Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
21461/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Sallassa ärsyttää muita?

kontrollifriikki

Ja bakteerikammoinen tai ainakin erittäin tarkka tietynlaisesta siisteydestä - ja jota varmasti ahdisti esim. Kirsin huolettomat puheet seksitaudeista (juu tosi kiva juttu noi klamydiat ja kondyloomat, ihan ovat flunssiin verrattavissa) ja ruokapöydällä istuskelut.

Itselläni pää räjähtäisi päivässä siisteysintoilijan kanssa, kun olen homssantuura, mutta nuo seksitautijutut ja ruokapöydällä pyllimiset menee jopa minun maailmassani voi yökytys - kategoriaan, vaikken nyt sentään ahdistu sellaisista.

Hae apua pakkomielteiseen kirsivihaasi, vammainen kiusaaja ja valehtelija. 🥱

Näytät ahdistuvan pakostikin, kun jankutat samaa sivutolkulla.

Hae apua... Luulen ettei ole kyse yhdestä ihmisestä joka on kirjoittanut, epäilen että 99 % ihmisistä on ko mieltä. On normaalia kiinnittää tuommoiseen kehuskeluun? seksitaudeista ja likahousuissa istumiseen ruokapöydällä ja ruokatasolla jossa sen jälkeen leivotaan?

En ole nähnyt Kirsiä työtasolla tai ruokapöydässä istumassa, jos istuu tuotannon tulisi puuttua pikimmiten asiaan. Iso lauma ihmisiä, jopa seksityöläisiä yhteisissä sanitteettitiloissa, hygieniaan tulisi  kiinnittää eriyistä huomiota.  Kaukaa katsoen näyttää hieman homsuiselta, miesten sama ruutupaita usein yllään.

Kyllä, useita kertoja on istunut ruokapöydällä, nähty 24/7:ssä, vaikka harvakseltaan tuota seuraan.

Eikö ole aika jännä, ettei itse talon asukkaita tunnu haittaavan, mutta yksi hullu talon ulkopuolelta on kehittänyt asiasta pakkomielteen itselleen? 😂

Vierailija
21462/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"

ULOS!!!

Kuinka itserakas voi olla :D

Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??

samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön. 

Aina tällaisia Kirsin kaltaisia leijujia taloon eksyy. Yksi häädöstä ekana selviäminen saa pään sekaisin ja luullaan että ollaan kansan suursuosikkeja,  jota on 'typerää äänestää', kun hukkaan menee. Pelastettiinhan viimekin vuonna ihan ensimmäiseksi koko kilpailussa Aki, joka ponnisti ihan loppuun asti, hiuksenhienosti Jassulle häviten. 

Mutta Kirsiäkin höhlempi on tuo Tuula. Se hänen tuohtumuksensa ja se millä tavalla hän sanoi lauseen: 'Ja minä olen selvinnyt jo kahdesta häätöäänestyksestä, että eikö ne jo tajuu /opi' tai jotain vastaavaa. Niin se ilme oli sanoinkuvaamattoman omahyväinen. Että HÄN on koskematon nyt omasta mielestään, että mitä ihmettä te maanmatos-asukkaat nyt häntä enää häätöön laitettu. HÄN on kansansuosikki ja ihanaksi ihmiseksi todettu, finaalikamaa kato, tapelkaa te muut vaan keskenänne siitä, kuka saa tulla Tuulan seuraksi viimeiselle viikolle. Ja ikää tällä ihmisellä on....?

Mä haluan kyllä ehdottomasti nähdä miten isoksi Tuulan ego pursuaa. Tästä hahmosta tulee vielä käytökseltään aivan sietämätön riivinrauta kun tämä jatkuu. Uskomaton käytös ja tarjoilee täydellistä love-to-hate-sisältöä.

Juu, Tuula kuuluu minunkin inhokkilistalleni, mutta on lopulta siinä mielessä harmiton, että pitäisin hänet vielä viihteen takia vielä talossa. Toisin kuin esim Kirsin, jolla on valitettavasti liikaa valtaa talossa, että hänen toivoisi pysyvän talossa. 

Mistä palstahullun kirsiviha johtuu? Järkky maalituskampanja sitä kohtaan. Onneksi niin selkeää, että tyhmätkin huomaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21463/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi kertoi kaksi miestyyppiä, mistä pitää. Toinen oli viikingit ja toinen kauniit miehet.

Viikingit voin vielä ymmärtää mutta oikeasti wtf.

Ottaako koville, kun et ole kirsin mieleen?

Tai oikeastaan yhtään kenenkän. :D

Vierailija
21464/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki neljä häädössä olevaa voisi lähteä huomenna. En jäisi kaipaamaan ketään.

