Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Potenttiaalisimmat voittajasuosikit itselläni tällä hetkellä Miikka ja Heidi!
No se on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut 289. kertaa saman! 😂
Ja kirsi on sun inhokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se Naben suusta, että ei tykkää uudesta asukkaasta. Karman vai mikä se oli vaikuttaa kivalta. Nabbe sanoi Kirsi tulee kaikkien kanssa toimeen. Tuo oli nyt ihan täyttä sontaa. Kirsi ei tykkää Heidistä ja on varmasti muitakin keistä ei todellakaan pidä.
Kirsi tulee toimeen kaikkien kanssa tarkoittaa Kirsin tilanteessa pelkästään pelillistä puhetaitoa, jota ollaan tähän asti nähty. Kaikista tuorein juttu kun sanoi "rooma haluaa uudet ulos" ja itse äänestää myös niitä ja on laittanut itsekin heitä ke häätöihin. Hyvä puhumaan, mutta talossa ollaan huomattu tämä ja nyt Kirsiä pelaillaan jo ulos.
Kirsin puhetaidot ovat selvästikin kääntyneet häntä itseään vastaan meinaan kun sai kaikista eniten häätöpisteitä ja vieläpä sellaisilta asukkailta kenen kanssa tulee hyvin juttuun.
Lukekaa IltaSanomia nyt sisältää paljon Big Brother-juttuja. Voitte katsoa kun annamari ja jaakko paneskelee lakanoiden alla.
Lukekaa nyt!
Kirsi: "kuinka huono sun pitää olla pelaamaan että sä annat mulle ääniä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se Naben suusta, että ei tykkää uudesta asukkaasta. Karman vai mikä se oli vaikuttaa kivalta. Nabbe sanoi Kirsi tulee kaikkien kanssa toimeen. Tuo oli nyt ihan täyttä sontaa. Kirsi ei tykkää Heidistä ja on varmasti muitakin keistä ei todellakaan pidä.
Kirsi tulee toimeen kaikkien kanssa tarkoittaa Kirsin tilanteessa pelkästään pelillistä puhetaitoa, jota ollaan tähän asti nähty. Kaikista tuorein juttu kun sanoi "rooma haluaa uudet ulos" ja itse äänestää myös niitä ja on laittanut itsekin heitä ke häätöihin. Hyvä puhumaan, mutta talossa ollaan huomattu tämä ja nyt Kirsiä pelaillaan jo ulos.
Kahvakuulalla on tapana manipuloida muita siten, että hänestä jää tietynlainen kuva. Nyt siellä porukka pitää häntä jonain sosiaalisena perhosena, vaikka tosiasiassa on sisäänpäin kääntynyt ja tiukasti omassa kuplassaan... Onneksi näitä uusia tuli sen verran monta, että voivat yksissä tuumin tehdä asialle jotain, kun alkuperäiset asukit eivät näe todellisuutta valheiden verkon takaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, oisko jopa voittajan pelaamista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä näetkin vihaa siellä missä muut eivät, sekopää.
Totta, tuo on se koulukiusattu tyyppi joka projisoi omia traumojaan julkkisten elämiin ja tv-ohjelmien juonikuvioihin. Rasittava jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu on se jka juttelee myös uusien kanssa, Reeo jo vähän juttelee, Heidihän on alusta asti jutellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ihana
Creepy, pelottavan näköinenkin jo.
Höps. Perusilmeeltään vain tuima eikä liioin tyhjää naureskele. Potentiaalia riittää, jos vain itsellään kuuppa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Potenttiaalisimmat voittajasuosikit itselläni tällä hetkellä Miikka ja Heidi!
Minulla kirsi, tuula, nabbe, merve, milena ja sofia. Katsotaan, kuinka monta alanuolta laitat. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ihana
Höps. Perusilmeeltään vain tuima eikä liioin tyhjää naureskele. Potentiaalia riittää, jos vain itsellään kuuppa kestää.
Ei riitä, eikä kuuppa kestä. Käy varmaan jonkun kimppuun vielä jossain vaiheessa, en yllättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautala antaa varmaan kaikille.
Paitsi sulle, ja siksi katkera kirjoitit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ihana
Onko entinen juoppo tms. näyttää vähän siltä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Merve - ärsyttävä päällepäsmäri-ilkeilijä
Kirsi - ylimielinen koulukiusaaja nro 1
Sofia - kaksinaamainen kaksinaismoralisti
Reeo - oman navan tuijottelija (pelillisesti)
Tuula - perus "minäminä" -ihminen
Nabbe - ylimielinen koulukiusaaja nro 2
Aleksi - vastenmielinen pikkupoika
Millu - vastenmielinen pikkutyttö (ei siis ihme, että tulevat juttuun nimenomaan Aleksin kanssa :D)
Kirsi on mun mielestä kaikista VASTENMIELISIN, ULOS
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono pitää olla pelaamaan, kun ei tajua itse tulleensa maalitetuksi sillä omalla pelaamisellaan... 😅 Tyhjä arpa tämä kallu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä näetkin vihaa siellä missä muut eivät, sekopää.
Totta, tuo on se koulukiusattu tyyppi joka projisoi omia traumojaan julkkisten elämiin ja tv-ohjelmien juonikuvioihin. Rasittava jankkaaja.
Ja toisten haukkuminen vammasiksi ja sekopäiksi on normaalia käytöstä? Juu-u. Tuli selväksi, että te nimittelevät kiusaajat kannatatte kuningatartanne Kirsiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Ci4knp9jdm6/
👆 Kirsin ylimielisyys puhjennut kukkaan...
Se on niin kaunista katseltavaa huomenna illalla kun Kirsi saa kenkää!
Onko teillä tänään hyvät psykoosit?'
Minä olen normaali. Sen tietää siitä, että minä sanoin juuri äsken saman tuuletusikkunasta ihmisille parkkipaikalle.
Et ole, samaa valehtelet meghanketjussakin. :D