Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ihan hyvä että saadaan myös tasaisempi sukupuolijakauma taloon.
Nabaz ei ole kultainen ihminen. Heidi, Salla tai Milla voittoon!
Kirsi vaikuttaa mukavalta ja onnelliselta. Rehellisesti vastaa kysymyksiin. Tällaisen kuvan hänestä on saanut.
Jotkut haukkui Tuulan housuja, mutta ihan kivathan nuo on.
Matias uloooooos!!!! Voi Kirsii 😭 Yks parhaita talossa. Osas ottaa pelin tosissaan
Kirsi pääsee nyt suihkuun, kun kolmeen viikkoon ei ole hiuksia pessyt ja ei oma hygienia taida häntä kiinnostaa.
Hahahha BB Kirsi nolasi itsensä ja paljasti luonteensa koko Suomen kansan edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, nyt tulee talon dynamiikkaan muutosta! Miks toi Mia mököttää tolleen? Sehän äänesti Kirsiä 😂
Ei dynamiikkaan, vaan tätä tahtia kun äänestätte ni ei oo mitään mitä katsoa
Älä jaksa. Ja jos haluat pahan mielen ohjelmaa katsoa, niin siellä on jo muita jonossa ottamassa Kirsin paikan.
Ei bb:n kuulu olla mikää hyvän mielen ohjelma, jos sellaista haluatte katsoa ni katsokaa vaikka huvilaa ja huussia
Nyt voin hommata sen 24/7:n.🤗
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli niin hyvä häätö. Seuraavaksi ulos toivottavasti Tuula niin ilmapiiri paranee vielä entisestään.
Tuulan lähtöä olen odottanut. Pystyisi aloittamaan 24/7 seuraamisen.
Ihan sama kuka voittaa tämän jälkeen.Tätä odotin.
Vieläkin Kirsi selittelee ja valehtelee. "Kai se saattoi näyttää siltä että mä pelasin kovaa, enhän minä..."
Aivan loistava lopputulos! Toivottavasti Kirsi ottaa opikseeen.
Miksi ei näytetty keneltä sai häätöpisteitä??
Mathias surkein asukas ever! Kassan kautta ulos
Minkä ihmeen takia tuo omahyväinen akka sai jäädä? Ja toinen on tää sössöttävä ukko jonka puheesta ei saa mitään selvää, Joutas seuraavaksi veke. Eikö tää pitäny olla BB-SUOMI?
Nyt Nabbe ja Tuula vielä ulos.
ja taas yllätävää nähdä itseni täällä