Mä jäisin kaipaamaan Tuulan märinää ja uusiinkin olisi kiva tutustua paremmin.

Vierailija
21465/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon eilistä jaksoa, ja siis Kirsin heitto "kuinka huono sun pitää olla pelaa, et sä annat mulle äänen"

ULOS!!!

Kuinka itserakas voi olla :D

Toi tosiaan kuvittelee olevansa katsojien suosikki viekäkin. Sanokaa, että ei ole!!??

samaa hoki tänään noin pari tuntia sen jälkeen, kun paljastettiin, kenet Laura ja Merve pelastivat. Jopa Aleksille kitisi ja sanoi käytännössä päin naamaa, että oli väärin kun Aleksi ei joutunut häätöön. 

Aina tällaisia Kirsin kaltaisia leijujia taloon eksyy. Yksi häädöstä ekana selviäminen saa pään sekaisin ja luullaan että ollaan kansan suursuosikkeja,  jota on 'typerää äänestää', kun hukkaan menee. Pelastettiinhan viimekin vuonna ihan ensimmäiseksi koko kilpailussa Aki, joka ponnisti ihan loppuun asti, hiuksenhienosti Jassulle häviten. 

Mutta Kirsiäkin höhlempi on tuo Tuula. Se hänen tuohtumuksensa ja se millä tavalla hän sanoi lauseen: 'Ja minä olen selvinnyt jo kahdesta häätöäänestyksestä, että eikö ne jo tajuu /opi' tai jotain vastaavaa. Niin se ilme oli sanoinkuvaamattoman omahyväinen. Että HÄN on koskematon nyt omasta mielestään, että mitä ihmettä te maanmatos-asukkaat nyt häntä enää häätöön laitettu. HÄN on kansansuosikki ja ihanaksi ihmiseksi todettu, finaalikamaa kato, tapelkaa te muut vaan keskenänne siitä, kuka saa tulla Tuulan seuraksi viimeiselle viikolle. Ja ikää tällä ihmisellä on....?

Mä haluan kyllä ehdottomasti nähdä miten isoksi Tuulan ego pursuaa. Tästä hahmosta tulee vielä käytökseltään aivan sietämätön riivinrauta kun tämä jatkuu. Uskomaton käytös ja tarjoilee täydellistä love-to-hate-sisältöä.

Juu, Tuula kuuluu minunkin inhokkilistalleni, mutta on lopulta siinä mielessä harmiton, että pitäisin hänet vielä viihteen takia vielä talossa. Toisin kuin esim Kirsin, jolla on valitettavasti liikaa valtaa talossa, että hänen toivoisi pysyvän talossa. 

Mistä palstahullun kirsiviha johtuu? Järkky maalituskampanja sitä kohtaan. Onneksi niin selkeää, että tyhmätkin huomaavat.

Siis mitä vihaa tuossa nyt oli? Kirjoitin kirjaimellisesti, että Kirsillä on talossa liikaa valtaa ja siksi en toivo hänen pysyvän talossa. Millä ihmeen logiikalla se on palstahullun vihaa? 

Pitäisiköhän sinun vähän katsoa peiliin, jos palstahullua etsit. Näköjään kirjoitat tätä samaa tuubaa jokaiseen kommenttiin, jossa puhutaan Kirsistä. 

Vierailija
21466/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tätä kahvimasiina tehtävää voi äänestää ? Kiitos etukäteen.

Vierailija
21467/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sistro97 kirjoitti:

Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!

Tästä voisi jo nostaa syytteen. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelet, sekopää.

Huoh, joku vaan kirjoitti ja sä alat jo riitelemään. Rauhoitu, tä on vaan peliä!

Kirsi on somevaikuttaja pohjoisesta, tietoa löytyy. Lito heitto oli tarpeeton, aikanaan BB-talossa lääkkeet jaettiin pk-huoeesta. Mihin se muuteen Litoa tarvitsee, kun vetää mälliä huuleen urakalla ja väliajat nostelee puntteja.

Miksi etsit tietoa vihaamastasi ihmisestä ja kirjoittelet hänestä pakonomaisesti nettiin? Onko sulla kaikki ns. kotona?

Vierailija
21468/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi 13   Salla 11   Heidi  9   Aleksi 4   Mathias 4  Tuula   4   Laura 1   Sofia  1  Napras 1

Eli Karvan ja Milla ottivat ensin Kirsin suoraan häätöäänestykseen, eikä Kirsi päässyt siten kilpailuun. Loogisesti ja oikeudenmukaisesti tehty - eniten häätöpisteitä saanut suoraan häätöäänestykseen.

