Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Heidi lähtee tänään kotiin.
Riippuu taktikoivatko kun saavat itse äänestää ulos jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran pitää aina olla hyvännäköinen asukas, niin sitten pitää olla trans ja ylipainoinenkin. Sama periaate.
riitti 2021 ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei ainoatakaan hyvännäköistä miestä tänä vuonna, vrt. Taavi.
Miksi pitäisi olla? Niilläkö vain on arvoa? Mene katsomaan vaikka Love Islandia jos noin ärsyttää.
Menikö sulla hiukan tunteisiin? Missä vaiheessa sanoin, että hyvännäköiset miehet ovat tärkeintä BB:ssä? Totesin vain asioiden tämänhetkisen tilan. Take a chill pill, honey.
Aika outoa josssain BB:ssä harmitella tuota.
Eri kommentoija tässä. Minustakin outoa, mutta ehkä tämä vain osoittaa sen, että jotkut katsovat BB:tä tirkistelyn halun vuoksi. Kun taas toiset katsovat draaman ja janoisina. Itse katson, koska tykkään ohjelmasta psykologisen kokeena. Ihmiset laitetaan kaiken kansan nähtäville saman tilaan ilman yhteyttä ulkomaailmaan. Mielenkiintoista nähdä miten henkilökemiat törmäävät ja miten liittoumia muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Daiana aika varmasti joutuu sunnuntain häätöön, mun mielestä ois äärettömän tärkeää että hän jäis taloon. Tottakai siis vaan jos katsojat haluaa jotain katsomisen arvosta, et sillon jos mielummin halutaan kattoa ku Heidi, Laura, Tuula jne kumppanit juttelee vaan mukavia sohvalla päivästä toiseen, niin sitten räjähdysherkät ja draamaa tuovat henkilöt ulos. =)
Diana on paljon parempi katseltava ja kuunneltava kuin hikkarääkyjä-tapetti-Heidi talttahampaineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mies tai nainen jos omaa piirteitä molemmista sukupuolista?
Eiköhän jokainen terve järkinen tiedä, että sitä on joko mies tai nainen ja mitään välimuotoja ei ole. Ja sukupuolisuus määräytyy mm sukuelinten mukaan.
Mitäs sitten kun sitä ei pystytä sukuelimistä määrittämään? Et taida tietää asiasta mitään.
JUp kirjoitti:
"Daiyana rakastaa musiikkia sekä tanssimista ja lupaa tuoda BB-taloon paljon hyvää energiaa. Hänen tavoitteensa on saada muut asukkaat vakuuttumaan siitä, että, että jos hän on niin hyvää seuraa, että jos hän putoaa, tulee muille tylsää."
Niinpä.
Oi, tämä missukka oikein HEHKUU hyvää energiaa, hänen ympärillään on ihmisillä tosi hyvä ja luonteva olla, hänen karismansa piiriin oikein hakeudutaan.
Tai sit ei. Nää on itsensä mainostamisessa luokkaa nolla. Miikka oli omasta mielestään karismaattinen - unohtiko se sen Turkkuseen? Laura on läppämachine. Siinä on suomea ja englantia sekaisin, ehkä hän ei ymmärrä suomea? Daiyana on hyvää seuraa omasta mielestään, vaikka on ihan vdun rskas paasaaja ja tylsä kaupan päälle. No, kai se aiheuttaa tuolla riitoja niille, jotka sitä lajia haluaa katsoa.
Paras Suomen BB-kausi on castingiltaan ollut se kuuluisa kakkoskausi - se porukka kyllä riiteli niin, että leipäset lentelivät, mutta pääsääntöisesti he pitivät hauskaa ihan noin muuten vain, kiusaamatta ketään tai riitelemättä. Kyllä se on mahdollista, olen ihan itse nähnyt. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä ei oo mitään annettavaa joten ULOS
On hänellä hikkarääkäisy. Hän päästää sellaisia maailman inhottavimpia ääniä, joista tulee vihaiseksi.
