmän. Jospa se juonto kulkisi sitten vähän rennommin.
Janni on harvinaisen selkeäsanainen, rauhallinen ja vielä kauniskin vetäjä. Ei ehkä sovi tähän realityyn, kun ei huuda ja huido sekavia heittoja hysteerisenä sinne tänne.
Pliis pliis ylipainoinen taloon olkaa niin kilttejä!🙏🏻😢
Miksi Marko ärsytti noita?koostelähetyksissä häntä ei ole juuri näytetty, joten kertokaa mitä touhusi , että sai lähdöt ?
Marko, sinä olet heikoin lenkki. Ulos!
Jes, tasa-arvofoobikko ulos! Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo lateksisänky Sofiaa varten?
Seksityö on voimaannuttavaa nääs. Näyttävät esimerkkiä kansalle.
Hyvä. Normaalit pois. Epänormaaleilla on paljon enemmän annetavana. Onhan nyt jonkun Sofian kommellukset paljon mielenkiintoisempia kuin tylsis Markon.
Ehdin miettiä jo sekunnin kun tuli REEO, mutta sitten perään sait nolla ääntä
Miks tonne päästetään rumia? Pitäis nyt joku taso näissä ohjelmissa olla. Itse olen niin täydellinen adonis niin voin vaatia tällaista.