Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kyllä hiukan ihmetyttää nuo Mathiaksen heitot. Jotenkin tuntuu että eivät tule luonnostaan vaan niissä olisi vähän esittämisen makua.
Tuula niin kaukana Matiaksesta kun vain voi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli myyrältä viesti joku alle tunti ennen lähetystä.
Minä olen Myyrä ja kerron, että Kirsi pääsee ensin turvaan, Tuula saa toiseksi eniten ääniä ja Mathias putoaa.
Katsokaas, näin helppoa se on, kun on seurannut ohjelmaa yhtään.
Meinaat että tuotanto haluu menettää rahaa tänään😁
Kirsi ei nimenomaan tule ekana että saavat vikaan mainoskatkoon asti kuset..
porukoilta kaikki eurot..eihän Kirsi jäkeen enää kannata äänestää ihan sama kuka tapetti poistuu..no Tuula ei ehkä niin tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson 247 jostain random kohdasta ja isoveli se siellä vaan zoomailee Merven takapuolta ja oikein seuraa kameralla 😅
Mä taas katselin yksi päivä kun kameramies zoomaili Karvanin käsikarvoja koko ruudun täydeltä.
Oih🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe tässä edelleenkään vihaa. Kirsin käytöksestä tässäkin on kyse, eikä vihasta Se että näistä täällä kommentoi ei tarkoita et Kirsiä vihataan.
No näinpä. Teot ja tyyli ei ole miellyttäneet katsojia eikä osaa asukkaista. Kukaan ei vihaa ventovierasta ihmistä. Miksi joku väittää muuta ja suhtautuu noin henkilökojtaisesti asiaan? omituista
Nythän tukitaan suut heti, jos on eri mieltä mistään. On heti rasisti ja koira, latu, pyörä tai ihmisvihaaja jos on eri mieltä. Jos joku tulee ladulla päälle ja huomauttaa siitä, se on laturaivoa ja ihmisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Kirsi viha johdu ensisijaisesti muusta kuin kieroilusta. "Uudet ei tarvi mitään, on täysin tyhmä peliliike äänestää mua" jne...
Johtuu vihaajan mt-ongelmista.
Pakko miettiä itsekin, et ketä Kirsi kuvittelee viehättävänsä? Tykkääkö miehet tämmöisestä? Vai onko rekkalepakko?
Se on nyt laitettava koko illan sallalle ja mathiakselle ääniä siten sinoastaan voi häätää tuulan tai kursin
Toivottavasti ensi viikolla on joku tehtävä jossa noiden kahdenkin on pakko mennä muiden seuraan. Toi on aivan naurettavaa kun kaikki muut istuu yhdessä, niin kaksi jää haukkumaan niitä erilleen
Eli og-Myyrän lista tulee tänäänkin tunti ennen lähetystä? Eli n. klo 20? Ehkä tuotanto lyö päätöksensä lukkoon kokouksessaan vasta silloin.
Milla on tuon Sallan vanki. Toivottavasti Salla tippuu ja Millakin pääsee elämään BB talon elämää.
kyllä on naiset taas kauniina illan lähetystä varten, ymmärtääkö ne että 24/7 toimii myös, ei nyt kaikilla mutta osalla, halapaa huvia
Vierailija kirjoitti:
Pakko miettiä itsekin, et ketä Mathias kuvittelee viehättävänä? Tykkääkö homomiehet tämmöisestä?
Jos oikein olen ymmärtänyt niin eivät. Hakevat juurikin sitä miehisempää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Pakko miettiä itsekin, et ketä Kirsi kuvittelee viehättävänsä? Tykkääkö miehet tämmöisestä? Vai onko rekkalepakko?
No ei Kirsi ainakaan minun naismakua edusta.
Tuotanto ei tiputa Kirsiä. Ehkä ei Tuulaakaan. Matias lienee eniten tapetti, ja tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Pakko miettiä itsekin, et ketä Mathias kuvittelee viehättävänä? Tykkääkö homomiehet tämmöisestä?
aivan ihanat korkkarit Mathiaksella, itsellä ei oo koskaan ollut korkkareita, ei oo mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kirsi monenkin miehen mieleen, älä ole turhaan huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe tässä edelleenkään vihaa. Kirsin käytöksestä tässäkin on kyse, eikä vihasta Se että näistä täällä kommentoi ei tarkoita et Kirsiä vihataan.
Joo, et koska olet häiriintynyt.
Taas lähti ilmoitus ylläpitoon, koska kommentti täysin irrationaalinen ja loukkaava.
-Eri-
Mikäs nyt, oletpas herkkä. Ehkä kannattaa pysyä pois täältä.
On se jännä, että törkeä asukkaiden herjaaminen on susta ok, mutta jos sinusta jotain sanoo niin itku ja poistatus alkaa. 😂Kuulostaa huolestuttavalta, kun luulet osaavasi tehdä diagnooseja ja tietäväsi, mitä ajattelen. Voin vastata, että olet väärässä, Huoli silti herää. Käsittääkseni täällä kommentoidaan BB-talon tapahtumia ja asukkaiden käytöstä. Kyllä, iso osa kommenteista (esim. ulkonäkö) on mielestäni asiattomia. Jatkossa suosittelen miettimään, miten kirjoittaa kommentti, jottei ajatus harhaisuudesta heräisi.
Älä selitä, vammainen kiusaaja.
Sellaiset on näköjään käytökseltään nämä Kirsi-fanit kuin idolinsakin talossa :DD
Tuotannon suosikit - mutta miksi.
Tuotannon suosikkeina voidaan oletettavasti pitää niitä asukkaita, joista koosteisiin valitaan eniten ja/tai mahdollisimman positiivisen vaikutelman antavaa materiaalia. Mutta minkä luulette olevan syynä siihen, että tuotanto on valinnut juuri nämä tietyt henkilöt suosikeikseen.
Mä taas katselin yksi päivä kun kameramies zoomaili Karvanin käsikarvoja koko ruudun täydeltä.