Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miksi merve saa kuiskata jatkuvasti?
Salla, Heidi tai Milla voittoon!
Miikka leipoi kaurakeksejä. kelpasi röyhtäilijälle.
Siis miten jotkut voi kannattaa tätä riitelyä eikä halua loppua sille?
Nyt aleksi pieruperse istuu pöydällä. 🤮
Milla on paras asukas. Tuo eloa taloon. Äänestän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi putosi, ihan ok.
Suljin juuri ruudun 24/7-lähetyksen, samoin bb- twitterin. Oikein inhottaa koko bb 2022. Mun elämän periaatteet ovat ihan erilaiset kuin BB:n käsikirjoitus.
Mun elämän periaatteisiin ei kuulu juonittelu, seläntakana puukotus, mielistely.
Tuolla muutamat asukkaat suorastaan inhottavat minua. Hyppivät kukasta kukkaan mielistellen ja juoruten. Kritisoidaan toisia, mutta itse ei kestetä kritiikkiä.
KIITOS, TOIVOTTAVASTI JOKU VOITTAA JA ON VIELÄ VIIMEISEN LÄHETYKSEN JÄLKEEN JÄRJISSÄÄN.
BB 2022 todelliset voittajat ovat jo pudonneet kisasta.
Me kaikki voimme paremmin, kun lopetamme tämän kauden 2022 BB:n seuraamisen tähän iltaan.
Lopeta ihan itse vaan katselu mutta me muut jatketaan. Et siis koskaan katso ohjelmaa missä tapetaan koska et itse tapa.
Kyllä siellä kuule on todelliset voittajat vielä.
Aina seurannut Bb ja aion katsoa tämänkin kauden.
Mikä tuo folion näköinen on, joka pihahäkissä on ? Joku peitto ?
Pihalla käytiin jo nukkumaan.
Pakkomieltäistä keskustelua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaa kiusaamista taas makkarissa. Kuin tyhmiä nuo Merve ja Laura on kun luulevat että Miikka pettää Reeon. Miikka haluaa pudottaa Aleksin.
Miikka ei tule pettmään Reeoa. Ei äänestänyt Rusuakaan, vaikka muut (myös Reeo) teki niin.
loppua kohti kun mennään niin puukkoa tulee
Onneksi kolmikko ehti keskustella ennen sviitin avautumista. :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä haastattelu Kirsiltä. Uskon, että nyt nimenomaan nähtiin oikeaa Kirsiä. Bbtalo muuttaa ihmistä paljon, saattaa kadottaa itsensä. Ja kuten aikaisempinakin kausina talossa olleet sanoneet, kaiken tuntee ja kokee sata kertaa vahvemmin. Mielestäni Kirsi analysoi hyvin omaa toimintaansa ja myönsikin, että pelailu vei mukanaan, kuten myös tahdittoman käytöksensä Sallaa kohtaan. Mitä ns. pahan puhumiseen tulee, niin kyllä tuolla on suu vaahdonnut sen suhteen yhdellä sun toisella. Kirsi vaikuttaa myös itsevarmalta ihmiseltä, mikä saattanee herättää pelkoa niissä, jotka muutenkin ovat epävarmoja itsestään.
Ja loppuun, en ole Kirsi. Kirsille kaikkea hyvää jatkoon, jos satut lukemaan. Somessa asia sai mielestäni turhan suuret mittasuhteet, mutta näinhän se aina on ollut.
Kirsi oli aivan yliampuvan ylimielinen kuten useampi kuolematon lausahdus osoittaa, ja tunnetusti suomalaiset vihaa ylimielisyyttä. Kirsi otti myös käsittämättömän ilkeästi hampaisiinsa joitakin asukkeja. Muuten varmasti ihan ok tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Niko ei homona tajua heteroihastumista.
Eikä kirsi osaa kertoa muista asukkaista mitään, kun pyöri oman navan ympärillä.
Minusta tuolla ei kyllä oikein mitään potentiaalisia pareja tänä vuonna edes ole.
Kaikki jotka täällä jaksavat haukkua ja riidellä päivästä toiseen saavat jotain sairasta mielihyvää siitä.
Alko tehdä mieli kaurakeksejä, kun katseli tuon Miikan leipomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo Merve, Laura ja Aleksi juonii paljon enemmän kuin Reeo ja Miika. Aleksikin taisi ymmärtää Reeon puheet jotenkin ihan omalla tavallaan.
Aikovat laittaa ainakin Reeon häätöön.
Tuo porukka on jotenkin täysin sokea omalle toiminnalleen. Kaikki muut on pahoja ja kaikki omat teot on täysin hyviä.
Äläs nyt taas projisoi omia asenteitasi muihin ihmisiin. Hae apua itsellesi.
Jep, tuolle vammaiselle kiusaajalle kaikki ihmiset ovat joko 100% hyviä tai pahoja, välinuotoa ei ole, se on joko vihaa tai fanitusta.
Pikkulapsen tai narsistin ajatusmaailma.
Säälittävä raukka.
Näkyy hyvin siinä, että jos sille sanoo jotain vastaan missä tahansa ketjussa, käy syyttämään heti henkilön faniksi, puolustajaksi tai sukulaiseksi. 😆
Kaikenlaisia 🤡 sitä onkaan olemassa.
Kirsi käyttäytyi juuri niin kuin arvasin. Esiintyi kuin mikään ei koskettaisi, käytti älykköjen fanittamia termejä ja väitti vielä että oli tyytyväinen (tai iloinen tms) kun putosi tässä vaiheessa.
Niko yritti vähän provosoida kun mainitsi että vasta 6.viikolla alkaa oikea meininki tms, en muista mitä se sanoi. Mutta teki selväksi, että tämä kirsi vain pyörähti talossa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka täällä jaksavat haukkua ja riidellä päivästä toiseen saavat jotain sairasta mielihyvää siitä.
Ainakin sinä ilmeisesti?
siinäpä teet viisaasti