Mutta sitten: Laura voitti kilpailun ja saiko hän sillä automaattisesti pääsyn pois häätöuhan alta? Ja sitten yhdessä vielä saivat Merven  kanssa päättää, ketkä menevät varsinaiseen häätöäänestykseen. Merve otti pois Aleksin ja Laura Heidin? Ja yhden pisteen saaneet Sofia ja Nabbe pois? Niinkö tämä on mennyt? Häädössä siis Kirsi, Salla, Tuula ja Mathias.

Vierailija
21469/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MIKSI SÄ TEKE TÄMÄ MULLE AINAKI HALU MÄ TULE VIHANE MÄ EI YMMÄRRÄ MA SANO SAUNA MIKSI SÄ SANO SALLAILLLA VIELLÄ MUN NÄRVI MENE OIKESTI, MUNNKIN ON NÄRVI MULLAKI ON TUNTEET."

Nabas

Ja tää alkoi ihan yhtäkkiä tämä raivohuuto kun bb oli kuuluttanut "Salla, ole hyvä".

En tiedä kelle raivosi, kamera pysyi raivonaamassa.

Tätä ennen ja tämän jälkeen nyppi hiljaa kulmakarvojaan pinseteillä käsipeiliin katsoen.

Aivan skitso. Kuten noi lähi-idän kuumakallet aina.

Vierailija
21470/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIKSI SÄ TEKE TÄMÄ MULLE AINAKI HALU MÄ TULE VIHANE MÄ EI YMMÄRRÄ MA SANO SAUNA MIKSI SÄ SANO SALLAILLLA VIELLÄ MUN NÄRVI MENE OIKESTI, MUNNKIN ON NÄRVI MULLAKI ON TUNTEET."

Nabas

Ja tää alkoi ihan yhtäkkiä tämä raivohuuto kun bb oli kuuluttanut "Salla, ole hyvä".

En tiedä kelle raivosi, kamera pysyi raivonaamassa.

Tätä ennen ja tämän jälkeen nyppi hiljaa kulmakarvojaan pinseteillä käsipeiliin katsoen.

Aivan skitso. Kuten noi lähi-idän kuumakallet aina.

Siis milloin tämä on tapahtunut. Eihän Salla vielä ole saunassa ollut, vai onko? 

Vierailija
21471/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi kertoi kaksi miestyyppiä, mistä pitää. Toinen oli viikingit ja toinen kauniit miehet.

Viikingit voin vielä ymmärtää mutta oikeasti wtf.

Ottaako koville, kun et ole kirsin mieleen?

Tai oikeastaan yhtään kenenkän. :D

Et kyllä sinäkään.

Vierailija
21472/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmisiä hulluksi ja palstahulluksi nimittelevä on sama henkilö? "Yrittää hämätä"

Vierailija
21473/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlo Daijaana vielä wc:ssä?

Vierailija
21474/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmisiä hulluksi ja palstahulluksi nimittelevä on sama henkilö? "Yrittää hämätä"

Todennäköisesti on sama henkilö. En enää reagoi hänen kommentteihinsa. Toivottavasti sillä tavalla lähtee pois. 

Vierailija
21475/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sistro97 kirjoitti:

Kirsi on oikeasti hyvin mukava ihminen. Olen tuntenut Järvilehtoa jonkun ajan (koulun penkiltä). Joo hänellä on ongelmia, porukat eronneet, melkein kaikki exät ovat pettäneet (ainakin hänen sanojen mukaan), maaniset jaksot ovat vähentyneet, kun hän on alkanut käyttämään litoa. Sekä teille KIUSAAJILLE TIEDOKSI! miksi hän ei ole pessyt hiuksiaan Noh koska hänellä on pelko, että hän hukkuu ja se ei ole naurun asia!!

Tästä voisi jo nostaa syytteen. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelet, sekopää.

Huoh, joku vaan kirjoitti ja sä alat jo riitelemään. Rauhoitu, tä on vaan peliä!

Kirsi on somevaikuttaja pohjoisesta, tietoa löytyy. Lito heitto oli tarpeeton, aikanaan BB-talossa lääkkeet jaettiin pk-huoeesta. Mihin se muuteen Litoa tarvitsee, kun vetää mälliä huuleen urakalla ja väliajat nostelee puntteja.

Miksi etsit tietoa vihaamastasi ihmisestä ja kirjoittelet hänestä pakonomaisesti nettiin? Onko sulla kaikki ns. kotona?

Älä nyt vallan sekoa, minä eikä kukaan muukaan täällä emme ole sinulle tilivelvollisia.  Kirsi vaikuttaa torsakkeelta, kuten hänen seudullaan hänen kaltaistaan ihmistä kuvataan.  Yritä keksiä muuta tekemistä, talossa kyllä pidetään Kirsistä hyvää huolta.

