Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kaiken maailman pervot haluaa suihkukopit pois ja Sofian panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva katsella peiton heilutusta taas joskus tässäkin ohjelmassa. Tarkoituksella on tonne valittu sellainen seurue josta ei pareja löydy millään.
Ihan hyvä noin, ettei tule lovematcheja. Nurkassa kuhertelevat kutuparit ovat tylsintä antia mitä bb:ssä voi olla. Vaikuttaa ryhmädynamiikkaan negatiivisesti kun joukossa on pari, joka nysvää päivät ja seksilätisee yöt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo lainavaateLaura ei puhu eikä pukahda yhtään mitään, istua toljottaa apaattisena vaikka ei ole edes pudotuksessa?
Ehkä ei tee mieli puhua. Ja onko pakko puhua? Outoa että samalla valitetaan Dianan kailotuksesta.
Olisi käänne jos nyt nämä joilta lähtee laukut varastohuoneeseen ei saisi niitä takaisin, vaan hiljalleen laukut kerääntyy lukkojen taakse. Niistä saa lunastaa viikkobudjetilla takaisin 😄
Minusta on vähän tylsää, että nyt sovitaan etukäteen ketä äänestetään ja puhutaan avoimesti juonittelusta. Nimittäin oli paljon mielenkiintoisempaa nähdä keille kukin antaa nimeämispisteitä silloin kun juonittelu on kiellettyä ja kaikkien pitää tehdä aivan itse se päätös ja antaa itse ne perustelut. Silloin oli kivempi katsella pk:ssa eri pelityylejä. Nimeämispisteiden perusteluina saattoi olla esim. etäisyys, huonot kemiat, ärsyttävä luonteenpiirre, uhka omalle voitolla (joku mukava voittajasuosikki), riita, epäsiisteys, laiskuus, kuorsaaminen, kasvissyönti ja ihan mitä tahansa. Nyt kun pisteistä sovitaan yhdessä, niin perustelutkin tulee olemaan tosi tylsiä ja samanlaisia (toistellaan liittolaisten perustelut).
Hyvä että on suihkukopit ja tupakkakoppi jossa ei saa puhua
Vierailija kirjoitti:
Onko asukkaat yhtään pyöritelleet että olisivatki äänestäneet Reeon ulos? Olis ollut aika kova peliliike tässä kohtaa...
No eipä me tiedetä onko jokunen keskustelu onnistuttu pimittää katsojilta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta Sainio ja Marko Hussin vieraana.
jee Sainio! Ollaan usein niin samaa mieltä asukkaista. Sainio vihaa viihdettätuottamattomia seinäruusutapettitylsimyksiä ja rakastaa talosssa ärsytystä tuottavia yksilöitä.
Ei ole niin mielenkiintoinen bb nyt kun edellisinä vuosina.Ehkä tuo äänestys tekee sen.Pitäisi olla yksin päätät kenet halut ulos.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä vähän pettynyt kun tuosta bb-podcastista joutuu tilaamaan Suplan. Olin tänään ajatellut, että kuuntelen, mutta emmä nyt siitä ala maksaa kymppiä kuussa.
Mitään et menetä.
Jos kurdimies ei voita tätä niin suomalaiset on tyhmiä
Reea antoi ohjeet Markolle ja Heidille että katsokaa tarkkaan ja olette liipasimella ja Kirsi ottaa puhutteluun. Ja Dianea missasivat kun puhui jengistään, tottahan Diane sanoi ja itse olisivat laittaneet äänestykseen kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset rypyt tuolla NAbarilla. Tuossa iässä. Varmaan auringossa viihtynyt.
Mitä veikkaatte onko Nabsu bottom?
Jannilta vihaisen kuuloinen mmm aina kun Kim on vastannut. :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vähän tylsää, että nyt sovitaan etukäteen ketä äänestetään ja puhutaan avoimesti juonittelusta. Nimittäin oli paljon mielenkiintoisempaa nähdä keille kukin antaa nimeämispisteitä silloin kun juonittelu on kiellettyä ja kaikkien pitää tehdä aivan itse se päätös ja antaa itse ne perustelut. Silloin oli kivempi katsella pk:ssa eri pelityylejä. Nimeämispisteiden perusteluina saattoi olla esim. etäisyys, huonot kemiat, ärsyttävä luonteenpiirre, uhka omalle voitolla (joku mukava voittajasuosikki), riita, epäsiisteys, laiskuus, kuorsaaminen, kasvissyönti ja ihan mitä tahansa. Nyt kun pisteistä sovitaan yhdessä, niin perustelutkin tulee olemaan tosi tylsiä ja samanlaisia (toistellaan liittolaisten perustelut).
Tämä just. Ennen sai nimeämisissä kuulla todelllisista ärsytyksistä ja syistä. Nyt niissä pääsee helpolla: nimeän kuten ryhmässä sovittiin.
Kerrankin taloon on saatu hyvännäköinen ja tasokas nainen. Sofia.
Janni Hussi, kuka häntä nussi?
Ootteko huomannu että Sofia lähentelee Napazia Ella alkoi lähennellä Arttua, miten kävi? Alkaako sexihalut tulla pintaan Sofialla?
Miksi tuo lainavaateLaura ei puhu eikä pukahda yhtään mitään, istua toljottaa apaattisena vaikka ei ole edes pudotuksessa?