Hölmösti meni.D muuttui täysin.Muutenkin on vähän komenteleva.Ainakin keittiössä.
Kirsi on muuten kiero :D se laulaa nyt kaiken mitä on kuullut pojilta esim sofialle :D ei kannattais tässä vaiheessa paljastaa kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kamalaa kuunneltavaa intersukupuolisille tämä "kaikki ovat miehiä tai naisia" keskustelu.
Ihan samalla tavalla kuin kauheaa kuulla lasten saannin onnesta, jos on ihminen, joka ei voi saada lasta. Tai kuunnella jonkun pauhaamista iskästä, äiskästä ja niiden kauheudesta, kun itse on juuri menettänyt omaisensa. Tai kuunnella jonkun kerskailua merkkivaatteistaan, kun itse laskee, että jääkö rahaa ruokaan ensi viikolla vai syödäänkö kynsiä.
Että sellaista se elämä on. Aina ei oo kivaa. Kannattaa kasvattaa vähän sitä suojakuorta, eikä olla niin hirveän riippuvainen toisten mielipiteistä ja ajatuksista.
Aika huonot vertaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen terve järkinen tiedä, että sitä on joko mies tai nainen ja mitään välimuotoja ei ole. Ja sukupuolisuus määräytyy mm sukuelinten mukaan.
Mitäs sitten kun sitä ei pystytä sukuelimistä määrittämään? Et taida tietää asiasta mitään.
Tällainen henkilö on intersukupuolinen, heitä on jotain 0,0001% väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Piirteet ei ole yhtä kuin pysyvä biologinen sukupuoli. Minussakin on nättinä söpönä blondinaisena miesmäisiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Niilläkö vain on arvoa? Mene katsomaan vaikka Love Islandia jos noin ärsyttää.
Menikö sulla hiukan tunteisiin? Missä vaiheessa sanoin, että hyvännäköiset miehet ovat tärkeintä BB:ssä? Totesin vain asioiden tämänhetkisen tilan. Take a chill pill, honey.
Eri kommentoija tässä. Minustakin outoa, mutta ehkä tämä vain osoittaa sen, että jotkut katsovat BB:tä tirkistelyn halun vuoksi. Kun taas toiset katsovat draaman ja janoisina. Itse katson, koska tykkään ohjelmasta psykologisen kokeena. Ihmiset laitetaan kaiken kansan nähtäville saman tilaan ilman yhteyttä ulkomaailmaan. Mielenkiintoista nähdä miten henkilökemiat törmäävät ja miten liittoumia muodostuu.
Mistä ihmeestä sinäkin päättelit, että minun mielestäni hyvännäköiset miehet ovat tärkeintä BB:ssä? Ryhmädynamiikka ja draama ovat tärkeintä BB:ssä, hyvännäköiset miehet ovat vain kiva lisä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinäkin päättelit, että minun mielestäni hyvännäköiset miehet ovat tärkeintä BB:ssä? Ryhmädynamiikka ja draama ovat tärkeintä BB:ssä, hyvännäköiset miehet ovat vain kiva lisä ohjelmaan.
Totta kai, ethän sinä nyt rumista välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen henkilö on intersukupuolinen, heitä on jotain 0,0001% väestöstä.
Niin? Mitä väliä sillä määrällä on, kun heitä kuitenkin on?
Vierailija kirjoitti:
Reeo ei saa tänään pudota. On talon paras asukas tällä hetkellä.
Ylivoimaisesti. Omaan makuun Reeo on yksi kaikkien aikojen parhaista asukkaista. Leppoisa ja ovela ukkeli, joka ihan himmailuvaihteellakin on veikeän viihdyttävä asukki ja muutenkin mielenkiintoinen. Televisiossa tuskin edes avautuu täysin, mutta jotenkin hänestä on helppo olettaa eläneen hyvin värikkään elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni sanoit jossain vaiheessa, että et aio katsoa ohjelmaa ellei sinne saavu asukkaiksi hyvännäköisiä mieskarkkeja.
Enpä ole ensimmäinen joska harmittelee.