Yleensä muuten kallonkutistajista sanotaan, että alkavat hoitamaan omaa päätään kun ammattiin päätyvät.

Vierailija
21476/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna on ollut tosi vaikea löytää omaa suosikkiaan..mutta jos mietin listaa heistä jotka haluaisin vielä talossa säilyttää/ketä en haluais, niin menis näin:

Pysyisi talossa:

Heidi

Reeo

Miikka

Milla

Aleksi

Laura

Merve

Nämä sais lähtee:

Nabaz

Tuula

Kirsi

Sofia

Näistä en oikein osaa sanoa haluaisinko pysyvän talossa vai en. Osa siitä syystä että ovat olleet talossa vähän aikaa:

Miia

Matias

Salla

Karvan

Milena (olikohan tuo edes se nimi 😅)

Ja ikävä kyllä on jo pudonnut semmoisia joita olis voinut toivoo talossa pidempään olevan..Marko, Jerry ja Rusu..

Mun mielestä taas olisi hyvä jos jompikumpi Tuula tai Kirsi lähtisi. Mieluummin Kirsi. Tuula sentään tuo jotain eloa taloon ja aiheuttaa potentiaalisesti lisää draamaa.

Vierailija
21477/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko aivan yksin tuntojeni kanssa,ettei Aleksi ole aito ja mukava

Aleksin kanssa on varmasti hauska hömpötellä ja humputella ja keksiä kaikki hassuja juttuja ja puhua pinnallisia, hassuja asioita. Mutta että luottaisi tuohon tyyppiin - never. Tai nevä. Tai nevö. Tai ei koskaan. Kaikki hälytyskellot soisi mittarit tapissa.

Aika moni talossa taitaa ajatella, että Aleksi on vain niin tyhmä, että se ei pysty mihinkään vaativampiin juonitteluihin, että he kyllä arvaavat hänen tekemisensä. Tiedä sitten. Se näkee joka elää. Eiku. Se näkee joka jaksaa katsoa tämän bb:n loppuun asti.

Vierailija
21478/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Kirsillä on muutamia ystäviä, kun täällä puolustellaan kokoajan. Mutta ollaan nyt rehellisiä, hän ei oikein sovi tonne, selkäänpuukotus ei ole kyseisen pelin tarkoitus.

Vierailija
21479/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko aivan yksin tuntojeni kanssa,ettei Aleksi ole aito ja mukava

Aleksin kanssa on varmasti hauska hömpötellä ja humputella ja keksiä kaikki hassuja juttuja ja puhua pinnallisia, hassuja asioita. Mutta että luottaisi tuohon tyyppiin - never. Tai nevä. Tai nevö. Tai ei koskaan. Kaikki hälytyskellot soisi mittarit tapissa.

Aika moni talossa taitaa ajatella, että Aleksi on vain niin tyhmä, että se ei pysty mihinkään vaativampiin juonitteluihin, että he kyllä arvaavat hänen tekemisensä. Tiedä sitten. Se näkee joka elää. Eiku. Se näkee joka jaksaa katsoa tämän bb:n loppuun asti.

Ei Aleksin tarvitse olla huippuälykäs pärjätäkseen pelissä. Hänhän kertoi vahvuudekseen sosiaaliset taidot. Itsekin ajattelin heti esittelyvideon nähtyäni, että jahas, siinä tulee pleijeri. Tarkoitin lähinnä että pelaa naisilla (ja sitä myös tekee), mutta kyllähän tuo hänen taitonsa käy myös bb-asukkaiden kanssa pelaamiseen.

Vierailija
21480/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsillä bakteerivaginoosi vissiin jos lemuaa?

Joillain on kyllä vakavia puutteita hygieniassa. Kävin tänään labrassa ja käväisin siellä vessassa. Siellä haisi samaan aikaan mädäntynyt silli ja hevosen lanta. Oli pakko pidättää hengitystä.

hyi :D tuo mädän sillin haju on yleinen haju vessoissa. kerran taas haisi juurikin tuo hevosen lanta ja sitten vanha jauhelihapaska vessas..

Yleinen haju? Millaisissahan vessoissa oikein käyt. Taitaa olla kohokohta jos on haju vessassa, sen lähemmäs intiimisti kun et muita ihmisiä pääse. :D

Tais haisulipilluun kolahtaa. Kyllä sinäkin varmaan ostoskeskusten vessoissa joskus käyt? Ja miten tosta voi päätellä miten lähelle pääsen ihmisiä ja miten en ja miten se liittyy tähän? Älä projisoi omia fiiliksiäs muhun, kiitos. ":D"

Ketju on lukittu.