Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabbe aamusta jo: Ma haluun Karvan ulos toiselle käärmeelle eli Kirsille jolla silmät edes vielä auki kun sänkystä nousee 😅
Joku aika sit Kirsi ja Nabbe tuli sviitistä olkkariin, ku Reeo ja Milena istu sohvilla. Kirsin piti heti käyä Reeon vieressä näyttämässä oma paikkansa, kyseli Reeolta et onko ollut ikävä ym.
Taitaa vähän pelata että Milena vie paikan :D
Huomiohuora kirjoitti:
Voi kun toi Nabbe on niin hassu ku laitto rusketusta naamaan.🤢
Laittaa säännöllisesti 😳🤪😂
Kiusaajat ulos sunnuntaina.
Kirsi ja Nabaz, jos ovat häädössä.
924Äänet Sallalle, Heidille ja uusille.
Se olisi hyvä opetus näille kiusaajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirsi vihaa heidiä ja sallaa
Hmm, vihaa siis tosissaan kilttejä ja mukavia (omassa mielessään heikkoja) naisia? Itse kun on kaiken tällaisen täydellinen vastakohta.
Oon muuten huomannut monilla vahvoilla ja narsisteilla tämmöistä suhtautumista. En tiedä mistä johtuu, kun itse sympatiseeraan heikkoja....
Häh! Millä tavalla Heidi tai Salla on jotain Tuulaa tai Kirsiä heikompia? Oletko koskaan kuullut sanontaa 'tyhjät tynnyrit kolisevat eniten'? Varsinkin narsististen ihmisten onttous on se, mikä heitä kaivelee. Että joutuu koko ajan mainostamaan ja markkinoimaan itseään empaattisena ihmisenä ja viisaana ja mielenkiintoisena, kun loppupeleissä ei ole mitään noista.
Tolla samalla paskalapulla laittaa rusketusainetta Aleksille ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Porukka pitää hauskaa niin sviitin porukka yritti tulla juoruamaan ja valehtelemaan mutta porukka ei noteerannut niitä ollenkaan. Pettyi sviitin asukkaat!!! Hyvä!
Sallalla ja millalla olis mahdollisuus nyt mennä mukaan ja pitää hauskaa, mutta ei niin ei.. jossain nurkassa ovat taas
Minun naveri oli rankasti koulukiusattu koko ala- ja yläasteen. Minä olin ainoa joka sille koskaan sanoi mitään normaalia ja meistä tulikin ikuiset bestikset. Ollaan oltu ystäviä nyt yli 40 vuotta, tokaluokalta asti.
Ystäväni ei ole kertaakaan sansllaksan maininnut minkä helvetin kävi koulussa(kin) läpi, vaikka on muuten muisteltu lapsuutta ja kouluaikoja. Ei sanallakaan.
Jotenkin nämä jotka isoon ääneen jauhaa että heitä on koulukiusattu, eivät ehkä siksi oikein vakuuta mua. Kuinka moni oikeasti sen helvetin kokenut muka jauhaa siitä ja käyttää sitä markkinoidakseen itseään. Ei tunnu järjelliseltä. En minäkään jauha pitkin kyliä mitä kamalaa olen kokenut, esim rais.. us, en markkinoi itseäni sillä mikä on jättänyt ikuiset arvet.
Toi Miika ei vaikuta pätkääkään siltä että olisi ollut koulukiusattu, ei pahalla. En vaan osta hänen historiaansa, ellei hän sitä pusty millään todistamaan.
Sallalle ääniä ei ansaitse näiden omahyväisten juonittelua on niin uusi vielä.
Heidille myös ja muille uusille.
Kirsi saa maistaa omaa lääkettä ja Nabaz.
Halusako mathiaskin olla santerin kaltainen bimbo.
Aika outoja se puhuu välillä, jos kuuntelee.
Vihdoinkin Karvan tuli asukkaaksi.Upea ilmestys ja ah niin miellyttäväkin.Naiset tykkää.Vihdoinkin saatiin kuuma heteromies taloon.
Aleksi ja Karvan yhtä aikaa?